De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Goeiemorgen dames,

Ik ben even rustig geweest afgelopen dagen. Druk weekend gehad.

@madamev ik denk ook niet dat je testje geldig is meisje. Heb je nog een testje gedaan?

@hier vanmorgen een positieve ovu test dus ik mag aan de klus deze dagen :) zag gister maar geen streep denk vorige maand had ik op deze dag (cd11) een positieve test dus gisteren avond nog een testje gedaan toen was de lijn al duidelijker maar niet knal... Dus gisteren aaf al lief naar ml gekeken en vanmorgen een knaller! Op naar het wachtbankje ;) heb je toch weer het idee dat je een stapje dichterbij komt als de eerste 2 weken hihi

2. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh net ongi geworden! Op naar volgende ronde! Heb mij ei altijd netjes op de 13/14de dag dus zal deze keer 28 dagen aanhouden voor mijn volgende nod. Ookal zijn mijn dagen eigenlijk altijd 23/24 dagen. Dan test ik wat minder onnodig. Aan de roze dames geniet ervan! Dames die op rood zijn: nieuwe ronde nieuwe kansen! We gaan voor roze volgende maand!! En natuurlijk succes aan de dames op de wachtbank!

x

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Aah pinkeltje echt? Dikke knuffel.

Bambino klus ze! Op het wachtbankje is idd een stap dichterbij dan daarvoor he

Ik nog steeds niet ongi. Zit nu op mijn oude nod. Ma na die veeg bloed van vrijdag denk ik dat mijn nod woensdag is. Getest met kv en clearblu zwanger/niet zwanger maar niet zwanger ik geef het op. Zucht zit echt in zak en as. Waarom dan die veeg bloed vrijdag? Zou dan nu op nod of 12dpo zitten dan moet je toch positief kunnen testen? Wacht mijn ongi wel af

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @MadameV wat vervelend die onzekerheid!! dan maar ongi doorzetten, want dit is ook niet leuk...

@Bambino Ja, nog even aan de klus vandaag en dan zit je morgen/overmorgen op het wachtbankje!! lekker hoor!! (hoewel...het wachtbankje is vet irritant vanwege het wachten;)) ik duim voor je hoor!!

5. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis echt ineens en flink komen opzetten die duvels. Ik blijf in dit topic hangen want in die nod-forums ook nog volgen heb ik een hele dagtaak aan haha. Hopelijk volgende ronde wel roze. Was er hier ook een lijst? Zoja:
    pinkeltje90, 23 jaar, ronde 3, eerste kindje, nod 14 oktober hou vanaf nu maar een cyclus van 28 dagen ivm ei op de 13/14de dag.

Succes aan de wachtbank!

@madamV ik hoop nog op roze voor jou. Ik zou je NOD op woensdag houden en miss dan zelfs nog 2 dagen later pas testen. Van die witte testen en onzekerheid zou ik ook niet vrolijk worden.

x

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @pinkeltje Ook voor jou balen!! maar weg aan deze ronde voor roze!!

7. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Heey meiden!:) sorry ben een paar dagen niet hier geweest was nogal druk:D maar ik wil even wat afstand doen van hier want ik merk echt dat als ik elke dag kijk hier dat ik er veel meer mee bezig ben dan dat ik wat afstand neem. Ik kom zrker Nog af en toe meekletsen en kijken:) maar ik doe maar wat minder kijken hier dat is beter voor mij hihi:D jullie allemaal heel veel succes gewenst deze ronde en op naar een positieve test!:) ik moet volgendr week donderdag voor de inwendige echo dat is ook spannend. Hoop dat alles goed zit

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ madeliefje, idd dan maar ongi dat weet je iig zeker waar je aan toe bent.

Al wil ik de moed ook nog niet helemaal opgeven want nod steeds niet ongi.

@ pinkeltje ik ben benieuwd of ik het zo lang vol kan houden om niet te testen haha maar ga nu wel uit van nod woensdag. Ook al vind ik het raar dat ik ma 2 sept zon knaller ovu test had maar goed

Blijf maar lekker hier kletsen pinkeltje. Hier is wel gemoedelijk niet zo super druk haha. Vind het wel gezellig

@bloempje kom gewoon lekker wanneer je er behoefte aan hebt. Hier kun je best een paar dagen missen en niet 20 paginas terug moeten om bij te lezen. Dus doe maar lekker rustig aan meid

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Dankjewel:) ik ben ben net echt even in tranen uitgebarsten:( me nicht is nu bijna 20 weken zwanger en nu loopt ze te klagen tegen mij dat ze overal pijn heeft een dat d, r buik in de weg zit in bla bla bla en dat ze het geslacht wil weten. Maar bij hun was het een ongeluk want ze wilden nog helemaal geen kinderen. Maar waarom zegt ze dat nou tegen mij? ? Wij willen het zoooooo graag en iedere keer als ik haar zie is die buik steeds dikker en dan voel ik me zo verdrietig:( en natuurlijk gun ik hun ook een mooie zwangerschap maar het eerst niet willen en nu lopen klagen terwijl wij het zo graag willen want iedere keer als ik haar zie loopt ze te klagen hoe zwaar het allemaal is een alle pijn die ze voelt:( sorry maar moest het even van me afschrijven:( hopelijk snappen jullie mij gevoel

10. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Aw, knuffel Bloempje! Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend voor je voelt als ze zo zit te klagen (haar goed recht, maar de situatie en/of manier waarop is niet leuk)

11. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Dankjewel erica82:) ja ze kan zich ook een beetje in onze situatie verplaatsen en dat dan niet allemaal tegen mij zeggen. Ik hoop dat het mij ons ook binnekort mag lukken maarja het is iets wonderlijks wat we aan de natuur moeten overlaten:) en we kunnen alleen maar duimen:)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dikke knuffel bloempje snap jou verhaal ook helemaal

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Knuffel Bloempje!! is niet leuk idd als je zelf zo graag zwanger wilt worden!!duim dat jullie wondertje gauw mag komen!!

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dag 38 vandaag, 4 dagen overtijd :( Over 3 dagen ga ik weer testen.... Maar wachten duurt lang!!! zucht....

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Knuffel voor jou Bloempje! Das niet leuk nee! Je zou willen dat je al die klachten had dat zou dus betekenen dat je een mooi wondertje in je buik had

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Noralie ook voor jou dikke knuffel. Hou je het vol zo lang wachten met testen?

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En meissie hoe is het met jou zag dat je banner weg had gehaald?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh noralie, zooo irritant he op die manier!

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja ik hou het vol! Met de gedachte dat ik misschien toch nog een kansje heb dat ik zwanger ben... Geen bloed geeft moed!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik ben net ongi geworden helaas. Denk dat er wel een bevruchting is geweest aangezien de veeg bloed vrijdag en de vele buikkrampen. Maar dat de innesteling niet goed is gegaan. Heb ook nog nooit zon last gehad van mijn ongi. Valt mee hoe ik me eronder voel. Mijn cyclus zit nu iig in de buurt van vorige x en daar ben ik al wel heel blij mee

Deel Deze Pagina