oehhh nog een dag of 5..6.. bijna!! ik heb nog steeds geen testen geshopt! *trots* ja madamev ben ook kapster leukleuk! doe je het al lang?werk je in salon of voor jezelf? noralie.. ja weet je al meer??
Helaas hier vanmorgen ongi geworden... Na dag 43 pas... Baal wel een beetje maargoed we gaan nu ronde 5 in!
jammer was weer je lange cyclus zo te zien! beetje regelmaat zou wel lekker zijn.. weetje sneller waar je aan toe bent! ben je met ovutesten bezig?? als het hier deze maand niet lukt ga ik daar wel mee starten
@Noralie dikke knuffel!!balen dat je cyclus zo lang heeft geduurd!!Maar nu weer in een nieuwe cyclus met nieuwe kansen!!
@madamev graag gedaan! @mandyx ja spannend! Heb je klachtjes of niks? @noralie ahhh balen zeg. Dikke knuffel meis wel prettig dat je nu door kan. @hier zit nu op 4 of 5 dpo. Hoe tellen jullie als je ovulatie testen gebruikt? De dag na je knaltest je ei of na 48 pas? Morgen vroeg naar de gyno knijp hem wel een beetje
@ mandyx ben nu een jaar of 6 klaar met mijn opleiding. Daarvoor 1 dag in de week na school en de rest werken in de salon. Werk in een luxueuze salon. Niet voor mezelf en jij? @ bambino toen ik deze maand een knal test had had ik diezelfde avond al weer een heel lichte test dus ik wist toen zeker dat ie die dag al was gesprongen zeg maar. Anders zou ik gewoon vanaf de dag erna rekenen. @ noralie ook van mij een dikke knuffel!heb zelf ook zon lange cyclus. Wat voor datum ga je nu uit van je volgende nod? Iemand hier ook bekend met het temperaturen?
@ Noralie Wij lopen nu gelijk ik werd ook pas na 43 dagen ongi... Geen idee nu wanneer mijn volgende NOD is. Ik baal er ook onwijs van. Dikke knuf iig van mij! De meiden op het wachtbankje ik DUIM!!! Hier is de ongi lekker door gebroken dus vandaag dag 1. Gister mijn vrijgezellenfeest gehad. we hebben een solex toer gedaan was echt super gaaf! het nummerbord van mijn solex begon met DPO dat moet een goed teken zijn haha! Nog 5 nachtjes slapen dan gewoon zomaar trouwen... spannend!
@meisie balen zeg maar je hebt een mooie dag in het vooruitzicht. Geen enorme 'hangover' vandaag ? Wel leuk zeg! Lekker daarnaar toe leven
Balen noralie Komende ronde hopelijk meer geluk meis! Zooo ik ben vandaag weer eens gaan sporten.. Voel het nu al trekken in heel m'n lichaam dus vrees voor spierpijn morgen
Hoi Meiden, @hier net bij de gyno geweest. Gezien mijn cyclus en mijn postieve ovulatie testen verwacht hij geen moeilijkheden op dit moment. Ik zeg ja en cyste moet je dat kijken? Hij zegt meid je hebt een cyclus waar menig vrouw jaloers op is en je hebt een eisprong... hij zegt als er een cyste zit dan veroorzaakt die helemaal geen probleem voor jullie. 1 tip hij zegt je weet dat je een eisprong hebt stop met die ovulatie testen... Dus ik kijk hem vragend aan... Ja zegt ie daar komt meer stress van en mensen die ovulatie testen gebruiken zijn in de regel niet eerder zwanger. Dus dat doen we dan maar. Ik heb nu van 2 maanden het is 2 maanden dezelfde dag geweest dus de gyno zei ook in die week 1x in de 48 uur hij zegt en dan verwacht ik dat jullie gewoon bij de 80% horen die binnen een jaar zwanger zijn.. Ik zeg nou hoop dat je gelijk hebt Heb helaas vanaf gisteren weer enorm gevoelige borsten(echt niet fijn!) Maar vorige maand was het niks dus ga er nu ook gewoon van uit dat het niet is Gelukkig heb ik (nog) geen testdrang deze maand. Vind ik wel heel prettig moet ik zeggen.
Hallo Meiden, Zou ik er ook bij mogen? Ik zit op het wachtenbankje tot 28-08. Wij gaan voor ons eerste kindje en ik zit nu in de vierde ronde. Laten we maar weer hopen op een positieve test! Ik wil verder iedereen succes wensen die ook aan het wachten zijn op dit moment (duim duim) en de meiden die weer door zijn naar de volgende ronde veel geluk toewensen!
Klusmeiden: Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september Kim198 (?? jaar), 2e kindje, ronde 1, NOD 8 september IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september Vosje2000 (29 jaar), 3e kindje, ronde 1, NOD 4 oktober Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 4, NOD 5 oktober Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 5, NOD 8 oktober MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD 8 oktober Pinkeltje90 (23 jaar), 1e kindje, ronde 3, NOD 14 oktober Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 oktober MadameV (23 jaar), 4e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 30 oktober Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD ?? oktober siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend Zwangere dames: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. 2 vlindertjes * Lucindalice * siCha
@kiekeboe van mij mag je. Welkom bij de club @madame ja ik ben wel opgelucht moet ik zeggen heb echt liggen stressen om de afspraak haha
Goed nieuws Bambino...hopelijk snel een positieve test.. Hier gister een knal ovutest gehad gister en eergisteren geklust, vandaag echt geen puf..laat het erbij..hopelijk is het genoeg en raak haha