De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wat een fijn nieuws bambino!

Ik heb niet alles bij kunnen lezen, het is zo veel.
    Wat betreft mijzelf denk ik dat ik toch niet verder wil voor nummer 3.. Zeg nooit nooit, maar..
    Ik heb zo veel twijfels wb mijn gezondheid, dat ik denk dat het verstandiger is om het bij 2 te houden...
    Zo bizar.. ik wil al 2,5 jaar een derde en nu wil man eindelijk, wil ik niet meer :/

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Klusmeiden::p
    Roos99 (25 jaar), 1e kindje, ronde ?, NOD was 1 september
    Kim198 (?? jaar), 2e kindje, ronde 1, NOD 8 september
    IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD 11 september
    Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD 14 September
    Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september
    Kiekeboe (?? jaar), 1e kindje, ronde 4, NOD 28 september
    Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, ronde 6, NOD 29 september
    Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober
    Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 4, NOD 5 oktober
    Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 5, NOD 8 oktober
    MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 7, NOD 8 oktober
    Pinkeltje90 (23 jaar), 1e kindje, ronde 3, NOD 14 oktober
    Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 oktober
    MadameV (23 jaar), 4e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 30 oktober
    Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend
    Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD ?? oktober
    siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend

Zwangere dames::)
    Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014.
    Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014.
    Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014.

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Vosje ja ik ben blij. kan met een gerust hart verder nu. Maakte me zo zorgen om mezelf (erg he)

Ach bekijk het maar zo beter erachter komen voordat de derde er al is ;) Misschien komt het nog maar als het niet goed voelt moet je het niet doen. Hoe reageerde je man?

@hier al een paar dagen steken in mijn liezen. Ik probeer het te negeren maar het valt me op haha.

4. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    En toch hoor je dat vaker. Jouw eigen gezondheid staat altijd bovenaan en als je het daarom liever niet doet, beter dat voor zijn dan dat nummer drie al onderweg is, toch?

Zo weten wij dat wij het bij twee kindjes houden vanwege mijn gezondheid. Ik zou wel meer kinderen willen, maar ik weet dat ik dat lichamelijk niet trek. Dan kun je daar maar beter gelijk duidelijk in zijn...

5. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames alles goed? Hier is bij vl de paniek toegeslagen na de eerste keer testen. Het word nu wel erg echt en twijfelt aan vanalles. Kunnen we het wel met onze tijd enzo. Wat nou als we er niet genoeg zullen zijn voor ons kindje straks. Maarja hij twijfelt altijd over alles en is snel weer bang als het dichterbij komt. Het is vooral het idee van verandering. Mja sta er ook in me eentje voor kan niet met iemand erover praten. Geen vrienden ofzo en mijn familie wilt me niet meer zien. Voel me er wel verdrietig onder :( hoe krijg ik hem nou weer gerustgesteld? Herkennen jullie dit bij jullie vriend of man? Hij wilde er zelfs even mee stoppen:'( weet niet wat te doen. Het lucht wel op het eventjes hier neer te zetten.

x

6. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Vosje..kiezen voor je gezondheid is goed meis..hopelijk sta je er emotioneel ook achter..moeilijke keuze..

Pinkeltje denk dat elk stel wel getwijfeld heeft of twojfelt en dat is ook wel normaal als je zo'n beslissing maakt..tis geen pak koekjes wat je even in huis
    Zhaalt..

7. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is ook zo. Maar mijn vriend twijfelt erg veel en over bijna alles. Hij heeft adhd en vind het moeilijk als dingen veranderen enzo. Lastig!

Thanks voor je reactie.

x

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Lastig... Heb je geen vrienden die al ouders zijn? Dat hij daar eens een babbel mee kan doen?

9. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee die heb ik helaas niet. Ja met z'n oudere zus die heeft 2 kindjes maar hoe die leven dat wil ik ook niet graag. Die maken zeg maar alles op tot aan het einde van de maand en wij sparen erg goed. Nja we gaan even babbelen van de week. Hij was nadat ie het had gezegt al wel iets meer opgelucht dus dat scheelt wel. Blegh zo vervelend allemaal. Voel me er wel erg onzeker door. Mja gisterenavond wel geklust hij wilde dat graag dus hoop dat het allemaal even paniek maar dat het minder werd toen ik hem probeerde gerust te stellen. Thanks voor je luisterend oor;)

x

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Graag gedaan..

11. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    vervelend pinkeltje hoop dat het even schrik was en hij gewoon door wilt gaan voor een klein wondertje :)

@hier begint helaas de testdrang weer toe te nemen. Maar heb gezegd zaterdag dus dat moet het gaan worden.. Wel wat klachtjes met ups en downs... Doe zo mijn best het niet mee te krijgen maar alles merk ik op ;) Nou doen jullie allemaal mee duimen voor mij.. Ben zo klaar met die wachtbankjes!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O Bambino, spannend!

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Spannend Bambino...welke klachten heb je als ik vragen mag??

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @bambino Ja vreselijk al dat wachten he!! nog even geduld...duim heel hard voor je dat je zwanger bent!!

15. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Mijn borsten doen pijn (echt au!) heb steken in mijn liezen gehad 3 dagen en sind vandaag heel veel slijm.. Maar het zegt helaas niks. Kan ik bij iemand een glazen bol bestellen :D

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Spannend!!!! Wanneer ga je testen??

17. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Al ik het vol hou zaterdag

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Mijn lichaam heeft me vorige maand zo voor de gek gehouden dat ik nu niet weet wat ik moet denken

19. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    bambino!! :D wij lopen gelijk op!! haha

hier nog niks te bespeuren! vorige maand op woensdag lichte bloeding, en de maanden ervoor had ik al bruinverlies.. nu nog niksnada!!:D

mijn testdrang is er nog niet.. ik haal de testen ook niet in huis..
    heb vant weekend vrijgezellefeest en ik weet zeker als ik ga testen en het is positief dat het ook van me gezicht af te lezen is.. en dat wil ik beslist nog niet haha! dus ik hou em op zondag! heb nu ook zoiets van als het wel komt verwacht ik het sowieso vrijdag/zaterdag dus ga niet eerder testen.. sund!! zou wel de 1ste maand zonder testen worden als het niks is.. *trots*

hoe gaat het hier met iedereen??

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ bambino wat spannend! Ben heel benieuwd klinkt veel belovend!

@ pinkeltje. Zou het er gewoon nog eens rustig over hebben. Je hebt er wel een fijner gevoel over als je weet dat je er beide voor 100% voor wil gaan. Heb je helemaal geen familie meer waar je mee praat? Kan ook niet goedkomen?

Ikzelf heb echt een %+#?#?$ humeur. Volgens mijn cyclus j
    Kalendertje duurt het vanaf vandaag nóg 3 weken duurt voordat mijn ei komt. Zit ook bij nog 16 t/m 31 okt ( mijn nod is 30 ) maar de meesten die nu ongi worden en zich bij dat topic aanmelden die hebben nog steeds eerder nod als ik en daar word ik én jaloers van én de moed zakt me in de schoenen. Wanneer anderen met een " normale " cyclus 3 kansen hebben heb ik er maar 2 :(... Sorry voor mijn gezeur maar hier kan ik tenminste zonder oordelen mijn hart luchten

Deel Deze Pagina