Ik zie hem ook meteen hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! @ mandyx met luxe salon bedoel ik qua prijzen/tijdsbesteding/producten massagestoelen etc. Wij zijn met 7. Doen ook alles qua leeftijden enz
Zo oké ik zit echt even te trillen dacht serieus ik verbeeld het me weer. Ik ga hopen op een plakbeeb en een duidelijke test haha. Dankjewel lady's Ga nu kijken of ik een beetje kan slapen Ps heb maandag een rompertje besteld met de tekst 'here comes trouble' voor aan mijn vriend te geven als het zover is denk heb ik hem alvast haha
Bambino: na een keer goed kijken zag ik het tweede streepje ook, wel heel licht... Mijn duimen gaan heel hard voor je aan de gang!
Goeiemorgen meiden, Ik was al om 6 uur klaar wakker dus heb er nog een testje tegen aan gedaan. Staan in bij mijn profiel. De lijn word duidelijker
Jaa ik zie hem ook hoor. Voor de zekerheid even getuurd maar kan we niet omheen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hier eb ik gisteraaf een gesprek gehad met vl en die is vooral bang om het volgende. Als we na deze maand niet zwanger zouden zijn dan is mijn volgende datum dat ik zou uitgerekent zijn precies voor of op me contractverlenging naar vaste aanstelling. En hij is bang dat ze niet verlengen omdat ik dan verlof heb. En hij is daar bang voor. Dus deze maand maken we mooi af en hopen natuurlijk op een positest en anders hebben we eventjes pauze tot volgend jaar mei. Ik snap het heel goed en vind het ook een goeie beslissing van ons samen alleen aan de andere kan wel een beetje verdrietig. Ga niet terug aande pil das ook wel erg fijn dus als het nu niet is dan kunnen we in mei zonder ontpillen zo weer de volgende ronde in. Ik en erg benieuwd naar de volgende testers en hoop natuurlijk gewoon deze ronde een mooie dikke streep te krijgen!! Over 5 dagen me ei dus kan vanaf morgen lekker aan de klus! Succes aan de testers!! x
thnx meiden. Ik hou jullie op de hoogte of hij donkerder gaat worden @Pinkeltje ik snap de bezorgdheid alleen lijkt het me wel lastig om die beslissing te maken als je toch al voor het echie bzig bent. Wel verstandig van jullie hoor! Wij hebben ook gewacht zodat ik niet met mijn contract in de knoop zou komen toch belangrijk in deze tijd en de wens die je hebt maar ook centjes kost Klus ze aankomende dagen!
dikke knuffel MadameV!! is niet leuk als je langere cyclus hebt!!dat dit de laatste is voor je en het deze ronde gewoon raak is!!
Dankjewel, Ja vanmorgen dacht ik wel ohw hij staat er echt.... Maar word pas echt blij als ik een cb in mijn handen heb met zwanger Zaterdag doe ik nog een testje om te kijken of het donker is geworden. Fingers crost
Hey gefeliciteerd bambino geniet ervan! De klusdagen zijn hier aangekomen en hopelijk helpt de tarwekiemolie ook mooi mee en hebben we over +/- 14 dagen een mooie streep op de test! Zou echt geweldig zijn! Succes aan de dames op de wachtbank en succes aan de testers!! Owja heb nog een vraagje. Vl en ik hadden de kv 2v5 gebruikt de vorige keer maar ik dacht dat er 2 pipetjes is ziuden zitten. Dus had natuurlijk eerst de verkeerde open gemaakt. (Tja spanning haha) heb om deze gauw een plastic zakje gedaan, maar is deze nog goed? Thanks! x
dankjewel meisjes, Ja ik test iedere dag nu omdat ik er toch veel heb liggen thuis haha. Maar ga niet spammen hier dus zet ze in mijn fotoalbum Wil van het weekend een CB doen en dan is het wel klaar Kan ik de test met het kadootje aan manlief geven (hij weet het al wel hoor) @Pinkeltje ik ben het wel eens dat je roze moet testen over 14 dagen (iedereen hier) Betreft de kv test weet ik niet. Ik gebruik die niet. En ook geen idee wat het effect is als hij uit de verpakking is eerlijk gezegd
Hij wordt steeds duidelijker Bambino, leuk!! Hier moeten we nog wel even geduld hebben! Mn overbuurvrouw heeft gisteren de echo gehad en is 9 weekjes onderweg...dan begint het bij mij ook hard te kriebelen!!Ik wil ook weer!!!