hoi bambino, Ben echt zwanger met CB getest en zwanger!!! Ben benieuwd naar jouw test spannend ik duim voor je!
Hoi hoi oh wat gaaf!!! Gefeliciteerd meis! Ik heb net een CB gedaan ook en ik ben ook zwanger!! 1-2 weken geeft ie aan
Hoi meiden, Ik ben een tijdje weg geweest. Heb vakantie gehad en daarnaast even wat rust genomen. Niet meer elke dag op zp. Zit nu op 7DPO, maar denk dat deze ronde verloren is... Hebben alleen een vluggertje in de douche gedaan rond de eisprong. VL voelde zich niet lekker (was ziek), de dag van het vluggertje ging het wat beter met hem. Maargoed ik ga er dus vanuit dat ik weer een ronde doorschuif. Wanneer deze ronde voorbij is, dan ga ik de HA bellen voor onderzoeken. @Bambino en herfst Gefeliciteerd! @lijst Die zal ik zo even opschonen en bijwerken.
@Bambino jaaaaaaaa nu is het echt duidelijk dat je zwanger bent!!super gaaf joh!geniet ervan!!! @MRCD ik ga heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het vluggertje genoeg is geweest!!
Meiden....joehoe jullie slapen nu lekker!! Wil even laten weten dat ik overtijd ben!! morgen ochtend(straks) ga ik testen!! Vrees dat manlief dan nog slaapt dus ben heel benieuwd!! Ga gauw slapen nu des te eerder het ochtend is Spanning stijgt!!!....
Ben net wakker! Gisteren vrijgezellefeest gehad! Net getest..... Omowit of net een waas! Durf de cb er nog niet voor te pakken maar heb me lenzen ook nog niet in dus kijk straks na douchen nog even. Niks wijst op aankomende menstruatie,heel de maand geen bruinverlies.. Kortom dinsdag weer testen
Goedemorgen meiden. @Mandyx Spannend. Ik ben benieuwd naar je test. Hier Allereerst sorry dat ik de lijst gisteren niet heb gedaan, had gezegd het te doen. Voor de reden verwijs ik he door naar mijn off-topic verhaal onderaan dit bericht. Ik heb deze ronde niet veel meegekletst. Op vakantie heb ik heerlijk genoten en de rust heb ik doorgezet. Heerlijk. Hier zit ik dus weer lekker in de zen modus. Zit nu op 8DPO en buiten het feit om dat mijn Temp erg hoog is (heb hem nog nooit zo hoog gehad in de ochtend) voel ik niet veel. Of in ieder geval niets wat ik nog niet eerder gevoeld heb. Mijn NOD is 5 oktober, dus er kan nog van alles gebeuren. Aangezien ik zelf denk dat dit een verloren ronde is maak ik me al helemaal niet druk. *Off-topic aan* Ik ben gisteren ochtend keihard door mijn enkel gegaan op de trap... Ook een paar tredes gevallen. Zit nu dus leuk aan huis gekluisterd in het weekend. Bah. Gelukkig heb ik de zwelling wat tegen kunnen houden door goed te koelen en arnica te nemen. Ook zelf een drukverband aangelegd. Gisteren deed het zo'n pijn. Vandaag lijkt het al iets beter te gaan, gelukkig. Hopelijk ben ik er snel vanaf. *Off-topic uit*
Oh nee geen wit! Doe je lenzen maar even in want je ziet het niet goed hoop ik Maarree tuurstreepjes willen we ook zien
@mrcd auw! Hoop dat je enkel snel beter is hoor. Zo in het weekend shit zeg! Bij mij was het gevoel van een gemiste ronde (afgelopen maand) juist een goed teken dus hoop voor jou ook!
He mrcd! Lekker genoten van je vakantie? Waar was je geweest?hoop voor je dat deze ronde stiekem toch goed genoeg was Pijnlijk van je val! Valt dan niet altijd mee met de enkels! Hoop dat het voor je meevalt! Had hier ook spierpijn verwacht! Gisteren wezen kanovaren 8km heen en terug steppen! Was leuk maar pittig
Nog niet helaas! Met me telefoon kan ik geen foto uploaden en ik weet zo 1.2.3..niet waar de camera ligt na vannacht..ik laat jullie net zo lang in spanning als mezelf Hahaha
Lekker actief dagje mandy. Ik had me voorgenomen gister te sporten niet gelukt en ook niet gepoetst dus vandaag dan maar ik doe crossen maar nooit spierpijn of nagenoeg niet gelukkig