Ja was sportief..Hahaha iedereen kakte ook in met eten! Hadden een moord diner was leuk! Ik deed eerder hardlopen maar moet je bekennen dat het er een beetje in is geslopen..gauw weer doen!
Haha ja dat is vaak na een actieve dag buiten binnen gaan eten dan is het wel klaar oh dat lijkt me zo leuk zo'n diner spel. Heb al een paar keer zitten kijken om het te doen.
Echt lachen! En die tijd niet normaal zo snel! Het was ineens al half 11! Je moet goed nadenken, onthouden en alles koppelen.echt leuk hoe ze dat gedaan hebben!
Ik moet het familie weekend organiseren dit jaar dus denk dat ik ga kijken of ik daar wat mee kan Is dat waasje inmiddels al een streep geworden?
Proberen zwanger te raken: Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 september Kiekeboe (?? jaar), 1e kindje, ronde 4, NOD 28 september Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD 4 oktober Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, ronde 4, NOD 5 oktober MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 8, NOD 5 oktober Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 5, NOD 8 oktober Pinkeltje90 (23 jaar), 1e kindje, ronde 3, NOD 14 oktober Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 oktober MadameV (23 jaar), 4e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 30 oktober IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD .. oktober Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD .. oktober Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD nog onbekend Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD ?? oktober siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD nog onbekend Zwanger: Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014. Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Kim198 (?? jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verassing. Uitgerekende datum: mei 2014. Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verassing. Uitgerekende datum: ?? Afspraken: Oktober:
Meiden, ik heb de lijst opgeschoond en aangepast. Mochten er gegevens toegevoegd moeten worden, of worden veranderd, geef dit dan in Kleur door.
Bambino: gefeliciteerd! Echt super! Herfst2013: ook jij gefeliciteerd! Super! MRCD: ik ga voor je duimen! Ik was even een paar dagen afwezig. Vrijdag zijn we met z'n drietjes naar de Beekse Bergen geweest. Een onwijs lange reis zo met de trein, maar zeker de moeite waard. Besloten om volgend jaar een lang weekend te gaan, ook ergens in september. Dan kun je er toch rustiger en meer van genieten. Gister heb ik de hele dag op de bank gelegen, ik was niets waard. Ik moest echt bijkomen van vrijdag... Vandaag gaan we weer verder met het uitzoeken van onze 'rotzooi'. Dat is dan het voordeel van verhuizen
Gefeliciteerd aan alle zwangere dames! Dat willen wij ook!! Haha geniet ervan! Hier zijn de klusdagen aangebroken. Voel dat me ei op komst is. Denk vandaag wel. Heb gelukkig er ook wel minder last van normaal echt enorme steken en nu voel ik het alleen maar. Succes aan de dames op de wachtbank! x
Dames wat is het rustig hier! Zelf heb ik ook niet zoveel te melden hahama ben blij dat het morgen okt is. nod is pas 30 okt en als het dan nog sept is dan lijkt het helemaaaaaaal zo ver weg!
Ja het is hier heel rustig! Al ff eigenlijk Madame we zitten bijna in okt ik heb op jou nod mijn eerste echo. Gaan we samen wachten tot die dag @meissie hoe was je bruiloft hoop dat het helemaal naar wens is gegaan!
Ja, laat de oktobermaand maar beginnen!! ML is woensdag jarig, maar helaas is het dan nog te vroeg om te testen...het zou een leuk kadootje zijn!!
Ik heb verder ook weinig te melden meiden. Leef nog steeds een roze wolk en kan mijn gedachten niet verzetten *bloos Ben vandaag een dagje vrij geweest dus ben bij de ha langs geweest die heeft me een vk aanbevolen dus daar een online formulier ingevuld en werd na 1,5 uur al gebeld... Echt super snel en toen werd het ook wel 'echt' verder mijn huis een beetje opgeruimd en de was (wat een ondankbare taak ) nu lekker op de bank en wat aan het surfen hier en op internet