Dames die gaan slapen weltruste, ik ga eerst ff douchen en warm worden dan duik ik ook lekker tegen ML aan
Lieve testers help als ie van kv vlekt gelijk vanaf het begin is niet al te best denk ik? Hebnog 1 digitale liggen van cb..maar die wilde ik eigenlijk gebruiken als ik positief test met kv.. Maar ben al overtijd me nod was vrijdag, me cyclus werd eigenlijk alleen maar korter.. En nu? Ben zo bang voor teleurstelling maar aan de andere kant heb je wel duidelijkheid!! Help iemand wakker?
Oh nee mandy niet leuk! Ook niet tuur? De kv2v5 mag je wat later aflezen he. Die droogt niet zo snel meer Edit: alle lampen in huis gehad? Ik zag het de eerste dag niet in de badkamer maar wel onder de spotjes in de keuken
Kut test Ik dacht 2 pakjes te hebben en 1 cb..had ik maar 1 pakje! Twijfel zo om die cb te gebruiken...
Ja dat kan.. Zal er verschil zitten in ochtend/ avond urine ? Ik ben iemand die ook niet veel drinkt.. Dusdaar zal het niet aan liggen
dat is echt balen mandyx die testen van kruidvat kleurd is helemaal roze tegenwoordig en trekt langzaam weg, ik duim voor je ik wacht denk ik tot morgen voor ik ga testen dan zit ik op 11 dpo? Volgens mij
Ja wel een beetje maar de andere maanden hielt me lichaam mij ook voor de gek dus eigenlijk durf ik niet zo Kan ik eigenlijk de innesteling gevoeld hebben gisteren? Ik voelde een aardige steek in mijn buik, en daarna 2x steken in de lies 1x met te snel opstaan van de bank en 1x met niesen? verder joekels van borsten wat zeurt en vol met aders? en af en toe dizzie, en gisteravond lag ik met honger in bed dat heb ik nooit? Maar toch niet durven te testen hihi