@Mandy op de bovenste zie ik niks en op de onderste staat wel een streep maar veel te dicht op de controle streep Beetje raar... Denk dat die niet goed is gegaan.
dan zie je meer als ik haha.. denk dat ik weer wacht tot richting het weekend.. houd de tampons maar angstvallig in me tas haha wie weet dit keer lange cyclus of toch traag hgc
ik ga lekker douchen en genieten van de dag.. had anders genieten gehoopt..! dankje wel voor het meekijken!
Dan zou ik uitgaan van je langste cyclus meisje en nog even afwachten hoe vervelend ook... Ik weet het trust me
hmm mijn nieuwe nod is zondag haha nee we zullen zien kga me testdrang weer in de koelkast zetten en genieten van de week! kga lekker aan de gang hier.. fijne dag allemaal!
Helaas zie k het ook niet mandy. Maar wie weet maak je laat hcg? @ frummel je zit idd morgen op 11dpo. Gemiddeld is een lf 14 dagen tot nod. Er zijn mensen die vroeger testen en ook positief testen ( sommige testen kunnen al vanaf 6 dagen voor nod ) maar het kan ook zo zijn dat je traag hcg aanmaakt en het pas na je nod te testen is. Je kwaaltjes klinken iig hoopvol! Succes Doe het ook lekker rustig aan vandaag. Vanochtend taart opgehaald en hapjes gemaakt en nu lekker in de chill modus! Had btw vanochtend heel vroeg steken in mijn rechter eierstok ( denk ik althans dat dat het is ) dus dacht het zal toch niet nu al? Vroeg of Vl wou klussen ma hij heeft erg last van zijn rug. Ook is mijn temperatuur nog niks verhoogd dus dan kan het ook niet toch? Zou wel heeeeel mooi zijn een perfectie cyclus van 28 dagen maar dat is ook wel een heeeeel groot verschil met de vorige. Dus het zal wel niks zijn toch?!
@ Mandy op de onderste lijk ik n tweede roze streep te zien, maar wel maar n paar mm na de eerste streep... Beetje raar Ben benieuwd naar zondag!
Wat is het hier rustig dames, zit echt met test drang pfff zo in twijfel wanneer ik nou ga testen om een mooie streep te krijgen hihi wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Goede avond meiden, Hier weer een drukke dag op het werk gehad, zal de rest van de week ook wel zo zijn. Verder gaat het goed. Ben nog steeds lekker zen! @Frummel Ik zou pas op je NOD testen, of de dag erna. Ik ga slapen. Truste!
@ frummel idd zolang je het vol kunt houden op je nod of erna. Het is lastig maar ik heb ook al zóveel testen onnodig verspild!
Succes meisje op het wachtbankje. Hoop dat jullie genoeg afleiding hebben en de tijd wat sneller gaat
Wil wachten wil doen haha mijn ouders zijn het weekend 35 jaar getrouwd ze weten dat we bezig zijn en ik weet dat het eigenlijk dan nog te vroeg is om te vertellen maar zou een mooi cadeautje zijn toch haha Verder vandaag kleine krampjes en beetje misselijk
Hey dames! Ik ben vandaag op de wachtbank beland. Net voor en tijdens de eisprong op doktersadvies elke dag geklust dus aan dat zal het niet liggen. Deze maand ook met tarwekiemolie begonnen dus de duimen draaien. Natuurlijk ook voor de andere dames op de wachtbank! Succes mer wachten!! Vl en ik gaan pas de 14 testen. Dan is me nod. Dusja we zien wel. Ben dan 14 dpo en meestal haal ik die niet als ik ongi word dus dan hebben we ook niet onnodig getest. Spannend!!! x
@Pinkeltje succes op het bankje hoop op roze! @Frummel dat zou idd een leuk kadootje zijn Ik heb het mijn vader ook al verteld (heb geen moeder meer) ook bewust want mocht het mis gaan heb ik wel steun aan hem.