Bedankt dames! Dat vind ik ook. Het begin van oktober goed begonnen met mijn verjaardag en eind okt goed afsluiten met een positieve test. Oktober word gewoon mijn maand dat moet gewoon! ( hopelijk ) hoezo geobsedeerd?! Ma goed leuk clubje hebben we hierzo
@ frummel ik hoorde laatst iemand die een boek had gekocht. Weet niet meer hoe het heet maar iets over papa's natuurlijk. Of een leuk rompertje ofzo? Kun je het nog zo lang volhouden zonder te bellen of iets? Knap!
vind het niet leuk om door de telefoon te vertellen, ben blij dat ik jullie heb om me hyper gedoe op af te schrijven hihi hij word voor de 2e keer papa we hebben al 1 zoon van 6 dus wil wel iets speciaals
Ik zie hem ook hoor Frummel!! Gefeliciteerd!! ik denk niet dat ik het voor me zou kunnen houden voor ML haha! Wat een spanning allemaal! Madamv en ik komen jullie snel achter na hoor met onze achterlijk lange cyclussen!
Idd meissie! Ben je ook met ovu testen bezig of? ( sorry als je het al eens verteld hebt dan heb ik het gewoon niet onthouden. Wanneer is je nod? @ frummel ja ik snap je wel, maar vind het gewoon knap dat je het kunt! Moet je de lijst ook even aanpassen he nu moet je bij zwangere dames!
'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' heet dat boek geloof ik voor mannen. Nu we het over boeken hebben ik ben het boek van Claudia de breij aan het lezen 'krijg nou tieten' ben nog niet heel ver maar vind de schrijfwijze geweldig! Ik weet niet frummel. Ik had een idee van hier een rompertje met de tekst 'here comes trouble' maar ja beetje kort dag. De digitale test met een speentje... Roep maar wat hoor
@ bambino ja dat boek bedoel ik!... Vind ik echt een superleuk idee... Zelf zou ik het alleen nooit geven haha. Heb mijn vriend nl al te vaak te vergeefs een boek abo op de krant gegeven in de hoop dat ie meer gaat lezen ( van voetbal notabene dus dat zegt genoeg ) hij is vrij dyslectisch dus dan is het natuurlijk ook minder leuk om te lezen kan ik me voorstellen. Met boeken en krant die hij interessant hoopte ik dat ie meer ging lezen ( hoe minder je leest hoe slechter het word. ) ma helaas dat heeft geen nut dus zal ik hem niet gaan pesten met zon boek als het ooit zover is maar ik vind het wel een leuk idee! Ja duim maar bambino ik hoop nog steeds dat mijn ei eerder komt dan de 17e ( dan is mijn cyclus niet langer als de vorige x ) dus daar duim ik eerst voor!
Dat rompertje is inderdaad een leuk idee alleen inderdaad te kort dag hihi mijn ML houd ook niet van lezen dus is ook niet een optie denk dat het inderdaad de digitest en speen word mij mijn papa is de best of zo iets hihi
Yeahhh frummel!! het regent hier roze!! gefeliciteerd meis! knap idd dat je het nog voor je kan houden! heel gek maar ik begin echt met iedereen mee te leven hier! die blijdschap als er zwangeren zijn maar zeker ook de teleurstelling! ik ga zondag testen en gooi dan gelijk de CB met weken indicator dr tegenaan.. ben nu ruim een week overtijd.. dus aan de hcg zal het niet meer kunnen liggen en denk alsk het weet datk gewoon me bed weer in duik, en zodra hij opstaat die test ziet liggen.. maarya wie weet bespring ik em we gelijk.. ohhh eerst positief testen
@ mandy heb je nog niet getest? Sorry ik vergeet alles op het moment... Spannend ik zeg jij ook op roze! @frummel zit het boek verder te lezen en daar staat nog een leuk idee in. Een taartje laten maken met de uitgerekende datum erop mis iets voor je mannetje?!
nee zondag vorig week zondag en afgelopen dinsdag negatief haha begrijpelijk er zijn zoveel mensen opt forum!
@madameV zou kunnen had 30-9 enorme steken liep af en toe gewoon krom. Miss was het die dag net gesprongen. Nja we zien wel. Hoop het zo voor ons. Oktober is onze maand!!! Gefeliciteerd aan de zwangeren!! x