De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    ja ik wou die teleurstelling niet vanwege 2 negatieve testen, daarna wilde ik wachten voor eventueel week erna, langste cyclusdag voorbij zijn, en ik weet zeker als ik bijv. morgen test en positief is wat geweldig is.. dan weet gelijk iedereen dat opt werk, wil dat graag voor een dag bewaren dat we allebei thuis zijn. hoe ik dat maandag ga doen dat zien we dan wel weer haha

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heel veel succes mandy!

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Spannend Mandy!!!
    Hoe kan het dat iedereen op je werk het meteen weet dan?
    Had het er laatst met een collega over nu ik ook getrouwd ben enzo. Of we snel kindjes wilden. Ze had wel door dat het een ja was... vandaag zei ze best hatd door de koffie kamer "jullie zijn toch aan het proberen?"
    Aai niet zo tactisch! !

@madamv ja ik gebruik ze ook maar vraag me af of ik ze nu echt al iedere dag moet doen of nog even wachten. ..
    Lastig lastig. Ik ben ook aan het tempen. T zal mij benieuwen

4. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    omdat mensen dat aan me zien:p haha dan ben ik zoo blij! maarya we zien het wel.. wie weet heb ik nog wel een mooi complot theorietje in gedachten:p

ik ga me bedje in! morgen weer drukdruk!

wel lekkr duidelijk ja.. dat soort dingen worden altijd te hard gezegd he!

slaaplekker!

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen ronde even niet zoveel van me laten horen en ook niet heel veel meegelezen, sorry. Ben op vakantie geweest en heb de rust daarna doorgezet. Ben gisteren ongie geworden, dus er is weer een nieuwe ronde aangebroken. Had er ook geen goede hoop bij vorige ronde, dus de ongie was geen verrassing.

Ik ga deze ronde naar de HA voor een doorverwijzing. Het is officieel ronde 11, maar heb de eerste twee rondes tussen haakjes gezet ivm ontspiralen, dat maakt het ronde 9. ;) Misschien heb ik dat ook wel gedaan, omdat ronde 6 (toen ik me hier heb aangemeld) minder erg klonk als ronde 8... ;) Wat zouden jullie doen? De eerste twee rondes gewoon meetellen, of niet?

Zo, en nu even de handtekening aanpassen.

@lijst
    Die zal ik eens opzoeken en updaten. ;)

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #746 MRCD, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Proberen zwanger te raken:
    Mandyx (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD was 28 september
    Madeliefje1987 (26 jaar), 3e kindje, ronde 5, NOD 8 oktober
    Pinkeltje90 (23 jaar), 1e kindje, ronde 3, NOD 14 oktober
    Noralie87 (26 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD 28 oktober
    MadameV (23 jaar), 4e ronde in 6 maanden, 1e kindje, NOD 30 oktober
    IsaB (28 jaar), 3e kindje, ronde 2, NOD ?? oktober
    Eloveh (22 jaar),1e kindje, 2 Jaar bezig MMM, NOD ?? oktober
    Bloempje22 (21 jaar), 1e kindje, ronde 5, NOD ?? oktober
    Meissie86 (27 jaar), 1e kindje, ronde 2, NOD ?? oktober
    MRCD (26 jaar), 1e kindje, ronde 11, NOD 3 november
    Beccy (28 jaar), 2e kindje, ronde 2, NOD ?? november
    siCha (20 jaar), 1e kindje, ronde 10, NOD ?? (niks meer van gehoord).
    Kiekeboe (?? jaar), 1e kindje, ronde 4, NOD ?? (niks meer van gehoord)

Zwanger:
    Jace (?? jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014.
    Lucindalice (31 jaar), 3e kinde, het is een verrassing. Uitgerekende datum: 13 mei 2014.
    Erica82 (31 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verrassing. Uitgerekende datum: mei 2014.
    Kim198 (?? jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verassing. Uitgerekende datum: mei 2014.
    Bambino15 (27 jaar), 1e kindje, het is een meisje/jongen/verassing. Uitgerekende datum: 14 juni 2014.
    Mumm84 (29 jaar), 2e kindje, het is een meisje/jongen/verassing. Uitgerekende datum: ??.

Afspraken:
    Oktober:

November:

7. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @mrcd ik zou die maanden mee tellen als je bij de ha aankomt en je zegt 9 maanden zegt hij dan doe het nog maar 3 maanden proberen ben ik bang voor

@lijst. Als iedereen hem zelf aanpast zodra er wat veranderd dan is er niemand verantwoordelijk voor een ander?! :) misschien een idee?

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Mijn HA is heel makkelijk en heeft zelf aangeboden om een doorverwijzing te geven bij 8-9 maanden. De vraag was meer bedoeld voor mezelf.

@de lijst
    Ik vind het niet erg om die bij te houden hoor. Als iedereen er in gaat zitten werken krijg je weer zo'n onsamenhangend geheel, omdat iedereen het anders schrijft. Sorry, dit is de perfectionist in mij... :p

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Oh als je de lijst niet erg vind om te doen ;) ik zit bij een clubje daar doet ieder het zelf vandaar mijn voorstel.

Het is meer een emotionele kwestie dan. Als je huisarts niet moeilijk doet zou ik tellen vanaf dat jullie echt begonnen zijn. Ik heb de eerste maand na mijn pil niet mee geteld.

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meissie, ik heb testen vam zwanger en kids. Die zijn niet zo duur. Gebruik ze nu al een paar dagen. Wie weet word mijn cyclus korter en ik wil hem niet missen. Aangezien ze niet zo duur zijn gebruik ik ze gewoon ruim rond mijn eisprong.

@mrcd ik zou die rondes gewoon mee tellen hoor. Tenzij je toen met condooms deed voor het ontpillen/ontspiralen, maar anders hoort het er wel bij vind ik. Toen ging je er toch ook al voor? Heel veel succes dikke knuffel

Mrcd als jij het prima vind om de lijst bij te houden wil je mij dan naar 24 jaar zetten? Ben dinsdag jarig geweest ;)

11. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ohw nog gefeliciteerd madamev met je verjaardag :)

12. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

MRCD, mijn uitgerekende datum is 13 juni!
    We zijn er nog niet uit of t een verrassing blijft of niet :)

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx:D

14. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Madame gefeliciteerd! Leuke dag gehad?:)

Ik ga slapen..hoe eerder het morgen is:D testdag!!!:D

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Achja niet veel bijzonders volgend jaar word ik 25 en dan doen wij er met de vrie dunnen altijd meer aan : verrassingsuitje door je vriendinnen georganiseerd, spanddoek in de tuin en zelf een feestje geven. De meeste vriendinnen zijn al 25 dus nu ik 24 werd voelde dat niet echt bijzonder haha.

Oh mandy spannend! Ga ma snel slapen des te eerder is het morgen! Wel meteen laten weten he? Heel veel succes!

16. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Verdorie!!!nog negatief! Cb zegt niet zwanger:( ppfff lange cyclus?:(

17. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Oh dt is echt niet leuk! :( ben bang idd voor een lang cyclus kl.ote zeg :(

18. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ik weet wel dat als de boel doorbreekt dat ik gelijk ovutesten bestel! Wil natuurlijk niks zeggen, maar wel om en beter beeld te krijgen.. Dit is gewoon killing !!

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Balen Mandyx! Das niet leuk!!

20. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ja mandy ik heb ze 2 maanden gebruikt voor de duidelijkheid inderdaad. Vond ik zelf ook wel prettig. Dikke knuf meis!

Deel Deze Pagina