ooh en nou heb ik hem geupload en is ie nog niet eens zo duidelijk als in het echt. ma goed. ik kan hem echt duidelijk zien zonder turen. en gisteravond heb ik pas tegen half 8 gedaan. en daar zag ik hem ook al maar dan weer iets lichter als nu
Ik zal vanmiddag mijn testen ook eens uploaden... die van jou lopen op. Mijne zijn constant aanwezig en redelijk donker.
madame ik denk toch wel dat hij eraan zit te komen hoor. Bij mij liepen ze ook altijd mooi op. Ik verwacht dat hij er zeker eerder is als 8 dagen hoor! Ziet er in ieder geval goed uit
ja ik hoop het zo!!! daar ben ik echt al zo blij mee!... ga gewoon straks nog eens testen. zoveel geld ben ik niet kwijt aan die dipsticks en de vorige ronde had ik ook later op de dag ineens een knaller dus die duidelijk is me het geld ook wel waard haha!
Ik duim mee voor je meis zou super zijn dan heb je een week gewonnen kosten ook geen drol die dipsticks
Heey dames ik ga morgen de stad in en dan neem ik de testen mee dus morgen ga ik testen dames ik ga er niet van uit maar ff voor de zekerheid
Ik ben er ook weer, gisteren terug van vakantie gekomen. Ga zo even alles teruglezen. Deze ronde even geen ovutesten en getempt, ivm de vakantie. Dus we zien het wel...
Frummel, ik duim voor je! Lekker om nog op vakantie te gaan in deze tijd van het jaar! Waar ben je geweest?!
Welkom terug! @ frummel ik ben heel benieuwd! Ik duim voor je! Dat je de spanning nog kunt volhouden en niet vandaag al testen koopt. Ik zou het niet kunnen hihi
Bekijk bijlage 353998 Wat maken jullie van deze testen? Links is de eerste (denk ik had ze niet echt op volgorde bewaard omdat ik hem nog zo licht vond. De twee rechtse zijn van vandaag de laatste heb ik net gedaan. De derde van rechts is van gister middag/avond is dat mijn ei geweest? Gister niet geklust ML was niet lekker. Zondag avond wel geklust. Zijn we goed bezig geweest of vanaaf nog een keer? FF geeft nog geen ei maar dat kan natuurlijk ook nog niet.
Ik heb geen idee meissie, na mijn idee zou het misschien wel kunnen? Mijn test van vanochtend ziet er net zo uit als jou 3e test van rechts, en net heb ik weer getest echt een stuk lichter. Had gisteravond ook steken dus voor de zekerheid ma meteen geklust. Als ik jou was zou ik gewoon nog een X extra klussen. Je doet het ook voor de lol toch?
Ik ken dat merk niet ik twijfel of dit al echt 'de' knaller is. Zou zeker nog even klussen! Is dit je eerste maand ovulatie testen?
Ja zeker knuffelen ook absoluut voor de lol!! Ja dit is de eerste maand. Ik heb gister ook die van CB gekocht maar nog niet gebruikt. Deze zijn van sensitest.
Ben benieuwd naar je test frummel..hopelijk toch twee roze streepjes voor jou.. en noralie terug van vakantie..waar ben je geweest? Hier is mijn ongi weer weg gelukkig..
@ bambino waar had jij de ovutesten van dan? ik heb net weer een testje gedaan en hij is nu bijna niet te zien! vind het wel vreemd want echt helemaal knal was ie vanochtend niet maar toch echt wel duidelijk te zien! zal wel gewoon doorgaan met testen maar wat denken jullie?
ook dipsticks? ik vind die van z&k wel fijn namelijk. vorige keer toen ik de knaller had ( 1e ronde met ovu testen ) wist ik ook echt 100% zeker dat dat de knaller was zeg maar. dus ik hoop dat ie eraan komt, zo ziet het er namelijk wel uit. en als het goed is kan ik het dit keer ook aan mijn temperatuur zien