Idd erg spannend. Ik doe niet concequent tempen hoor maar had vanochtend 37,1 terwijl ik meestal rond de 36,4 zit. Heb het al een aantal dagen bloedheet haha. We wachten in spanning af! Jij ook succes Mandy! x
Sorry dat ik zo lang niet meer hier ben geweest! ik ga straks alles even bij lezen. Ik had vande week een heel licht streepje en vanmorgen weer een licht streepje en de foto staat in me album. Maar ik zit vandaag op 12 dpo en ging net naar de wc en zag bruin bloed verlies betekent dit toch een naderende ongie? Meestal heb ik altijd eerst bruin bloedverlies voor me ongiewat vinden jullie van de foto, s??
@ Bloempje, ik zie n licht streepje. Er zit vrees ik helaas niets anders op dan wachten tot je NOD en dan nog eens testen, good luck!
Ja dan ga ik maandag weer testen als me ongie niet doorzet. Maar omdat ik nu al bruin bloedverlies heb wat kan dat betekenen? Zou het ook me ongie kunnen zijn of wat anders?
Ik begon altijd 2 dagen voor m'n daadwerkelijke ongi met bruinverlies, maar je kunt ook bruin hebben bij n zwangerschap. Kan dus echt alle kanten op vrees ik.....
Spannend Bloempje ! Ben benieuwd wat het gaat worden voor je Ik heb gisteravond en vanmorgen getest met kv. Allebei negatief... Ik ben nooit te laat met m'n menstruatie en het voelt nu ook niet of er iets aan zit te komen. We wachten gewoon vrolijk het weekend af
Bloempje heel eerlijk zie ik weinig tot niks op je testen. .sorry.. Mandy dikke knuf meis en op naar de volgende ronde En Isa b houd het spannend haha.. Hier nog niet aan de klus..ben flink beroerd..bleeh vandaag een lazy sunday...
Hey dames! Hoe gaat het hier allemaal? Hier is de spanning gestegen. Heb me nod bereikt ondanks dat ik mijn cyclus op 28dagen heb gezet. Ik zit meestal rond de 24/25 dagen. Vl en ik hebben ons voorgenomen om morgen of overmorgen te testen. Erg spannend! Heel veel succes aan de testers en de dames op de wachtbank! x
Spannend Pinkeltje !! Hier ook nog geen tekenen van een aankomende menstruatie. Vrijdag negatief getest. Vanavond gaan we weer testen
Kon me niet inhouden en heb net getest. Weer negatief Hoe kan dit nou ?! Ik weet t ff niet meer hoor...
Oeh ben benieuwd pinkeltje!! Let us know! @ Isa b hmm das wel raar hopelijk komt het snel of een positieve test. Hoe ging dat bij je vorige zwangerschappen? Had je altijd een regelmatige cyclus? Wil je niet bang maken maar schrijf/lees mee in een topic voor mensen die al lang niet ingesteld zijn geweest en daar zijn er ook wat die bv 4 rondes netjes rond de 30a 35 dagen zit en nu 54 and counting. Hoop het natuurlijk niet voor jr en wil je ook niet bang maken. Al moet ik ook zeggen in het sept nod topic waren er heel veel vooral eind van de lijst die allemaal 4 of nog meer dagen over tijd gingen en dan uiteindelijk toch gewoon ongesteld werden. Hoop het beste voor je dikke knuffel
Mijn cyclus is altijd stipt. Altijd geweest ook. Bij de vorige zwangerschappen wist ik het ook aan de hand van m'n uitblijvende menstruatie. Ik testte wel licht in het begin, maar wel positief. Ik hoop toch niet dat het zonder resultaat oploopt naar 54+
Jeetje bambino! Wat schrikken zeg! Ik duim dat jullie ondanks alles een prachtige echo krijgen! Alle andere dames in spanning heel veel succes deze ronde! Ik zit te wachten op mn ongesteldheid, die even op zich laat wachten :/ (had al negatief getest helaas)