De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Heb je nog getest vosje?

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Nee ik heb vandaag niet getest. Misschien morgen? Wilde eigenlijk het weekend afwachten.. heb pijn rond het litteken van de KS. Meestal heb ik dat als ik mn ei leg of als ik ongesteld word..
    Ik geloof er niet zo in.

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ohw balen zeg nou dan maar even afwachten :)

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames...

En vosje?? Al nieuws??

Bambino hoe voel jij je??

Hier is mijn ovutest de goede kant op aan het gaan..hopelijk snel mijn ei..en dan hopen dat het ons gegund is..

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hoi hoi

Hier alles wel oke. Energie erg laag maar gaat de goeie kant op qua hertel. Wel meer misselijk sinds een paar dagen. Zit te zenuwpezen kan niet wachten tot het dinsdag morgen is en ik de echo heb.

Laat dat eitje maar knallen dat je ook snel aan kunt sluiten bij de zwangeren dames :)

En madamev hoe is het bij jou? Al op het wachtbankje?

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik hoop dat je een hele mooie echo krijgt. Na die ellende is het je echt gegunt!

Hier nog geen nieuws.. geen menstruatie. :/

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oeh spannend bambino! Het is je idd vam harte gegund!

Ik zit er met 1 bil op haha. Vandaag was mijn ovu test nét iets lichter als die van donderdag maar vind het raar. Dus vraag me af of ie wel is geweest of dat ik überhaupt wel een eisprong heb. Mijn temp is ook nog niet omhoog. Maar net deze week had ie ook kuren dus ik vertrouw er niet zo op eig. We klussen gewoon door om de dag je weet ma nooit. Wil proberen het een beetje los te laten zo vam als ie dan nog niet is geweest hebben we iig netjes om de dag nog geklust.

Als het zo doorgaat wil ik dinsdag over een week testen. Dan zou ik 12dpo zijn als ik van donderdag uit ga.

Vosje je houdt he spannend he. Morgen weer testen?

8. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Meiden.. Spannend hier!!

Ik kom ook weer advies vragen:p
    vorige week zondag de boel losgebarsten na 45 dagen, nu had ik do en vrijdag ervoor roze afscheiding. Na een week eindelijk geen bruinverlies meer, normaal is menstruatie 3 dagen en gelijk daarna over. Halverwege de week vreemde steekjes in onderbuik.gevoel is gek uit te leggen.

Toen ik dat roze had dacht ik gelijk aan innesteling. Helaas die zondag ongesteld dus klaar deze ronde maar omdat die steekjes niet ophouden,zelfs nu die menstruatie over is heb ik vanmorgen een kvtje er tegen aan gegooid. Op eerste gezicht wit , maar toch die waas weer! Zie ik em, of wil ik het gewoon zien?!? Denk dat ik een paar dagen wacht om te zien of de steken blijven.

Word echt gek van mezelf!! Weet ook even niet waar ik me nod op moet zetten door die 45 dagen..

Duss we wachten weer af:p

9. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Lief meiden. :) doet me goed.

Vosje spannend ik hoop toch een positieve test voor jou :)

Madamev lekker klussen en hoop dat het je dinsdag over een week gewoon gegund is!

Mandy wat raar meis. Heb je een foto van je test? En heb je wel echt bloedverlies gehad o alleen bruin? Ben toch wel benieuwd hoe het af gaat lopen bij jou 😊

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik hoop het ook.. we zullen zien :)

Wat vreemd mandy. Heb je een foto van de test gemaakt?

Heel veel succes madamev. Ik duim voor je!

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hier een spierwitte test :/
    Dus... afwachten weer...

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    aah echt vosje? :( dat is niet leuk!

mijn temp was vanochtend 36.4 .. 0.2 omhoog zou het dan toch langzaam omhoog gaan? heb voor mijn eisprong elke keer tussen 36.0 en 36.3 gehad en 1 x 36.4 maar dat was toen ik de avond ervoor flink was wezen stappen. ik hoop het zo. dan gaat mijn andere bil ook op het wachtbankje haha.

heb nu afgesproken met vl om het er niet meer over te hebben. gewoon doorgaan met ovu testen en temperaturen enz. volgende week dinsdag ochtend een zwangerschaps test te doen. dan zit ik 2 dagen voor nod. tenzij mijn ei nog moet komen dan geld dat helemaal niet maar goed om het er zo vaak over te hebben schiet ook niet op. haha

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Wachten is niet makkelijk he :) Begin het wachten zelf ook wat zat te worden.. als ik nou gewoon ongesteld word weet ik tenminste waar ik aan toe ben

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ik wacht nog net niet met je mee vosje. veel succes laat je zsm weten als er weer wat bekend is?

ik had namelijk net een knaller dan knal ovu test! vanaf donderdag elke keer al positief maar deze kun je echt niet meer omheen dus weet het 100% zeker. mijn nod gaat na 5 november nu. wel weer een langere cyclus helaas maar ben blij dat ik hem met zekerheid heb gevonden!

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Wat goed! Succes vandaag ;))

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hier ook een knaller en steekjes..dus hier word het ook een gezellig avondje..

17. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Vosje balen zeg! Laat het idd maar komen kun je aan een nieuwe ronde beginnen.

Madamev en beccy klus ze meiden :)

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hoe was je echo bambino? Mn duimen draaien voor je

19. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hoi meiden de echo was super :) het hartje klopt en verder is met mij ook weer alles in orde.. Helemaal happy :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Bambino!

Deel Deze Pagina