De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de knal test...

MvM is al wel geregeld, die komen 11 september langs. En 10 september even een bezoekje aan mijn huisarts (niet dat ze me iets nieuws vertellen, maar toch) En dan volgende week de VK bellen...

2. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen oookk testen, heb mijn nod morgen als ik tot morgen avond niets heb ga ik testen!!!

Maar heb inmiddels wel erg bruinverlies:(
    Zooooo spannend en erg zenuwachtig!!! :(

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hoi dames,

@Erica inmiddels al meer gewend aan het idee?

@Vosje al meer duidelijkheid? Ik wel :) blijf nog een ronde mee gaan op het wachtbankje

@MadameV de clubnaam kwam eigenlijk omdat er zoveel gingen/wilden testen 1 dag haha en dat was net de dag dat we het met zijn alle leuk vonden een clubje te maken.. En ik iedereen welkom hete bij ons testdrang clubje hihi.. Maar je ag er bij hoor gezellig!

@Seher en wat is het geworden?

@MRCD van jou had ik wel verwacht een glimp opgevangen te hebben bij het NOD forum.. Met een testje ofzo ;)

@Jace hoe was je etentje? Goed verborgen kunnen houden?

@Madeliefje hoe staat het met de klachtjes? en de duivels? Hoop nog niet te bekennen! Morgen vroeg wilde je een testje wagen toch?

Ik denk dat ik iedereen gehad heb anders sorry dames ;)

4. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bambino wil graag testen maaar is nog veelste vroeg:( ik heb erg veel pijn vandaag en donkerbruine afscheiding..( wat ik normaal nooit heb) mannetje wil dat ik nog tot het weekend wacht met testen :(

5. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hier nog geen ongi te bekennen! Wordt weer aardig zen eigenlijk.
    Wel ongikrampen en het gevoel dat ik lek ( sorry voor details :)) maar er lekt niks.....is nou nog geen zondag ;)

6. Seher

Seher Lid

3 sep 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( ik denk slecht nieuws heb wat roood ontdekt zo net:) maar jeeeel anders dan anders ( heel slijmerig) pfffff zoo chaggieeee:(

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    vanmorgen nog een testje van z&k gedaan...omowit:( Dus ik wacht nu tot ik ongesteld ga worden! baal er echt van...want mn lichaam houdt me dan nu echt behoorlijk voor de gek!;)

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier heeft het nog steeds niet doorgezet :/
    Maar ik verwacht er niks meer van. Kwestie van tijd denk ik.

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ah.. de tijd is gekomen.. ;)

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Balen :(
    Ik duim toch nog even voor je

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Jammer seher :(

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @ eloveh,moaatjeen madamev welkom! Leuk dat jullie meekletsen

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    thanx, maar ik verwacht dat het binnen 2 dagen door gaat breken. Op naar juni 2014...is ook super leuke maand!!:D Als we dan allebei zwanger raken, zijn we allebei zwanger van de 3de, zou leuk zijn:)

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ja inderdaad! Dan zou ik wel op vrijdag de 13de uitgerekend zijn :p

15. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Bambino: ja, het is nu wel geland ;) Nog geen rare kwaaltjes, alleen ben ik wel snel duizelig. Ben bezig weer wat dozen in te pakken omdat we in oktober gaan verhuizen en dat moet ik zittend doen... anders gaat het niet goed. Voor de rest heb ik ook enorme eetbuien :s

Welkom nieuwe dames en knuffel voor de meiden die toch ongesteld zijn geworden.

16. IsaB

IsaB Niet meer actief

Goedemiddag meiden !
    Wat is er in beide topics veel gekletst zeg !!
    Zo maar eens rustig alles bijlezen :p

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hoi meiden,
    Jullie kletsen lekker door haha! Ik zit nu op 8/9 dpo geloof ik.. (denk ik, nav temp). Had vanochtend enorme buikkramp, was echt ff bang dat ik nu al ongie zou worden.. Nu weer helemaal weg, vanochtend enorm brandende ogen? :$

We kunnen niet meer dan afwachten :p

18. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @Bambino leuk dat je nog aan me denkt!
    Ik heb het voorgerecht niet afgeslagen, was iets met gerookte zalm, kaviaar en rivierkreeft??? Ieeeeee! Alleen het gezicht al, kon wel overgeven.
    Hoofdgerecht was kalfsentrecote met fijne mosterdzaadjes saus.... Heb gevraagd goed doorbakken, iedereen zo van Enne???
    Dus ik : Heb een allergie voor rood vlees :D:D:D:D hahaha!

Verder voel ik me erg misselijk vandaag, flink pijn in mijn onderrug sinds gisteren en soms steken in mijn buik.

Ik had vanochtend nog een test gedaan en die was een stuk lichter dan gisteren?? Moet er wel bij zeggen dat ik veeeeeel water gedronken heb gister avond...Kan het daarmee te maken hebben???
    ik hoop het :(, schrok best wel

Hoe is het met jou Bambino? En de rest?

19. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Ik ben er ook weer!

Voor meiden op rood, echt balen :( hoop dat er volgende ronde meer geluk is! xx

Voor meiden op roze; Proficiat! x

Ik moet echt even klagen!!! Ben echt boos...

Ik had van de week een afspraak bij de dokter ivm een bacterie "down there". Heb het er uitgebreid nog over gehad dat ik mogelijk zwanger ben. Dokter had een kweekje afgenomen en heb daarnet de assistente gebeld voor de uitslag. Was dus inderdaad een bacterie.. ze zei; ik heb een kuur voor je klaar laten leggen dat zijn 4 pillen die moet je in 1x innemen. Dus ik zeg oh dat is wel heftig.. zeg ze ja is heel heftig hoor maar dan ben je er wel meteen vanaf. Dus ik zeg.. maar dat kan dus gewoon als ik zwanger ben?
    Zeg ze; oh ben je zwanger dan? Dus ik zeg misschien.. zegt ze: dan moet je eerst testen.. dus ik weer: ja maar moet pas over ander halve week ongesteld worden, maar ik heb het daar nog uitgebreid met de dokter over gehad.. zegt ze: oh dat zal ze wel vergeten zijn ze belt je zo dan wel even terug..

WAT IS DIT? Stel ik was er gewoon van uit gegaan dat dat kon (omdat ik het er uitgebreid met de dokter over heb gehad) Dan had ik misschien wel een miskraam gekregen (stel ik ben zwanger) omdat de dokter het is "vergeten" dat ik mogelijk zwanger ben?? dat kan toch niet... ?!?!?! arrghhhh

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Lichter kan hoor Jace. Je hcg schommelt heel erg de eerste weken, dus dat wil niet perse wat zeggen.

Kreeft, kaviaar, zalm.. ielgh! haha knap dat je het gegeten hebt!

Deel Deze Pagina