Niet te missen idd!! Gefeliciteerd!! @MadameV succes op de wachtbank!! Hopelijk roze over 14 dagen!!! x
Thnx dames, ik ga het zondag al aan mijn ouders vertellen... Omdat ze erg ver weg wonen en we toch al zondag naar ze toe gaan, dus dan hebben ze ook helemaal niks door.... Natuurlijk ook prettig voor als het toch nog mis gaat, dan weten ze ervan!
Yoehoe super! Van harte! Had het al gelezen op nod forum toen ik net hier was. Maar wou je het zelf laten vertellen haha is ook zo raar als ik je hier al feliciteer. Dus ik ben speciaal voor jou terug om je te feliciteren! Supergaaf. Tikkeltje jaloers haha!
Dankjewel madameV, ik weet zeker dat jullie binnenkort ook zo'n prachtige test in handen hebben... Ik geloofde er 2 weken geleden niet meer in en je ziet wat het resultaat is...
ik ben ook een beetje jaloers haha Maar hey, wat fijn dat je duidelijkheid hebt qua temperaturen enzo. Dus nu ook op het wachtbankje. Ik duim voor je!
Dankjullie heb weer goede moed! Wat kan dat toch veranderen in een dag he!. Noralie hoeveel dagen zat je nu voor nod? Ik wil volgende week zondag gaan testen. Dan zit ik 2 dagen voor nod
Ik ga nu uit van 1 dag voor NOD omdat ik echt een knaltest had. Clearbleu zegt zwanger 1-2 weken, met de termijnecho weten we het zeker...
Idd meissie! Dat had ik ook! Dat je daar al zo gelukkig om kunt zijn. Dit is ook de eerste ronde met temperaturen bij mij en hoe blij je dan kunt zijn dat je temp omhoog gaat haha! Wat voor cd had je nu je ei? En welke dagen de vorige rondes? Welkom op het wachtbankje! Duurt lang!
Vorige rondes geen flauw idee. Eerste keer tempen. Had hem nu op cd34 dus het wachtbankje is maar heel Kort voor mij haha. Iig goed geklust er voor we waren lekker op vakantie