De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier nog geen nieuws. Negatieve test en geen menstruatie. Dus ik wacht weer af :)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
  3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ja behoorlijk :')

Hoe voel jij je?

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ja weer wat beter eigenlijk, nog wel wat moe, maar dat hoort erbij ;)

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Wat fijn om te horen. Moeheid is wel lastig, maar dat zal ook wel minder worden.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Komt goed Vosje! Voor het goede doel :)

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ meissie, wie weer t is jullie as kindje wel mee gereisd vanaf vakantie;)

@ vosje, hoe zit je nu in je cyclus?

@ lucindalice, je familie etc al verteld. ? Of zit dat nog in de planning? Hoe ga je dat doen/ heb je het gedaan?

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MadameV, m'n moeder wist het n uur na de test :D, de rest zijn we nu zon beetje voorzichtig aan het vertellen. Heb niet echt n speciale manier ofzo, ik vertel het gewoon. Doordat ik EDS heb en m'n vorige zwangerschappen/bevallingen niet vlekkeloos waren zijn de reacties n beetje verdeeld, vandaar dat ik het zelf ook niet van de daken schreeuw.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Maar hoe bedoel je dan de reacties verdeeld? Zijn mensen niet gewoon blij voor je?

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja ik heb het zeker laten bezinken. Gisteren aan beide ouders verteld, die stonden allebei te stuiteren!!! Zo leuk, ze waren zo blij.... Ook al is het aan mijn kant kleinkind nr. 8 en aan mijn man zijn kant kleinkind nr. 6.

Heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige, hopelijk belt die deze week nog terug voor een afspraak en ook aangemeld bij moeders voor moeders. Spannend allemaal....

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat leuk Noralie dat de ouders zo enthousiast zijn!! Hopelijk belt de Vk en MvM snel terug, dat maakt het allemaal nog echter.

Helaas reageren ze niet allemaal even leuk MadameV, door bezorgdheid of ze vinden het 'dom' vanwege mijn gezondheid en die van het kindje.

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ noralie oefenen spannend! Dat maakt het wek echt zo hè! T lijkt me zo tof om het mensen te kunnen vertellen!

@ lucindalice, ik denk altijd maar zo ieder zijn eigen keuze toch? Je kiest bewust voor een kindje en wanneer het dan lukt mag jij/ en anderen voor jou daar hartstikke blij om zijn !

Ook ik hou het nou al niet meer. Zit 6 à 7 dpo, en ik voel continue van alles. Marja ik wil ook gewoon graag van alles voelen denk ik dan maar. Temperatuur is na mijn eisprong echt enorm gestegen! Ging heel langzaam de 1 e 2 dagen maar nu zit ik al 0.7 boven mijn hoogste wat ik voor mijn ei had. Rustig rustig blijven hahaa... Ben elke avond blij als er een dag om is. Erg hè!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Spannend MadameV!!!! Dat zijn de langste dagen.
    En je hebt gelijk, het is onze bewuste keuze. Gelukkig zijn er ook nog wel mensen blij voor ons hoor :)

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @madamev ik heb geen idee hoe ik in mn cyclus zit.. Ik heb een beetje geschat en dan zou vandaag of vrijdag mn nod moeten zijn.

@lucindalice wat rot dat mensen zo reageren.. Ik herken het zeker wel. Mijn schoonouders roepen al sinds de tweede er is 'nu is het mooi geweest he'. Mijn ouders vroegen zelfs waarom ik me niet al heb laten sterriliseren! Ik ben 29! :\
    Nou gingen de zwangerschappen bij mij erg zwaar en ook de bevallingen.. Ook hebben onze kindjes 50% kans op een erfelijke aandoening die mijn man ook heeft. Maar het is ONZE keus... Daar hebben ze zich gewoon bij neer te leggen.. Al zie ik wel op tegen het moment om het ze te vertellen..

Ik heb vanmorgen getest met een predictor early die mn man mee had genomen.. Nou heb ik hier veel nare verhalen over gehoord. Mannen die zwanger bleken te zijn enzo... Maar ik vond de streep best duidelijk en paars. Maar ja.. Durf er niet vanuit te gaan, dus een kv test gedaan en daar zie ik natuurlijk weer niks op...

test.jpg

15. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Mag ik me hier ook komen melden? Ik vind het ook leuker om te kletsen met mensen die ik ken van vorige nod-topics. Omdat ik twee weken geleden een miskraam heb gehad en mijn cyclus dus is verschoven, zit ik nu in een topic waar ik (bijna) niemand ken.

We waren ontzettend blij met onze positieve test zondag 13 oktober, maar ik heb dus helaas vrijdag 18 oktober een miskraam gehad. Vreemd genoeg voelde het vanaf het begin niet goed...
    Ik testte een week overtijd pas (licht) positief. De cb indicator gaf ook pas 1-2 weken aan. Nu wist ik niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad die ronde (normaal voel ik dat altijd, nu had ik echt geen idee), maar als alles 'normaal' geweest was, had de test op zijn minst 2-3 weken moeten aangeven.

Ik weet wel dat mijn lijf niet snel is met het opbouwen van hcg, had ik bij mijn dochter ook, maar daar testte ik 4 dagen overtijd toch echt met een knaller. Ik hoopte deze keer dus ook na een paar dagen een duidelijke kv2v5 (om te bewaren) in handen te hebben, maar het streepje bleef vaag.
    Donderdag 17 oktober kreeg ik in de namiddag roze verlies. Dit was maar heel weinig, dus ik heb vrijdagochtend de vk gebeld om te vragen of ik al eerder terecht kon. Dat kon en de vk heeft geprobeerd me gerust te stellen en aangegeven dat bloedverlies niet altijd een slecht teken hoeft te zijn, maar ik voelde dat het niet goed zat. Mijn borsten voelden weer normaal (waren tot donderdag echt opgezet) en later die ochtend kreeg ik inderdaad hevig bloedverlies en buikkrampen. Vooral vrijdagavond leek het net een lichte vorm van (pers)weeën, gigantische druk op mijn schaambeen.

De echo van vorige week maandag (21 okt) bevestigde wat ik al wist: er was niets te zien, mijn baarmoeder was leeg. Gelukkig is er niets blijven zitten en hoef ik niet gecuretteerd te worden, maar ik ben natuurlijk wel enorm verdrietig. Vk was heel lief en zei: "Tot over een paar weken". Dat deed me wel goed.

Ik ben met vlagen echt vreselijk verdrietig, maar we gaan er weer voor. Heb alleen geen idee wanneer mijn nod is, verwacht over een week of 2-2,5 maar we zien het wel.

Leuk jullie allemaal weer te zien. Zwangeren gefeliciteerd en voor de rest iedereen heel veel succes!

x

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ vosje die streep is idd wel duidelijk! Maar zit die niet veel te veel na links? Oho hoop het zo voor je!

@ 2 e kindje welkom, leuk om jou ook weer te zien! Reden is alleen een stuk minder. Dikke knuffel. Echt naar dat het zo moest gaan.

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Leuk dat je hier mee komt kletsen! Wat heb je een nare tijd achter de rug zeg.. ik hoop dat je het over een poosje een plekje kunt geven.. :(

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Nope, hij zit wel op de juiste plek voor het afleesvenster.

testn.jpg

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh! Je hebt deze opengebroken! Vond hem er al zo apart uitzien haha! Ben heel benieuwd! Mijn duimen draaien voor je

20. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Dankjewel madameV

Dankjewel, ik doe mijn best :)
    Jij in onzekerheid zie ik? Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb met predictor vals positief getest een maand of 3 geleden... Ik dacht dat ik een vmk had, toen ik de dag erna een bloeding kreeg, maar nu denk ik dat dat niet zo was. Als ik vergelijk hoeveel buikkrampen ik bij deze mk heb gehad en hoe hevig mijn bloedingen waren, denk ik echt dat de predictor er de vorige keer helemaal naast zat.
    Wanneer is je nod? Vind het wel spannend hoor, ik hoop dat hij bij jou gewoon gelijk heeft!

Deel Deze Pagina