pff, over buikjes gesproken, ik heb een foto van onze vakantie op curaçao nu 3 jaar geleden. Daar was ik pas een week of 8 zwanger, maar had zo'n dikke buik, niet te geloven. Alleen maar lucht en opgezette darmen. Ik heb ook een verleden met buik- (darm)klachten, dus mijn buik was toen net zo dik als later met 20 weken... zal eens kijken of ik die foto kan vinden... Hoop dat ik snel weer met zo'n buikje mag lopen!
Ja ik doe er nu niks van onder. Hoop dat het snel verander anders hou ik het nooit verborgen. Heb al een extra poncho en een trui die goed valt zeg maar gekocht
Gaat dat nog over of word dat alleen maar erger? Voel me nu al zo enorm eigenlijk word ik er enorm onzeker van ipv blij
Heb helaas niet zoveel foto's van tussendoor... Weet ook niet meer of het een poosje minder is geweest, of minder hard is gegroeid. Weet alleen wel dat ik op het laatst goed rond was. Ik hield ook heel veel vocht vast. Hieronder mijn foto's drie weken voor de bevalling, dus met 34 weken... Ik was een paar dagen na mijn bevalling alweer terug op mijn gewicht van voor mijn bevalling, mede door de borstvoeding, en omdat ik zoveel vocht (en dus kilo's) vast hield. Ik ben nooit echt mager geweest, maar het deed me wel heel goed dat ik zo snel weer terug was op mijn oude gewicht. Ben daarna nog veel afgevallen i.v.m. de borstvoeding
Mooie foto's tegen die tijd vind ik het vast niet zo erg als nu. Of ik ben het beu kan ook. Ik ben ook niet slank maar was net 15 kilo afgevallen en pas nu sommige broeken al niet meer
Ik ken het gevoel, is helaas niet zoveel aan te doen Ik heb de eerste weken ook nog eens extreem veel overgegeven en mijn ochtendmisselijkheid (en ook het overgeven 's morgens) bleef tijdens de rest van de zwangerschap, dus ik ben pas heel laat in gewicht gaan toenemen. Alleen deed mijn omvang vermoeden dat ik al veel verder was :-/ Komt goed Bambino, probeer te genieten! Ik had er alles voor over om nu zo'n opgeblazen buik te hebben. Dacht altijd dat ik een mk wel kon relativeren, omdat het vruchtje nooit gezond ter wereld was gekomen als het was blijven zitten, maar merk dat ik toch niet zo nuchter kan nadenken nu het mezelf is overkomen...
Oh oh dames jullie maken me wel bang! Nou ben ik al absoluut niet de slankste dus mensen zullen misschien ( hoop ik ) niet heel snel wat denken. Maar ik heb 1 vriendin vandaag verteld, ze wist dat we bezig waren, en die reageerde met : ik wist het! Ik dacht het deze week nog. Ik zag het gewoon aan je gezicht. Nou..... Toch maar binnenkort ook wat ruime truien etc aanschaffen dan haha. Scheelt dat het in de mode is
Oh dan moet ik niet zo zeuren want heb weinig kwaaltjes hihi. Heel begrijpelijk dat je het er zwaar mee hebt. Ik hoop dat je snel weer op roze mag meid ti's je gegund. Thnx voor het reageren.
Haha madamev je hoeft niet enorm te groeien maar met darm problemen kan het 2 kanten op en ik ben naar de kant van groot gegaan
Graag gedaan, het is jou natuurlijk ook gegund! Ik moet gewoon nog even geduld hebben... Maar geniet jij er maar van, het is echt zó om, mét, of zonder kwaaltjes
Gruwelijk die misselijkheid.. Vanaf morgen weer een cracker eten voordat ik opsta. Hopelijk helpt dat. Die bolle buik herken ik ook. Ik moet familie een beetje ontwijken tot we er klaar voor zijn om het te vertellen..
@vosje nu al misselijk? Ik moet het afkloppen maar daarmee heb ik echt geluk Ja bolle buik... Ik gebruik mijn operatie als excuus dat mijn darmen zo doen. Wanneer wil je het vertellen? Aan de kindjes en de rest?
Helaas nu al misselijk ja Hoop dat het niet weer aanhoudt tot 14 weken zoals de vorige keren, maar ik reken maar op het ergste.. dan kan hetvalleen maar meevallen. We wilden de kinderen inlichten als de eerste echo goed is. En daarna pas familie.. maar op dit tempo kan ik het niet verstoppen met sinterklaas en ik verwacht dat mn eerste echo pas halverwege december zal zijn.. Dus dan misschien toch ervoor al vertellen? Ik twijfel..
Oh balen zeg hoop ook voor je dat het eerder stopt! Mijn schoonzusje weet niet dat ik al weet dat ze zwanger is maar bij haar zie je het ook en die draagt wat grotere kleding en doet net alsof het niet zo is... Zij wil ook wachten tot de eerste echo. Kun je niet wat grotere truien kopen
Oh als ik jullie zo hoor vind ik het echt spannend! Bambino heb je verder helemaal nergens last van? Ik ben ook helemaal niet misselijk. Moet alleen vaak plassen, maar dat moest ik opzich altijd al dus dat valt niet zo op. Vosje, ik heb besloten dat als ik echo pas na Sinterklaas krijg ( dan wil ik het vertellen aan naaste familie ) dat ik het dan toch vertel. Mocht het misgaan ben ik blij dat ik ook naaste familie heb om dit mee te delen dus.
Ja dat is ook zo. Heb je gelijk in.. maar ik weet niet of ik dat in dit geval wil doen, ivm met de kinderen.. ik wil graag dat zij het eerst weten, maar dan wil ik wel weten dat het goed zit zeg maar..
@madamev ik heb heel weinig klachten: - per dag 5 min misselijk hooguit - darmen buik (dat dan wel ) - moe ik kan een dutje smiddags erg waarderen - meer emotioneel - pijnlijke borsten vooral s avonds zijn ook flink gegroeid Dat is het wel...