Mooie test vosje!! Ik ben vorige keer zooo ziek geweest van die lucht van die flessen..ik pas er denk ik voor .. We zijn naar de vossemeren geweest..heerlijk relaxen..al vind ik de erperheide leuker voor de kleintjes.. Heb net ook een afspraak gemaakt met de gyn..ik mag 29 november voor een echo! eerste afspraak 29 nov
Spannend vosje... Ja het hartje word een verassing denk ik Oh hier trouwens van het weekend te horen gekregen dat mijn schoonzus ook zwanger is. We zitten echt heel dicht op elkaar. Ik ben een week verder als zij.. Voor haar is het de 2de dus is wel leuk kunnen we samen dingen doen en zijn we samen dezelfde tijd thuis.
Wat leuk bambino, hier ook 2 zwangere schoonzusjes. 1 is nu 18 weken, de ander 10 en ik dus 5 (maar dat weet nog niemand). Ik heb net mn echo gehad, maar er was nog NIETS te zien.. Ze kon ook het vruchtzakje niet vinden.. Dus of het is nog te vroeg, of het vruchtje zit niet op een plek waar hij hoort.. Een bbz of op een vochtophoping van het litteken van eerdere keizersnedes... *slik* Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo om te zien of het wel 'een in tacte zwangerschap' is zoals ze zei..
Wat een onzekerheid Vosje! En dan duurt wachten tot volgende week vrijdag nog heel lang Een hele dikke knuffel! xxx
Jeetje vosje dat is ff schrikken zeg! Hopelijk gaat de week een beetje snel en krijg je dan een mooie echo!!!! Dikke knuffel!
Hey vosje balen zeg dat ze niets konden vinden onzekerheid is ook niet leuk. Hopelijk was hij of zij gewoon verstoppertje aan het spelen en heb je volgende week een mooie echo. Ik heb hier meer geluk gehad. Heb ons kindje voor et eerst mogen zien en zelfs al een kloppend hartje. Ze zei dat het er allemaal heel gezond uit zag en ze zag zelfs de dooierzak zitten. Ben helemaal in de wolken!! succes met je volgende echo vosje!! x
Heb dit ook al geplaatst bij het juiste topic maar vroeg me af wat jullie denken. Hoi meiden Ik ben stom geweest. Gister avond een test gedaan.... Omo wit natuurlijk. Vanmorgen nog een keer gekeken vraag me niet waarom. En ja hoor een tweede streepje te zien... Net toen ik mijn ochtend plasje doortrok hihi. Nu weet ik dat je die niet als positief moet zien maar ik vroeg me af of er mensen zijn met meer indringers van die testen. Het zijn die blauwe die je nu gratis kon bestellen. Ik moet vanmiddag naar de ha omdat mijn menstruatie uitblijft dus ik wilde dit nog even uitsluiten. Arrrg om gek van te worden...
Die van zwanger en kids bleven bij mij ook echt omowit terwijl die van de action en die van de kv een mooie streep gaven!! Ik zou toch nog eens testen met een andere test..heb je anders een foto van je test..
Die is dus wit... Ik ging kijken toen ik net in de wc plaste vanmorgen dus kon niet testen met ochtend urine.... Anja ff afwachten wat de dok zegt straks
@pinkeltje super meid! Lekker genieten nu @meissie ik zie de streep ook alleen zou ik hem na zo'n lange tijd als negatief beschouwen.
Ik zie hem ook, zou wel n nieuwe test doen, want hij is natuurlijk buiten de tijd. Wat zei de dokter?
Nieuwe test was wit. Dokter zegt dat omdat ik wat overgewicht heb het zou kunnen dat er cystes zitten op mijn eierstokken. Ik moet voor een inwendige echo