Goedzo meissie, idd nog even door klussen he! Hier moe..... Oh wat erg. Vond dat altijd zo'n onzin kwaal moe, wat is nou moe. Iedereen is wel eens moe. Maar nou snap ik het hoor Pfff. Gelukkig verder nergens last van dat scheelt dan alweer
Jeej meissie! Ik duim voor jullie Hier ook moe madamev.. ben savonds echt op.. Nou heb ik zelf fibromyalgie en ben ik eigenlijk standaard al niet uitgerust, dus nu wordt het ff pittig om mezelf op de been te houden. Maar komt goed. Heb het al 2 keer eerder gedaan , dus ik kan het #peptalkvoormezelf
@ MadameV, slopend kan dat zijn he? Die moeheid... @ Vosje, dat is pittig inderdaad... Maar je kan het! Zelf herken ik het helaas, ik heb EDS en daardoor ook al weinig energie.
@ Vosje, ik denk dat het inderdaad niet 'om te juichen' is, maar er zijn veel ergere dingen en probeer vooral naar de positieve dingen te kijken die ik wel kan / heb
Bekijk bijlage 360962 Spannend, zou ik dan nu eindelijk op het wachtbankje mogen gaan zitten.... Ben erg onzeker ben bang dat het ei toch niet goed gaat springen ofzo.... En dan nog mijn echo volgende week is dat wel veilig dan?
Mooie foto Meissie! Volgens mij is n echo altijd wel veilig toch? Anders gewoon voor de zekerheid vragen!
Gewoon nog fries doorklussen meissie. En aangezien je temperatuurt, moet je temperatuur omhoog gaan na je eisprong. Dus daar kun je het dan ook aan afmeten. Werkte bij mij heel precies. Verwacht alleen niet dat ie meteen BAM de volgende dag heel hoog is, bij mij ging dat heel langzaam en duurde het ook 3 dagen voordat ff een kruis zette bij de dag van je eisprong. Maar hier kun je het dus wel mooi aan af leiden.
Idd nog ff doorklussen meissie.. Vosje wanneer heb je weer een echo? Hier alleen wat moe verder geen klachten gelukkig!! Kan alleen niet wachten op mijn eerste echo pff
Dat zijn dan al 2echo's op 1 dag. Ik heb dan mijn termijn echo! Spannend!! Ik lees alles mee hoor heb alleen niet altijd de tijd om te reageren tis druk op werk en werk momenteel 6 dagen in de week blegh. Hopelijk is dat snel weer voorbij! x
@beccy dat wachten duurt lang he. @pinkeltje Poe 6 dagen is wel pittig hoor! Geen last van moeheid van je zwangerschap? @hier vanmorgen bloed wezen prikken voor mijn suikert ivm suikerziekte in de familie. En morgen avond eindelijk mijn echo zo'n zin in hihi
@bambino ja behoorlijk ben s'avonds niets meer waard en als ik een dag vrij heb kan ik alleen maar slapen blegh mja doe het maar onder te zeuren miss dat ze dan (terwijl ik met zwangerschapsverlof ben) me contract verlengen. Tis deze keer vast of eruit dusja hoop wel op vast! Zo ff koken vl is deze week jarig net terug van boodschappen blegh. x
Hey dames, sorry dat ik wat afwezig ben. Ik probeer mn hoofd wat rust te gunnen. Maak me zo af en aan toch wel zorgen, ook al voel ik niks raars. Vrijdagochtend heb ik de echo beccy. Hopelijk is er dan wel wat te zien
Ja dat zou leuk zijn dan inderdaad. Duimen draaien aankomende tijd met je werk dan. Ja dat slapen ken ik. Ben ook zo gezellig op het moment Oh word ook een feestje dan nog. Wat zal ik zeggen leuk! Veel plezier of sterkte
Oh heb dat al net zo dat slapen! Gister f op de bank , toen was het half 9 toen ik wakker werd zijn we lekker vroeg na bed gegaan. Bijna lekker.... Ben van half 11 tot half 12 er weer uit gegaan. Had superwarme voeten gewoon naar zo warm, en lag ma te malen. Vandaag was ook al zo'n shit dag, ik wil niet toegeven aan het moe zijn omdat ik bijna bang ben dat ik weer zo'n rot nacht tegemoet ga, maar aan de andere kant zei ik onder het avondeten al tegen mijn vriend ik kan niet meer. Mijn ogen branden van vermoeidheid. Dus toch ma f gaan liggen. En dan heb ik vanochtend uitgeslapen tot half 9 en maar een halve dag gewerkt! Maar goed ik mag niet klagen,,dat is echt mijn enige kwaaltje verder niks. Ik hoop maar dat alles goed is, heb over 2 weken echo. Heb zo weinig kwaaltjes dat ik er gewoon onzeker van word @ Pinkeltje ik ken het! Mijn contract loopt eind januari af. Dat is ook mijn 3e. Dus niet in verlof tijd maar daarvoor al. Maar heel eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het wel goed zit. Of ze moet na dit nieuws ineens toch anders beslissen, maar dan denk ik weer so be it