hallo dames, mag ik misschien ook bij op de lijst? Wij zijn hier nu ook een iets langer als een jaar bezig, heb in januari een vmk gehad en nu nog niet weer zwanger geworden. Ook ben ik erg onregelmatig, naar de huisarts geweest en een door verwijzing gekregen naar de gyn. Daar is nu dan nog even het wachten op.. Ik wil iedereen veel sterkte wensen, en laten we hopen dat iedereen toch een wonder mag verwachten!
Daarom vind ik die CB Digital zo fijn... is daarmee dan toch niet te missen? Ik ben ook pas deze maand weer begonnen met ovulatie testen.. vond het fijn om dan ff bevestiging te krijgen dat me ei eraan kwam! Heb trouwen wel begrepen dat hij een knaller aan geeft als je je LH Piek heb.. 24 tot 48 uur na die piek krijg je pas je eisprong.. dus de dag van die eisprong is je ovulatie test lichter.. dus kan het ook kloppen dat je 2 dagen later slijm had! dat was je eisprong! en werd 2 dagen eerder aangegeven met je testjes. (hoop dat ik het zo goed zeg...) x
Ja ik heb dipsticks thuis weet ook niet of het weer goedkope rotzooi is hoor haha nee wacht 22 en 23 aug had ik een positieve ovu test en op 25 augustus kreeg ik slijm... Dat klopt dan toch niet? Is mijn LF ook wel heel kort 9 dagen nu ik het zo bedenk haha
klopt idd wat je zegt eloveh... Ik heb bij mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment ook een ovulatietest gebruikt om mijn eisprong op te speuren en bleek pas op dag 20 een positieve test te hebben terwijl wij altijd rond dag 14 klusten..zeg maar.. En toen was ik direct zwanger..!!!Dus hopelijk nu weer,..
Mmmm volgens mij snap ik de relatie ovu testjes en het slijm dan even niet... nu ik je opmerking lees beccy en eloveh..
maar kan dat dan een lf van maar 10 dagen is dat niet wat kort.. Ja ik heb wel genoeg geklust denk zo... 21,22 en 24 hadden we geknuffeld dus dan lag het daar niet aan...
Wat bedoel je precies.. Als je een positieve ovu test heb kan het nog 1 a 2 dagen duren voordat je ei effectief springt..je vruchtbare slijm kan dus idd 2 dagen later pas tevoorschijn komen tijdens je eisprong..Het is niet zo dat als je een posi test hebt dat je dan direct je eisprong hebt..
Als je 23 augustus een positieve test had.. dan 48 uur later is dan 25 augustus! Dus het kan wel... Dan is je LF inderdaad wel kort maar daar heb ik niet echt verstand van.. maar denk toch echt dat je op 25 augustus je ei heb gehad! x
nee wist dat ik niet meteen mijn ei had met de piek maar zat er zo overna te denken... maar jullie hebben het duidelijk uitgelegd nu snap ik het prima... Even wachten tot de rode duivels opgehoepeld zijn en dan maar weer beginnen met 'dippen'