De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Oh vosje je bent nog niet zo ver als dat je dacht.
    Nee niet weg halen! Doen ze toch niet zomaar. Oh ik duim meis wat naar!! Dikke knuffel

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik ben zo bang nou. Ik laat het ook echt niet zomaar weghalen. Dan wil ik een second opinion in een ander ziekenhuis.

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ja snap ik. Hoop dat het mee valt en ze wat voor je kunnen betekenen. Poe heftig hoor

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    :( ik laat zo wel weten hoe/wat

5. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje vosje.. :( hou je sterk! Knuff

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Sterkte Vosje!!!

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hij groeit net buiten het litteken. Ik moet woensdag terug om te kijken of hij er vanaf groeit of erin groeit.. als hij erin groeit is het einde zwangerschap :(

8. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Oh Vosje wat een onzekerheid zeg! Hopen dat het de goede kant uitgroeit sterkte meis

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ vosje. Dikke knuffel en veel sterkte meid. Nou zit je nog in onzekerheid tot woensdag. Hopelijk groeit ie idd de goede kant op. Dikke knuffel nogmaals doe het rustig aan.

Vraagje he, hoe kan het dat je nou 5,5 week bent? Dat je zover terug bent gezet? Jij hebt veel eerder positief getest als ik en nou ben ik verder als jij dat vind ik wel raar. Of ik moet ook teruggezet worden maar dat verwacht ik niet ivm ovu testen en temperaturen.

Poeh ik ga even een dutje doen, heb net de middag vrij gekregen blij van. Zou eig wat in het huishouden moeten doen maar heb er de puf niet voor. Vl ma f gebeld dat ie niks van me moet verwachten anders voel ik me weer schuldig dat ik niks heb gedaan. Begon gewoon bijna te huilen aan de telefoon. Om niks!!

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Vosje knuf..
    Toch vind ik het een heel raar verhaal..ik heb ook een ks gehad en de gyn heeft daar niet eens naar gekeken!! Ook nog nooit gehoord dat dat een probleem zou kunnen zijn dus ja ik zou voor een second opinion gaan!!(ben van opleiding verloskundige!!)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Jeetje Vosje, wat n verhaal.... Heel veel sterkte!

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @beccy als de kleine naast het litteken groeit is het geen probleem. Als het het litteken in gaat groeien wel, omdat de baby dan door het litteken groeit en uiteindelijk in mn buikholte terecht zal komen ipv in de baarmoeder.
    komt ook bijna nooit voor zeiden de artsen.. het is een hele vreemde plaats waar het genesteld is.. heb ik weer :(

@madamev ik heb ook geen idee. Ze hebben mn hcg enzo via bloed bekeken en dat was goed. Ik had zelf het idee dat ik minder ver was, dus dit komt wel ongeveer overeen met wat ik dacht. Misschien heb ik in het begin vlug hcg aangemaakt? Geen idee.
    tov de vorige keer is het in elk geval goed gegroeid +hartactie :)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Vosje, hoe moeilijk het ook is, probeer nog even de positieve dingen in te zien. Ik ga heel hard duimen dat het toch allemaal goed zit!

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik ben allang blij dat er nog kans is dat het goed zit. De eerste gyn was zo negatief dat we al van het ergste uitgingen. Zo moest ik bijvoorbeeld nuchter blijven tot de ander mij had onderzocht :/ ik dacht dat ze me gelijk de ok in wilde rollen joh! Maar dat had ik me niet laten gebeuren hoor.
    Gelukkig kreeg ik een hele aardige gyn die ik ook bij mike en ivo gehad heb. Hij heeft zelfs de eerste ks gedaan. Hij heeft ons toch erg gerust kunnen stellen. Alleen de locatie is k*t he.. :( gewoon hopen dat het de goede kant op gaat en afwachten.. gelukkig al over een paar dagen meer duidelijkheid.
    (Helaas wel weer een afspraak bij die dame...)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Balen dat je weer bij die eerste moet :(.... Mijn duimen draaien!

16. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig! Idd dat je net die uitzondering bent dat het wel kan gebeuren:( hoop zo dat het de goeie kant op groeit! Hopen dat de dagen snel verstrijken, en stay positive! We duimen met je mee!

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Lief dames!

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jeetje vosje wat heftig! Das best wel spannend!!!

Ik ook vanmorgen mijn echo gehad...
    Nou ik heb dus pco.... Door het afvallen wss wel als beloning een eisprong gehad. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dik... Maar dat is dus afwachten wat er volgende week gebeurt. Of ik wordt ongi. Of niet natuurlijk maar dan met een posi test.

Ze verwacht wel dat mijn cyclus korter gaat worden. Mocht ik nou weer over zeven of acht weken weer niet ongi worden mag ik weer bellen.

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Jeetje vosje wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk groeit het kindje van het litteken af en gaat het helemaal goedkomen... Ik duim voor jullie!!

Hier ben ik ook 8 dagen teruggezet, kan zijn dat ik idd ook snel HCG aanmaakte, 28-11 heb ik weer een echo, ben dan heel benieuwd of ik dan weer vooruit ga, of dat het termijn hetzelfde blijft!

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Meissie!

Ik hoop dat je weer vooruit gezet wordt Noralie!

Deel Deze Pagina