@ Meissie, sorry, ik heb wellicht een beetje te snel gereageerd. Ik bedoelde 'fijn' als dat je als 'beloning' toch een eisprong hebt gehad. Maar uiteraard is het echt niet fijn dat je PCO hebt. Hopelijk mogen jullie snel in verwachting raken!
Zou wel fijn zijn, maar ach, wat zijn die 8 dagen nou op een hele zwangerschap kindje kan ook 8 dagen eerder komen....
Pfff meiden.. ik heb het behoorlijk zwaar.. Positief blijven is zo makkelijk niet nu een van mijn grootste nachtmerries misschien werkelijkheid wordt. Een gezond levend kindje willen ze misschien bij me weghalen. Ik word gewoon misselijk als ik er aan denk. Ik zei al tegen mijn man 'ik weet niet of ik dat wel kan'.. Gelukkig denkt hij er hetzelfde over. Mocht woensdag slecht uitpakken willen we een second opinion in het radboud en gaan we van daaruit verder kijken. Dit laten we ons niet zonder slag of stoot gebeuren.
@meissie balen zeg! Hopen dat je cyclussen idd order gaan worden en je snel bij ons aansluit. @noralie 8 dagen is niks op een hele zwangerschap. Zolang alles goed is lekker genieten @vosje mij lijkt het ook heel lastig om positief te blijven. Wachten tot de woensdag nu is natuurlijk gevoelsmatig een enorme tijd! Hopen dat je geduld beloond word en je na woensdag gewoon weer kunt genieten van je zwangerschap. Mijn duimen draaien.
Dikke knuffel vosje. Snap dat de tijd nu erg langzaam gaat. Dat vind ik ook al. Voor jou is het nog erger. @ meissie. Balen van de diagnose. Maar wel positief dat je een eisprong hebt gehad, wie weet is het deze ronde raak. Hoop het echt zo voor je!! Hier kruipt de tijd ook voorbij. Nog 8 dagen wachten tot mijn eerste echo en nog 2 weken wachten tot we het familie gaan vertellen. Gister een avond met vriendinnen gehad, gelukkig geen vragen en daar weer goed vanaf gekomen haha. Zou blij zijn als we 2 weken verder zijn. Dan weten iig ook mijn ouders het. Ben echt heel benieuwd hoe mijn vader gaat reageren en daar eerder blij over zal zijn dat het achter de rug is dan dat ik er zin in heb haha
Kan ik me goed voorstellen madamev. Is ook erg spannend hoe er gereageerd gaat worden enzo.. Ik heb een verkoudheid te pakken geloof ik :/ Probeer mezelf maar af te leiden door te gaan poetsen ofzo.. maar eigenlijk heb ik gewoon even helemaal nergens zin in.. misschien laat ik de boel de boel vandaag..
Pff moet f mijn verhaal kwijt hoor, vanochtend boven alles opgeruimd en daar kwam ik nog 1 test tegen, ik dacht ach die laatste die doe ik nog en dan gooi ik alles weg. Nou was het mijn mijn 2 e plasje ( het was maar een beetje want had nog niet gedronken en er zat maar een half uur ofzo tussen ) maar nou was het streepje best wel wat lichter als vorige week. En nou maak ik me dus de hele dag al druk had ik dat nou maar net gedaan, moet nog tot maandag wachten voor een echo
Heb net gelezen dat het vanaf 6+ weken mogelijk is dat er zovele hcg is dat de test het niet meer aan kan zeg maar. Dat ze daardoor anders uitslaan. Probeer daar maar aan vast te houden maar het is wel lastig
Lieve vosje wat lijkt me dat vreselijk zeg dat wachten! !! Ik denk aan je! Madam dat heb ik idd ook wel eens gehoord. @hier had ik plots gister avond roze/bruine afscheiding. .. ik dacht ownee niet nu al op 7 dpo ongi. Heb ook al best kramp. Nu is de afscheiding wel weer weg. Heel vreemd allemaal hier in mijn stukke buik! T valt me allemaal toch iets zwaarder dan gedacht.
Ik duim voor een innesteling! @madamev Dat heb ik ook vaker gehoord. Dat de testen het op een gegeven moment niet meer aan kunnen. Zo lang je geen kramp of bloedverlies hebt zou ik me geen zorgen maken hoor. Komt goed! Hopelijk een mooie echo voor jou maandag. Ik ben aan het aftellen.. Tranen vloeien rijkelijk.. Pfff Ik ben zo bang voor de echo