Bedankt meiden. Ben nu mn man ophalen op zn werk.. zo samen de oudste uit school halen en dan de 2 ukkies afzetten bij hun beste vriendje op te spelen. Dan kunnen we met zn tweeen naar het ziekenhuis.
Hij groeit er vanaf! Maar nu klopte het hartje niet snel en regelmatig genoeg.. volgende week vrijdag weer terug.
Oh wel een fijn nieuws dat het er vanaf groeit, maar balen van het hartje.... Weer een week in spanning!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/481129-tuurderigeste-tuurstreepje-ooit-denk.html
@ meissie sorry ik zie hem niet. Maar ben ook een erg slechte tuurden. @ vosje jeuh! Op zich goed nieuws. Balen van het hartje maar wie weet verbeterd dat, dikke knuffel
Hier ben ik ook benieuwd naar! Wel fijn dat het er vanaf groeit nu nog een mooie hartslag en dan kun je eideling achterover gaan zitten. Sterkte nog even! Ik duim voor je vosje. @meissie ik zie ook wat maar heel licht en action durf ik niet heel goed te vertrouwen maar ik zeg op naar een duidelijker streep! 😁
Meissie ik hoef niet te turen! Zelfs van ver af nu die knaller afwachten! Spannend Vosje goed nieuws! Alleen dat hartje.. Blijf hoop houden! We duimen! Hier.. Ovu's zijn binnen!
Ik heb er wel vertrouwen in hoor meiden. De baby ligt in een lastig hoekje. Het ene moment zagen we het hartje prachtig kloppen en het andere moment was ze hem ineens helemaal kwijt. Dat kan natuurlijk helemaal niet. Als we een week verder zijn ziet ze het vast beter. ik ben 6 weken en 2 of 3 dagen ongeveer. Hcg is weer geprikt en dat was goed gestegen van 5500 naar 9400.
Helaas meiden, ik heb een missed abortion gehad afgelopen week. Hartje is gestopt met kloppen. Nu de beslissing of ik de natuur zijn gang laat gaan of dat ik gecuretteerd wil worden. Lastige beslissing nog..