Hi meiden! Ben hier al ff niet geweest! Erg druk enzo en daarnaast ook ff geprobeerd wat minder met "zwanger worden" bezig te zijn. @Noralie Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke digi knuffel en heel veel sterkte. @Hier Mijn NOD is tussen morgen en 4 dagen daarna ergens. Ik heb een onwijs raar tempkaartje, dus weet het niet zeker. Iets in mij dwong me vanmorgen te testen, test normaal niet voor NOD. Ben nu dus tussen 10 en 14DPO.
Hoi allemaal, sorry dat ik zo weinig laat weten..maar ben gewoon heel erg moe.. Mrcd ik geloof wel iets te zien!!
@mrcd ik zie denk ik wel heel licht wat. Ben erg benieuwdaankomende dagen. Kan niet zien of het echt een streepje is
Ook ik ben hier al lange tijd niet geweest... Noralie wat vreselijk meid.. Dikke knuffel! MRCD, ik lijk iets te zien ja.. Hopelijk wordt t snel duidelijk! Ook hier continu moe moe moe.. Volgende week mijn termijnecho dus hoop dat ik daarna echt blij kan gaan genieten
@mrcd lijk in de verte ook heel licht iets te zien idd. Meiden ik ben zwanger!!!!!! Bekijk bijlage 363127
Gefeliciteerd meissie!! En MRCD ik zie ook wat! Noralie.. Meid pfff.. Wat verdrietig Heel veel sterkte voor jullie. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb een nacurretage gehad na een keizersnede, omdat er nog een restje weefsel zat. Qua ingreep is het me reuze mee gevallen. Geen pijn erna en ik heb slechts een paar uurtjes in het ziekenhuis hoeven doorbrengen.
Noralie, ah nee! Hele dikke knuffel. Sterkte meid. @ mrcd lastig ik ben een slechte tuurden sorry @ meissie yes! Super! Wat een goed nieuws!
Sorry f een ego berichtje, iemand ervaring met tandpijn? Had het zondag nacht ook links bovenin, zo erg dat ik er niet van kon slapen, en nou heb ik het weer. Wel weer links maar meer na voren. Heb maandag meteen de tandarts gebeld en kan volgende week dinsdag terecht maar heb er de afgelopen dagen geen last van gehad en heb het ook alleen snachts. Is dit een kwaal ofzo? Heb bijna het idee dat het fictief is. Maar het doet wel zo'n zeer dat ik er meerdere keren wakker van word.
He bah wat vernevelend!! Helaas kan ik je niet helpen. Normaal helpt brufen goed tegen tandpijn maar dat mag je niet als je zwanger ben...
Dames met een streepje! Of die met een mooie clearblue test gefeliciteerd alvast!! Geniet er lekker van dit weekend! Vanmiddag heb ik me termijnecho zooo spannend! Schoonmoeder mee gevraagd dus we gaan lekker met z'n 3e spannend hoor. Heb er zo'n zin in. Prettig weekend alvast allemaal! x