He wat vervelend tandpijn! Hopelujk kan je ta er wat mee doen! Pinkeltje veel succes bij je echo..geniet ervan!!
Madamev, zijn je verstandskiezen er al uit? Die kunnen een hele nare drukkende pijn geven. Zou gewoon nog een keertje bellen dat je zo veel last hebt dat je het weekend niet gaat halen. Meestal hebben ze wel plek voor spoedjes. Heb een keer een tand doormidden gebroken au... kon gelukkig de dag erna meteen terecht succes op je echo pinkeltje!
Dames ik heb een super mooie echo gehad en loop precies met me dagen mee. Dus mijn uitgerekende datum blijft 23-06-2014!! Ben zo blij. Alles zag er goed en gezond uit. Zo nu verder zweven op onze roze wolk! x
Super Pinkeltje! Ik wacht ma af met de tandarts. Ben nu toch al te laat. Met een panadol gaat het oP zich wel. Ben alleen bang dat ik weer zo'n night from hell te gemoet ga. Ma goed. Mijn verstandskiezen heb ik nog 3. Sommigen zijn er ook nog niet eens helemaal door. Maar daar heb ik ook geen last van. Heb meer last van mijn 1e 2 kiezen links boven. Maar ik wacht dinsdag wel af. Misschien is het ook wel een kwaaltje wn. Heb ik helemaal niks.
Heb vanmorgen uiteraard ook weer getest. Ik heb de z&k midstream ook even gesloopt. Morgenochtend doe ik weer een testje. @meissie Nogmaals gefeliciteerd. @Tandpijn Nooit last van.
Ik zie weer wat mrcd! @pinkeltje gefeliciteerd met je mooie echo! @madamev sterkte met de pijn. Dat is echt geen pretje
Gefeliciteerd MRCD! Woehoeee, hier 10 weken vandaag gewoon al 25% er op zitten En in de dubbele cijfers haha
@ mrcd meid proficitiat! Super gefeliciteerd. Dit is wel een top topic zo he.. Komen er steeds meer bij! Ik heb wonderbaarlijk goed geslapen ma goed. Ben al telkens zo moe en had flink wat in te halen van gisternacht. Vanochtend had ik last van mijn tanden aan de rechterkant ( had eerst telkens links ) toen dacht ik zie! Het is gewoon een kwaal en geen gat ofzo. En nu heb ik nergens geen last meer van! Terwijl ik gister echt met panadol moest onderdrukken zo erg. Raar ma goed. Ik laat mijn afspraak lekker staan vind het wel fijn als er toch even na word gekeken en dan heb ik meteen mijn halfjaarlijkse controle weer gehad.
Zeker een top topic. Zal ik de lijst er weer eens bij zoeken? Haha! Wat vervelend die tandpijn. Hopelijk is die kwaal snel weg!
Ow dames, ben hier al veel te lang niet meer geweest... Zoveel bij te lezen, zit op m'n telefoon, dus sorry als ik niet op iedereen reageer! @ noralie: wat vreselijk verdrietig heel erg voor jullie, ik wens jullie heel veel sterkte! @ vosje: goed dat jullie uk van het litteken afgroeit, ik duim voor een mooi hartje op de volgende echo! @ meissie: wat een mooie test zo vroeg al! Hartelijk gefeliciteerd! @ mrcd: geweldig, het is je zo gegund! Gefeliciteerd! Voor jullie allebei hopelijk een plakbeeb en een heerlijke zwangerschap! @pinkeltje: fijn die mooie echo! Geniet er maar lekker van! @iedereen die ik nu vergeten ben: sorry! @ hier: heb deze ronde de ovutesten van de action gekocht, om eens te proberen of t iets voor mij is. Eigenlijk wilde ik alleen testen als ik mijn symptomen (vruchtbaar slijm en ovupijn) heb, maar ik wil mijn ei ook niet missen, dus misschien begin ik toch al op cd 13 of 14... Heb donderdag (cd 10) uit nieuwsgierigheid een testje gedaan en was goed zichtbaar maar nog lang niet positief. Ben dus benieuwd! Hoop alleen dat mijn libido wat beter is dan vorige maand, kan mijn miskraam toch niet zo goed relativeren als ik van tevoren altijd dacht... Zal deze maand ook weer niet zo heel veel of zp zijn, heb een paar drukke weken, volgende week project inleveren, week daarna presentatie en tentamen, week daarna volgend project inleveren en tussendoor ook nog stage met bijbehorende opdrachten... Benieuwd of we überhaupt wel aan klussen toekomen... Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar bij voorbaat dus sorry als ik maar af en toe reageer! Dikke knuf voor jullie allemaal! xxx
Hoi meiden! Ik kom nog even mijn testjes showen van vanmorgen! Ik moet mijn banner nog aanpassen, want ben waarschijnlijk nog geen 4 weken. Had een heel raar tempkaartje, dus wist mijn NOD niet precies. Adhv de test (CB) denk ik dat mijn NOD dinsdag pas is, maar daar komen we wel achter bij de eerste echo.