De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ 2dekindje. Ook ik wst niet dat ze bij de action ook ovu testen hadden. Ik begin zelf ook altijd vroeg. Terwijl ik mega lange cyclussen had. Maar ik vond het wel fijn dan hoef je iig niet te twijfelen of je hem mist. Ik heb er heel wat verspild haha. Maar goed dat maakt dan ook niet zoveel uit vind ik.

Ooh ik ben zenuwachtig! Mijn zusje nodigde ons uit om vandaag te komen steengrillen. Mijn broertje en ouders ook. Nu hebben we besloten het ze vandaag te vertellen ipv zaterdag. Ook omdat ik er heeeel graag vanaf wil en het gewoon met mijn moeder wil delen. Vind het gewoon slopend om het zo lang voor me te houden en volgende week doen we Sinterklaas met kados en ik heb om het te vertellen een gedichtje met kados voor iedereen dus dan is het ook niet zo dubbelop. Maar dat hebben we dus net pas in een spontane bui besloten! Heb wel morgen pas mijn eerste echo. Maar als het niet goed is vind ik het ook fijn dat mijn familie er iig al wat vanaf weet. Ik ben heel zenuwachtig omdat ik benieuwd ben hoe ( vooral mijn vader ) zal reageren. Mijn ouders zijn nog zo jong en ik denk zelf dat ze het niet aan zou komen dus dit word wel een beetje een rot middag ben op van de zenuwen!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Met dat laatste bedoel ik dat ik denk dat ze het niet aan zien komen. Niet dat ze niet blij zullen zijn ofzo. Maar dat het mijn vader meer een hartverzakking bezorgd haha

3. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Succes madameV, ben heel benieuwd hoe ze reageren!!
    Laat je t weten? Zet m op meid!

4. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Succes madameV! Ben benieuwd naar de reacties! :)

Ik ga morgen tegen de directeur en zijn partner/mijn collega (en tevens goede vrienden van ons) vertellen dat we zwanger zijn. :) Ze wisten dat we er mee bezig waren en hebben enorm met ons meegeleefd. Daarnaast moet er op tijd vervanging geregeld kunnen worden. Ik ben de manager en intern zal iemand mijn taken overnemen, maar er moet dus iemand komen die, die persoon vervangt. Ben benieuwd naar hun reactie! :)

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Spannend dames! Ben benieuwd naar de reacties die jullie krijgen.
    Wij hebben het onze ouders na de echo afgelopen woensdag verteld.
    Mijn ouders waren superblij. Pap deed zelfs een vreugdedansje haha
    Mijn schoonouders waren in shock zoals verwacht :) Maar geloof dat ze ook wel blij zijn.

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Haha, leuk die reacties!

Wij gaan het mensen die dicht bij ons staan ook pas na de echo vertellen. ;) Alleen de directeur + partner willen we het eerder vertellen (VL werkt ook bij mij op werk), dus dat is wel zo handig i.v.m. afspraken voor echo's e.d. Daarnaast zijn we erg close en is het qua bedrijfsbelang handig dat de directeur het zo snel mogelijk weet. Daarnaast, mocht het mis gaan, dan snappen ze iig waarom we ff niet lekker in ons vel zitten... Maar van dat laatste ga ik natuurlijk niet uit. ;)

7. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @mrcd nou mooie test hoor :) en spannend om het te zeggen maar ook heel leuk:D fijn dat je zo'n goeie band hebt.

@madame ben erg benieuwd naar de reacties :D

@vosje hihi leuk die reactie van je pa

@hier weinig nieuws. Ik zit in de lappenmand en ben enorm vermoeid dus ben wat stil :)

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mrcd ik heb het mijn bazin ook al vroeg verteld hoor. Net was je zegt als het mis is dan kunnen ze daar ook rekening mee houden enz. En ook gewoon als je een mindere dag hebt.

Wij wilden het eigenlijk ook pas na de echo vertellen. Maar aangezien de gelegenheid zich nou voordeed;) en eigenlijk ben ik er wel blij om want nou kwam het spontaan en heb ik me niet dagen zenuwachtig gemaakt haha.

Het was heel erg leuk! Eerst schoonvader en vriendin verteld. Die reageerden erg leuk. Hebben samen ook al 4 kleinkinderen en mijn schoonvader is ook 65+ dus daar maakte ik me ook niet druk om. Tis meer mijn vader. Dat hij nog geen 50 is en het niet aan ziet komen etc. Maar hij reageerde echt super super leuk. Zat echt met zweethanden toen hij het gedichtje voorlas haha! Wel zei die telkens het moet wel even doordringen hoor! Gvd ( sorry voor mijn grove taal ) ik word gewoon opa. En dat wel 6 x haha. Later begon ie nog over dat ie vanavond met een oma na bed ging haha. Dus was allemaal erg leuk het viel me echt Zo mee! Ben super opgelucht, niet dat ik had verwacht dat ie niet blij zou zijn maar iets gereserveerder ofzo. Of zo van nu al?! Dat er dan per ongeluk uit floept ofzo maar nee! Hij stelde zelf voor om de 21 e als hij een feestje geeft omdat hij 50 word het de familie te vertellen. Van zijn 3 zussen en 2 broers is hij de jongste en word als eerste opa haha! Hij vroeg of hij het dan mocht vertellen, dat ie van zijn dochter al een kado heeft gehad ( hij is 1e kerstdag jarig ) dus echt superleuk! Ben helemaal happy, nu morgen een echo en dan kan hopelijk het echte genieten beginnen!

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wauw, wat een leuke reacties zeg! Ik verheug me er nu al op om het zelf te kunnen vertellen. :)

10. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @madame wat leuk die reacties :D en heel veel succes bij de echo vandaag

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Succes bij de echo madamev!

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Enne? Was alles goed?

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jaaaaa spannend hoe was het???

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha dankjulliewel! Ma ik moet zo over een uurtje! Let you know!

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wow! Wat bijzonder zeg! Alles is goed. Het vruchtje ligt precies goed en mijn berekening klopt gewoon precies op de dag af! Hartje ook al kunnen horen en zien knipperen. Wow! Wat een beleving ben er helemaal hyper van haha. Nu word het écht echt!

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat fijn dat alles goed is! Dat zal een grote opluchting zijn. :) Nu lekker genieten.

17. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Gaaf!!!!!! Geniet maar lekker!!!

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0