Wat goed madammev!! Geniet er maar van..ik heb me vandaag ziekgemeld..gister met flinke migraine mijn bed ingestapt damn wat een hel als je niks mag nemen!!
Hey MadameV wat goed geniet ervan en dat er mee mogen volgen. @beccy dat is echt niet leuk. Had ik vorige week ook geen meds moen nemen en geen begrip op werk (mocht in eerste instantie niet eens gaan zo vaag :s) maar de dag erna bood ze gelukkig haar excuses aan. Ga lekker plat alles donker! Alles voor de kleine! x
Wat fijn madamev! Ik ben stiekem wel jaloers op je mooie echo Hopelijk krijg ik vrijdag ook zo'n mooie Beterschap beccy! Niet leuk! @pinkeltje wat stom dat je eerst niet mocht gaan. Gelukkig hebben ze excuses aangeboden. Alsof je op zo'n moment nog in staat zou zijn om te werken zeg..
Dames me ovu's worden duidelijker! ben benieuwd morgen! Dan zal ik eens foto posten.. Jullie zijn er bekender mee
Komt vast goed vosje! Je bent vrijdag ong net zo ver als ik afgelopen maandag. En hij groeit de goede kant op tôch? Mandy succes! Laat ma zien die testen! I love iT haha.
Oh en Pinkeltje idd wat stom zeg! Ziek is ziek. Ben gelukkig zelf niet bekend met migraine. Ben vandaag trouwens ook na de tandarts geweest, het is mijn verstandskies die niet goed ligt en dus telkens op verschillende plekken links boven een naar gevoel/ druk geeft. Volgende week gaat ie eruit dus dan ben ik er vanaf. Maar moet zeggen dat ik vrijdag nog dacht ik kom het weekend nooit door en nu heb ik eig weinig last
Kan dat geen kwaad dan die verdoving? Weet dat ik met de zwangerschap van mike een stuk kies eraf had, maar de tandarts me de verdoving liever niet wilde geven en al zeker niet voor 12 weken. Misschien even navragen? Misschien ligt het ook aan de soort verdoving? Die echo komt wel goed hoor. Heb nergens last van op het moment, dus dat zit vast wel goed. @mandy Spannend! ben benieuwd! Laat maar zien die testjes
Ik heb het gevraagd, en ook opgezocht op internet. Ma kan echt geen kwaad. Het is zo weinig en zo plaatselijk dat dat eig niet noemens waardig is. Gelukkig. Misschien denken ze daar per tandarts wel anders over, maar heb het ook opgezocht dus.
Nee gewoon eigen tandarts. Ik moet as dinsdag voor het eerst na de vk, denk dat ik het daar ook maar voor de zekerheid even na vraag. Bedankt voor de reactie
meiden.. here we go.. jullie meningen?? ik denk dat ie bijna komt.. gemiddelde dagen van cyclus is 38, zit nu op 17
en nog even een vraagje.. hoe zitten jullie met je zorgverzekering? ik zit nu al een aantal jaar bij stadholland verzekering, nu 2 jaar niet meer aanvullend, die gaat nu wel weer naar aanvullend. is dit genoeg mocht er volgend jaar een kleine op komst zijn? moet de man ook aanvullend of doen ze kinderen bij de vrouw bij de verzekering in. hoe gaat het met iedereen? ik ga me zo trotseren door de 5 december storm.. vanavond werken tot 20.30 , eens zien of we wat te doen hebben fijne dag allemaal!
Ah wellicht is dat het. Ik krijg voor 1 gaatje vullen altijd 'de zware' spuit en dan meestal meerdere dosissen omdat ik het blijf voelen :/ Maar als hij dan eindelijk zit, dan heb ik er de rest van de dag 'lol' van. Hier alle voorbereidingen getroffen voor vanavond. Groente, vlees en kaas gesneden voor het gourmetten, alle pakjes ingepakt en in zakken en staan klaar op zolder, video van de sint ligt klaar in een la op de gang. Als we dan gaan beginnen vanmiddag ga ik 'naar de wc' en stop ik hem in de brievenbus. Leuk
@ mandy denk het ook! Al kan dat ook wel schommelen helaas. Had ook wel eens dat ik dacht dat ie bijna kwam en dan was het toch niet zo. Als je ma goed onthoudt wanneer het hem is weet je dat ook zeker! @ vosje kaas met gourmetten ? Wat doe je daar dan mee? Wij vieren zaterdag en zondag Sinterklaas bij beide families. Vanavond lekker mijn kerstversiering hier in huis afgemaakt ( was dinsdag begonnen maar heb vaak na een uur geen zin meer ) nu dus lekker alles af. Heerlijk. Leuke tijd weer.
Ik heb zo eeb echo omdat ik wat roze verlies met bruin eb sliertjes heb. Okk gaan ze bloedprikken. Ben er niet gerust op. Testen beloven ook niet veel goeds
Nee, dat is niet leuk. Helaas weet ik hoe he, je voelt. Bij mij is het voor 95% zeker dat het mis is gegaan. Ik heb gisteren een echo gehad. Was niets meer op te zien, maar dat kan in dit stadium ook komen, omdat het nog niet zo groot is (is bij mij niet het geval). Andere 5% zal worden uitgewezen door de bloedtest van gisteren en de bloedtest over 9 dagen. Voor mezelf is het al klaar. Gevoel zei ook al dat het niet goed zat toen de bloeding begonnen was, dus afgesloten hoofdstuk en vol positieve zin verder. Hopelijk snel zwanger van een plakkert. Ben gisteren flink opgevrolijkt en in de watten gelegd door mijn werkgever + partner en kids (tevens vrienden van ons). We mochten vanmorgen na het slechte nieuws zelf weten of we kwamen werken en moesten vooral onze tijd nemen. We hadden besloten even samen te ontbijten in de stad en daarna te gaan werken. Ze vroegen ons of we Sinterklaas bij hun wilden vieren, vonden we leuk. Hebben ze gewoon nog ff snel mega veel cadeaus voor ons gekocht. Ik was helemaal veebaasd, dat had echt niet gehoeven. Wat een lieverds zijn het. Ben blij met zulke mensen om ons heen, die deze vervelende dag toch leuk weten te maken. En nee, dat zeg ik niet vanwege de cadeaus , maar vanwege de liefde en gezelligheid!
@meissie succes @mrcd oh nee. Wat naar zeg. Sterkte! Zulke mensen zijn zeker belangrijk in je omgeving en vaak zeldzaam want je vrienden leer je kennen in slechte tijden helaas