De Testdrang Club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vosje2000, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Super beccy! :D

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Top beccy!

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    MRCD, Meissie en Vosje, wat vreselijk ook jullie allemaal een miskraam, ik voel en leef met jullie mee... Wat gaat het toch vaak mis en wat is dit toch oneerlijk. Heel veel sterkte met het verwerken Dikke knuffel!

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dank je wel :(
    Het ene moment denk ik 'het gaat best' en het andere barst ik ineens in een hysterische huilbui uit.. pff :'(

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    mrcd, meissie en vosje, sterkte dames :(

Beccy, jij gelukkig wel fijn nieuws gehad!

Ik had donderdag ook mijn termijnecho..
    Drie dagen vooruit gezet :) Kleintje was vrolijk aan het zwaaien hihi :) Ben weer helemaal verliefd.. Besef komt ook nu pas echt..

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Gefeliciteerd met je mooie echo dreamer! Echt een klein mensje al he? Geniet ervan meid!

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Is het ook zo dat ze pas echt zeker de datum kunnen zeggen met de 12 weken termijn echo? Ik had maandag echo en qua lengte enz was het precies zover als dat ik van tevoren aangegeven had, maar dat kan dus nog veranderen of?

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #1548 MRCD, 8 dec 2013
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
    Goedemorgen meiden.

Dank voor alle lieve woorden! :) Jullie zijn heel lief! ;)

Beccy en dreamer wat fijn dat bij jullie alles goed is! :) Nu lekker genieten. :D

Hier gaat alles goed. Veel leuke dingen gedaan! Volgens mij heb ik het hoofdstuk wel redelijk afgesloten... Heb dinsdag avond en woensdag ochtend even een potje gehuild en daarna was het klaar. Ik heb me vastgehouden aan de gedachte dat de aanleg al niet goed was en het daarom denk ik maar beter is dat mijn lijf het heeft afgestoten. ;)

Gisteren met een vriendin ff een drankje gedaan (ik cola, zij wijn. Ik was de BOB). Er was heel toevallig karaoke, vind ik altijd super leuk! Iedereen die meedeed kon ook wel zingen (op een man in een glitterpak na, maar die vond zichzelf dan weer geweldig...). En toen hadden wij besloten ook ff mee te doen... Nou, ik kan je zeggen... Ik kan niet zo goed zingen (ok, op de xbox haal ik hoge scores met lips, maar daar meten ze enkel de toonhoogte). Die vriendin van mij zong 1 refrein mee... De rest wist ze niet... Stond ik daar.. Haha! Hoorde ik achteraf dat er altijd beeldmateriaal wordt gemaakt en het op Youtube komt, damn! :$ Maar het was leuk. Er zei zelfs iemand (die zelf wel kon zingen) dat sommige stukken echt goed waren. Are you kidding me!? No way. Haha. We gaan het beleven op Youtube! Ik denk nog even na of ik jullie het plezier gun om er naar te kijken... Luisteren zal namelijk geen pretje zijn :p

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Jawel! Nu moet je eraan geloven :D Linkje!! haha

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    MadameV, hier doet het ziekenhuis het idd tussen de 10-12 weken een echte termijn vaststellen.. Dan nemen ze eerdere berekeningen mee enzo en dan aan deh and van de grote en de andere berekeningen kunnen ze een goede schattig van termijn maken :)

MRCD, nu willen we het horen/zien ook :D

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Aaaah toe gun ons dat maar!

Ik denk dat ik het ook wel een plekje kan gaan geven. Ik heb een aflevering gezien van labyrint van vorige week zondag dat ging over miskramen, en dat het eigenlijk heeeeeel bijzonder is als het goed gaat. Was heel interessant en helpt het mij met het begrijpen. Leuk is het niet maar ja kan het toch niet veranderen. Ik hoop alleen dat ik gewoon snel weer zwanger ben. De gyn vond mijn eierstokken er wel beter uit zien. Niet meer typisch pco achtig. Dus hopelijk snel een eisprong. Kan nog niet echt aan seks denken maar goed dat komt wel weer.

@mrcd heb jij al weer tampons in of mag dat deze menstruatie echt niet? Ik voel me zo vies!

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ga die aflevering ook maar eens opzoeken van labyrint, ben wel benieuwd naar de werkelijke cijfers...

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik heb erover gehoord, maar kan dat echt niet kijken.
    Ik moet zeggen dat het me dit keer erg zwaar valt. Heb eerder vroege miskramen gehad (2), maar dat was beide keren 3 dagen na de positieve test.
    Toen was het nog helemaal niet bezonken dat ik zwanger was en kon ik me er redelijk gauw overheen zetten.. Maar nu.. na alle ellende de afgelopen weken. Het kloppende hartje.. het geluk dat hij de goede kant op groeide..
    en dan nu ineens.. over..
    Bij mij gaat het nog wel even duren voordat dat een plaatsje heeft :(

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt dreamer, ondanks dat ik maandag zelf dacht 7w5d te zijn en de vk dat ook aangaf zou het best kunnen dat het nog veranderd dus?

Sterkte dames.. Dikke knuffel

Wat is dat voor aflevering labyrint? Waar kan ik dat vinden?

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Kan inderdaad zijn dat het nog wat bijgesteld wordt madamev.
    Maar meestal zitten ze bij de eerste meting toch al behoorlijk goed.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Kan best bijgesteld worden madameV..

Ik dacht bij de controle/echo bij de vk ook dat ik 7 weken was... Terug gezet naar 6w3d. Afgelopen donderdag termijn echo gehad en weer vooruit gezet (ik dacht 10w5d) naar 11w1d ;)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oké thanx! Ben benieuwd. Ook omdat ik zelf vrij zeker ben door de ovu testen en temperaturen. We gaan het mee maken haha

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dames wat is het rustig hier!

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Vertel is wat :)

Ik heb afgelopen weekend de kerstboom opgezet..
    De jongens hadden allebei een eigen boompje. Met het motto 'more is more' hebben ze het versierd met ballen en engelenhaar :')
    foto volgt

20. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    1386417507203.jpg

1386429386078.jpg

Deel Deze Pagina