Bij de oudste had ik een van de hema die was erg fijn. Bij de 2de had ik een gewone leren converse schoudertas. Die was ook prettig, met name in de winter. Fijn waterafstotend. Maar ik vind zoiets ook erg leuk MixMamas luiertas met matje Paraiso rood ruitje - Ikbenzomooi.nl Dus misschien dat het dit keer zoiets wordt. Weer is wat anders.
oh dat kan ik echt niet he leuke dingen gaan zitten kijken en kopen doe dat wel als het zover is... Is je teleurstelling dan niet nog groter als het dan niet is?
Oh ik doe dat ook niet hoor... Af en toe als ik kleertjes tegen kom op een site of babykamertjes kijk ik wel stiekem.. maar niet uitgebreid want ben wel bang voor grote teleurstellingen! x
Haha ja dat kan ik ook maar ben begonnen bij het begin... Kaartje om duidelijk te maken dat we zwanger zijn en het geboorte kaartje.. maar dat was het wel verder kijk ik nu niet wel als ik in een winkel loop dat ik denk 'moet je nou kijken' te schattig
Haha ja inderdaad, en letterlijk alles wat met een baby te maken is schattig!!! hihi! ik kom nou toch iets geks tegen op internet... hebben jullie wel eens hier van gehoord? : Van Wens Tot Wieg
Leuke luiertas Vosje! eloveh: nog nooit van gehoord... vind t wel apart hoor. Wij gaan in oktober verhuizen en als het aan mij ligt wordt de babykamer dan ook gelijk ingericht ^_^ Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en tegen de tijd dat we daadwerkelijk gaan verhuizen is de 1e echo vast ook al geweest. Zou zo leuk zijn om dat al bij de housewarming klaar te hebben en op die manier een flink aantal mensen te verrassen (als we het volhouden de monden dicht te houden haha)
Ja jij bent al zwanger dus dat is anders natuurlijk.. als ik zwanger zou zijn zou ik ook meteen gaan shoppen haha! Is wel een hele leuke manier om ze zo te verassen!!!
Nou... bij Noa heeft het echt lang geduurd voordat manlief zich aan het hele babyshoppen wilde toegeven. Dus ik hoop nu gewoon dat hij het goed vind dat we al een complete babykamer gaan aanschaffen... Maar goed, zover is het nog laaaaang niet
Meissie86 - eerste kindje - ronde 1 - nod 9 september Wat een gezelligheid hier zeg!!! Vl vind het maar een raar forum. Hij vindt dat ik er te veel mee bezig ben zo. Ik heb wel mijn dipsticks binnen. Zal mij benieuwen. Ik voel dat ik nu Niet zwanger ben... op naar ronde 2
Zwangere dames: Jace- 1e kindje -mei 2014 Klusmeiden: Madeliefje1987-3e kindje-ronde 4- NOD 7 september Meissie86 -1e kindje -ronde 1 - NOD 9 september Eloveh -1e kindje -2 Jaar bezig MMM - NOD 14 September Pinkeltje90 -1e kindje-ronde 2- NOD 17 september Bambino15- 1e kindje-ronde 6- NOD 29 september Vosje2000- 3e kindje-ronde 1- NOD 4 oktober Beccy-2e kindje-ronde 2- NOD 4 oktober
Ik ben ondertussen ook eten aan het koken, dus hoop dat ik niemand vergeten ben op de lijst te zetten. Anders hoor ik het graag!
Heb je al getest dan? Echt jammer als het niet zo is Ik had eerst ook een slecht gevoel maar nu ineens een goed gevoel.. maar durf eigenlijk niet meer ergens van uit te gaan.. zo bang voor de telleurstelling! maar voel echt van alles en me borsten lijken wel bakstenen die aan me lijf hangen.. nog nooit gehad! hoop maar dat het iets positiefs is..! x