Jonge kinderwensjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Happyhippie, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Hallo lieve allemaal,

Ik ben altijd een stille lezer geweest, blij met dit forum en de vele vragen die jullie al dan niet onbewust voor mij hebben beantwoord. ;)
    Ik heb me nu maar eens gewaagd aan een topic. Ik vroeg mij namelijk af of er op dit moment jonge meiden zijn met een kinderwens, of misschien zelfs al een kind. Met jong bedoel ik niet per sé een specifieke leeftijd - iedereen vind hier natuurlijk wat anders van - maar om mijzelf als voorbeeld te nemen, ik ben 21 jaar jong en samen met mijn verloofde nu 9 maanden in volle vreugde dromende over ons eerste kindje. Ze/hij is er nog niet, geduld is moeilijk, maar dat terzijde.
    Zijn er hier misschien meer jonge mama's of mama's in spé?

Liefs!

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik ben een jonge mama! Ik ben 21, getrouwd en we hebben een zoontje van bijna 5 maanden.

3. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ahh wat leuk zeg, ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat er (zo snel!) iemand zou reageren van mijn leeftijd.
    Wat heerlijk zeg, ook al getrouwd, dat alleen al zorgt voor hartverlammingen bij mijn hele familie ('pap, we willen je iets vertellen: we gaan trouwen!' 'wat?! nou, dat weet ik nog niet.')

:)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik beviel ook van mijn dochter op 21 jarige leeftijd :D
    Ik wordt nu eind deze maand 25 en heb een dochter (van 3 dus) en een zoontje van net een maandje 1 jaar!

Mijn man is trouwens maar 10 maanden ouder en ik was ook 21 toen we trouwden.

5. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hay ik ben 23 en al ruim een jaar bezig voor ons 1e kindje maandag hebben we een gesprek bij de ha!
    Wat leuk dat je een topic heb geopend
    En geduld is zeker moeilijk vandaar ook nu onze stap naar de ha want mijn geduld raakt op we willen nu ook zo graag ouders worden en genieten van zo'n wonder
    Liefs x

6. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Wat leuk om te horen, gek, soms is dat gewoon zo leuk en bevredigend om te lezen. Zo van, ik ben dus toch niet helemaal de enige die dit bewust wil ;)

En dan nu de hamvraag... geen gemene opmerkingen? Is jullie familie blij/vanaf het begin enthousiast geweest?

En wat een mooie kindjes hebben jullie voor zover ik kan zien op jullie avatars :)

7. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Wat moeilijk is het hè. Wij zijn nu 9 maanden ''bezig'', maar ik heb nogal een vreemde ''pubertijd'' gehad, waarin ik eigenlijk niets liever wilde dan opgroeien zodat ik een lieve man en kindje kon ontvangen. Nooit kind willen zijn, heel gek, al vanaf mijn 12e 100% zeker geweten dat ik mama wilde en zou worden. En dan is nu alles perfect en dan geduld hebben... zo moeilijk, ik wil vertrouwen dat het precies op het juiste moment komt maar ik kan mijn gevoel niet eens in woorden omschrijven, als ik zwangere buiken en baby's zie. Echt geen woorden voor, een soort combinatie van smelten, verlangen, wanhoop, verscheuring en een extreme wens. Nee, ik ben geen dramaqueen, zo voelt het écht ;)

8. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken je gevoel mijn 2 vriendinnen zijn allebei net bevallen 1tje 6 weken geleden en 1 vorige week nou ik ben er vandaag weer geweest maar wilde d'r niet meer terug geven gewoon emotioneel werd ik ervan gelukkig weet ze ervan en mocht ik d'r zolang vast houden Hoelang ik wilde!

Mijn ouders en vrienden en schoonouders zijn allemaal heel enthousiast mijn vader kan echt niet wachten (en die us al opa van mijn zus d'r zoontje) en schoonmoeder wilt al van alles kopen vriendin heeft zelfs al een cadeau klaarliggen als het raak zou zijn dus met andere woorden we zijn er allemaal klaar voor!!
    Dat is toch wat he en dan om je heen iedereen zwanger en dan hoor je ja was niet gepland of ja meteen raak en ik merk dat ik daar nu erg gefrustreerd van raak dan denk ik je moest eens weten hoe moeilijk het gaat bij sommige en dat het sommige zo kan kwetsen maar Ag onze tijd komt ook ik word moeder en wat zal ik gelukkig zijn !

9. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Amai ja kut is dat hè, om het maar recht voor z'n raap uit te drukken! :( Inderdaad, geduld en dat zal uiteindelijk beloond worden, dat geloof ik zeker. Wat fijn dat je familie er zo enthousiast over is, dat is bij mij alleen vanaf mijn moeder en oma gezien, de rest weet dat ik ''ieder moment'' kan bellen (althans, zo zien zij het, ze kennen mij en mijn wens) maar staan dan ook klaar met alle goedbedoelde adviezen...

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hier nog een jonge mama!
    Ik was 20 dat ik beviel van mijn kleine meid :D
    Ik ben nu 25 en zij is bijna 5, echt geweldig!
    Wij gaan na de zomer met volle hoop beginnen aan ons 3de kindje aangezien ons 2de meisje met 5 maanden in mijn buik overleed.
    We hebben ontzettend de kriebels maar we hopen op beste dit keer :D

11. Kim078

Kim078 Actief lid

23 dec 2012
    215
    7
    18
    Vind mezelf ook best een jonge mama ;) vorig jaar bevallen van ons zoontje, hij is nu 13maanden. Was toen zelf net 1 maand 24. Kreeg en krijg overigens best vaak van mensen opmerkingen of blikken hoor.. Niet dat ik dat erg vind ;).
    We zien er trouwens wel jong uit allebei en zijn 7.5 jaar samen nu.

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier ook een jonge mama nu bijna 23 jaar en zwanger van de 2de
    tja rare blikken hihi geen last van wij zweefde toch wel op onze wolk en we waren er klaar voor.

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik was 19 toen ik zwanger werd en net 20 toen ik beviel. Inmiddels een geote stoere zoon van 6 en nu de wens voor een tweede (ben inmiddels 26)

14. Nadine1979

23 apr 2014
    31
    0
    0
    NULL
    Zuid-Limburg
    Ik was 20 toen ik ging trouwen en net 1 maand 22 toen ik bevallen ben van mijn oudste zoon hij wordt in augustus al 13 jaar.

Ik kan alleen zeggen ik vind het heerlijk ben bijna 35 heb een zoon van bijna 13 heb er geen spijt van ook al ben ik ondertussen gescheiden en opnieuw getrouwd.
    Heb ook nog een zoontje van bijna 4 en wil graag nog een 3de mupke.

Groetjes
    Nadine

15. Leaf

Leaf Niet meer actief

Valt 23 nog onder jong haha? We zijn bezig voor onze eerste :D.
    Super spannend allemaal!

16. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik ben ook een jonge mama , 21 ( volgende maand 22 ) :) , Getrouwd en op dit moment weer aan het proberen voor een tweede wondertje !

Hier ook geen nare reacties gehad of iets, enige wat erg jammer was is dat wij een van de eerste van onze vrienden waren en we die toen tijden niet spraken en sommige zelfs nooit meer wat van zich lieten horen.
    Gelukkig hebben we nu een boel nieuwe vrienden waarvan er 2 al een kindje hebben en 2 er nog zwanger zijn :D

17. NRR

NRR Actief lid

16 apr 2014
    104
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben 22 en mijn vriend is 23 en wij zijn bezig voor ons eerste kindje! Leuk om te lezen dat er ook jongere meiden zijn met een kinderwens of al kindje(s) hebben. We zijn inmiddels 6 jaar samen en het zou voor ons echt de "kers op de taart" zijn. :)

18. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Wat heftig zeg, het zal je maar overkomen. Ik weet niet hoe ik daarmee om zou moeten gaan. :( Maar wat heerlijk dat je een kleine grote meid van 5 hebt, in de bloei van haar leventje zo te zien op je foto ;)
    Ik hoop dat jullie derde wondertje helemaal goed gaat groeien en jullie gezinnetje vergroten :)

Wist je al van jong dat je jong moeder wilde worden? Veel mensen in mijn omgeving denken dat het naïef is of impulsief en kunnen niet geloven dat ik dit al heel lang zeker weet. Ze denken aan een bevlieging, en zo.

19. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Wat leuk zeg, inderdaad zo leuk om te lezen. Hoe lang zijn jullie al 'bezig' als ik vragen mag? :)

20. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Aah leuk :) hoe oud is de kleine nu? :)

Deel Deze Pagina