Azalee vind ik mooi. Ik zou wel voor de juiste spelling kiezen om de reden die Berte ook aangeeft. Niva vind ik niet mooi. Doet heel erg aan een merk denken (en aan Nivea) Niola vind ik het mooiste, Eniola is ook mooi en dan is het niet hetzelfde als het kind van jullie kennis dus dat zou je ook kunnen doen. Nala(h) vind ik wel mooi. En dat het van de Lion King is zou mij niets uitmaken. Er heten ook kinderen Elsa Succes met kiezen.
Ik vind Niola en Azalee het mooiste. (Bij Niva moet ik aan Nivea denken-sorry en Nala is zoveel 'a's (hangt natuurlijk ook een beetje vd achternaam af, als daar ook klinkerherhalingen in zitten is het juist misschien wel grappig)
Echt fijn dit forum. Ik ben bijna overtuigd dat we, als we kiezen voor Azalee, we de originele spelling moeten aanhouden. Niva is koploper en Nala scoort ook nog hoog in de poll. Toch kan ik nog geen definitieve keuze maken. Hopelijk nog meer meningen en toelichtingen om een keuze te kunnen maken. Bedankt meiden die al hebben gereageerd! @Uuz: Onze achternaam bevat geen A en heeft 2 lettergrepen. Niola als Eniola vind ik eigenlijk niet mooi: 4 lettergrepen vind ik te veel in een naam met 6 letters.
Ik vind Azalee en Nala beiden prachtig. Niva doet met meteen aan Nivea denken (dacht al bijna dat ik raar was totdat ik hier na een aantal reacties zag dat ik niet de enige ben). Mocht je Azalee kiezen dan zou ik zeker de originele schrijfwijze aanhouden, zo lastig is deze niet en het staat wel erg mooi. Succes met de knoop doorhakken!
Hihi grappig ☺ bij mij vond je de naam niet zo leuk tijdje terug in m'n topic. Zo zie je maar niet zo veranderlijk als een zwangere vrouw 😉
Azalee en Nala vind ik teveel overeenkomst hebben met de namen van de oudste twee en Niola vind ik niet zo fijn uitspreken, ik zou voor Niva gaan.