Ik zou het aan iedereen willen zeggen: IK BEN ZWANGER! Maar de tijd kruipt voorbij. Ik lees steeds dezelfde stukjes over hoe groot het piepkleine vruchtje nu is. En wat gaat dat langzaam. Kijk maar weer eens naar mijn buikje. Loop weer eens na mijn werk naar de HEMA om rompertjes te kijken enz. Durf nog niks echt te kopen. Ben een beetje "jalours" op de vrouwen die al naar de verloskundige mogen om het hartje te luisteren. Nog iemand hier last van?
Ik ben inmiddels 14.5 week, en vind de tijd nog steeds kruipen. Ik merk dat ik van afspraak naar afspraak leef. Afgelopen dinsdag nog bij de verloskundige geweest, en ik ben nu al aan ´t aftellen naar de pretecho (zaterdag over 3 weken). Ach, hoort er bij denk ik.
Geniet er inderdaad nog maar van... hihi. Ik weet ook nog van mezelf dat het allemaal maar zooo langzaam ging en nu..... nu denk ik, waar blijft de tijd! Het vliegt zo voorbij. Het lijkt nu als de dag van gisteren dat ik een positieve test in mijn handen had en nu ben ik met verlof en zit de dagen af te tellen.... maar geloof me, die gaan me nu echt snel!
Ik probeer ook te genieten! Misschien is dit zelfs de laatste keer dat ik zwanger ben. Je weet maar nooit. Het is de 2e keer, maar al 7 jaar geleden. Het lijkt allemaal weer nieuw.
Ik wist bij 5 weken dat ik zwanger was, de tijd ging heel langzaam. En nu bij 37 weken gaat het weer zo langzaam....Pff het lijkt ondertussen al een jaar ipv 9 maanden. Soort van olifantendracht, hihi.
hier precies hetzelfde hoor... toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik een week later een afspraak gemaakt... en ja de tijd duurt dan ontzettend lang... maar voor ons is het vandaag zover... ook voor jou gaat dit gebeuren weer... je moet alleen nog eventjes gedult hebben. groetjes marijke
heejj meid wat iedereen al zegt de eerste maanden zijn gewoon zo spannend dat het langzaam gaat. ik heb er voor gezorgt dat ik genoeg te doen had ik ben nog 8 dagen op vakantie geweest. ik wist al voor me NOD dat ik zwanger ben. dan is het al spannend of je niet als nog ongi word en daarna of alles wel goed blijft gaan. maar achteraf lijkt de tijd heel snel te zijn gegaan. ik ben zondag al weer 12 weken en geniet elke dag van me kleintje! Geniet er van dat is het alles belangrijkste want voor je het weet heb je straks je kindje al in je armen! Liefs xx
Heel erg herkenbaar. Jammer genoeg is in die periode mijn vader overleden. Dus heel veel verdriet, en het gevoel hebben om niet echt over de zwangerschap te mogen praten. Maar nu heb ik het aan iedereen verteld en kan ik maximaal genieten.
Ik vond de eerste weken de tijd ook zoooo langzaam gaan, maar als je eenmaal de 20 weken gepasseerd bent gaat het ineens supersnel voor je gevoel
Nou ben de 12 weken al ruim voorbij, maar vind het nog steeds langzaam gaan. Als ik terugkijk, is het snel gegaan, maar gevoelsmatig schiet het niet op. Hoop snel de 30 weken voorbij te zijn, zodat ik echt kan gaan aftellen.
Inderdaad...als ik nu terug kijk op de tijd dat ik al weet dat ik zwanger ben gaat het eigenlijk best wel hard...ik wist al dat ik zwanger was met 4 weken... Gelukkig mocht ik wel al met 8 weken naar de verloskundige...dus we wisten dat t goed zat. en nu begin ik een buikje te krijgen en denk ik....wow wat gaat t eigenlijk hard
Oh! Wat ben ik blij dat jullie dat ook hebben/hadden! Ik ben pas heeeel kort zwanger, maar wat zou ik graag naar de verloskundige willen! Wil het ook heeeeel graag aan iedereen vertellen. Helaas......nog ff wachten. Liefs Olivia
Ik kon in het begin de tijd wel vooruit denken! Jeetje, wat vond ik de tijd langzaam gaan zeg! En nu denk ik: Waar is die tijd gebleven? Mijn kleintje is alweer 6 weken en het voelt alsof ik gister nog zwanger was. Na de 20 weken vond ik de tijd sowieso heeeeel erg snel gaan.
de laatste drie weken vond ik dan ook weer traag gaan,net als het begin.denk omdat je dan zooo nieuwschierig bent naar je kleintje?
Herkenbaar hoor! Ik was tot 16 weken beroerd/misselijk! En wat ging de tijd vreselijk langzaam.. Maar toen kwam het buikje vanaf 20 weken en nu lijkt de tijd te vliegen. Hou je voor dat het straks echt aftellen is en ontzettend snel gaat! De langzame weken gaan voorbij!
Jij bent gewoon te ongeduldig Al kan ik ook niet wachten op mijn vakantie en verlof..nog maar 8 weekjes