De tijd duurt lang als je pas 6 wkn zwanger bent...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hier ook heel herkenbaar maar vanaf week 12 ging het best snel vond ik.. maar ook omdat je het dan meestal echt tegen iedereen zegt... en dan gaat het steeds meer leven... voor je het weet zit je met een hummel van 5 maanden achter de comp hahaha dus ook al zie je niks voel je niks enz enz geniet dan heel erg van wat komen gaat en dat je nu lekker met zijn tweeen bent. het idee alleen al.. zou zou weer zwanger willen zijn bv.... xxxxx

2. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik leef ook echt van afspraak tot afspraak. Het is voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik een echo heb gehad (met bijna 9 weken) en wil de baby graag weer zien. Maar als ik dan weer terg denk, wist het met 4 weken, is de tijd weer heel snel gegaan!

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik wil ook heel graag uit de grootste risicoperiode, dat speelt ook mee.
    Het kan natuurlijk altijd mis gaan, maar was ik maar al 3 maanden....

Joepie morgen 7 weken!
    Weer een weekje verder! :D

4. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hee dot

Begrijp je helemaal, zit de dagen af te tellen.
    Ben zo bang dat het misgaat of zit er wel wat, het enige bewijs is de test(en)
    Ik kan niet wachten om lekker te gaan shoppen voor de kleine en het aan iedereen te vertellen, maar moet nog even geduld hebben.
    Morgen ben ik 7 weken, weer een weekje erbij en volgende week dinsdag mag ik voor een echo, dan zien of alles goed is, krijg er nu al de zenuwen van.

groetjes sjolie

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vooral de eerste periode toen ik nog niks mocht vertellen vond ik verschrikkelijk. Ik was erg misselijk en maar steeds smoesjes verzinnen...
    En dan heb je in Limburg ook nog carnaval!
    Vanaf het moment dat ik het mocht vertellen heb ik er eigenlijk alleen maar van genoten. Natuurlijk ook onzekere momentjes maar die horen erbij. En nu sinds ik de kleine voel en zie schoppen (buik op en neer gaan) vind ik het een geweldige periode! Soms wordt ik 's ochtends wakker en dan schopt ons kleintje ook gelijk, dan denk ik wat zal ik dit gaan missen na de bevalling. Nu ben je samen 1 daarna toch apart, alhoewel je krijgt er als het goed is wel een wondertje voor terug!
    Geniet maar lekker!

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Dan zijn we op twee dagen na even ver! Leuk! :D
    Succes met de echo!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik vind de tijd nu al zo snel gaan! Ben nu in de 12e week, maar het leek wel gister dat ik de positieve test in mijn handen had! We hebben ook al 3e echo's gehad, miss dat de tijd snel is gegaan omdat ik daar steeds naar toe leefde. Ik geniet dus echt elke dag, want als ik het zo hoor, gaat het vanaf nu alleen nog maar sneller!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik kan het me nog goed herinneren van de eerste. de tijd kroop! ook na de 30 weken! nu kan ik me amper voorstellen dat dat allemaal gebeurd is in de afgelopen 15 maanden!

nu ben ik zwanger van de tweede en januari lijtk nog zoooooooo ver weg. zelfs de echo over twee weken lijtk nog in een ander deccenium.

oftewel: het hoort er blijkbaar bij, elke keer opnieuw haha

9. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik hoop in ieder geval dat ik aardig snel naar de vk mag... Als dat echt pas met 12 weken mag moet ik echt nog heeel lang wachten.

10. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    jaja, ik heb dat ook! Moet over 2,5 week pas voor de 1e keer naar de VK... tot die tijd koop of doe ik niets, en dat duurt voor mijn gevoel nog heeeeeeeeel lang!

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Naar mijn gevoel gaat het nog steeds langzaam, maar als ik naar m'n buik kijk dan denk ik van zo..die groeit aardig :)

12. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Pfff ... de tijd gaat inderdaad erg langzaam. Ik weet nu een week dat ik zwanger ben en ik kan me echt nergens op concentreren! Ik ben de hele dag bezig met de zwangerschap. Ik hoop dat dat langzamerhand wel wat afneemt want dat ga ik geen 9 maanden volhouden :(

13. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bijna alweer 9 wkn zwanger!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Lijkt alweer een tijdje geleden dat ik deze topic opende!

Gaat toch wel snel!

Deel Deze Pagina