De tijd gaat langzaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ann77, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Zie op banner hoe ver ik ben.....de tijd gaat langzaam, herkent iemand dat? En ook weer niet want we moeten nog heel veel klussen en voorbereiden.
    En verder blijf ik me af en toe wel zorgen maken, zeker als ik zie dat in de laatste fase nog van alles mis kan gaan...en dat kan bij iedereen.....
    Groetjes!

2. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    En dit moest je ff kwijt ;)

Ik vind de tijd snel gaan. Ben alweer bijna op de helft.
    Ik denk er zeker niet aan dat het nog mis kan gaan. Ja, dat kan.
    Ik zie juist de leuke positieve dingen...

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik vind de tijd ook heeeel langzaam gaan, maar dat komt omdat ik vanaf juli zwanger ben geweest met een pauze van 2 maanden nadat ons zoontje te vroeg is geboren en overleden. Ben het zwanger zijn nu wel zat! Maarja voor je het weet heb je de 20 weken echo gehad, en dan ga je je echt klaar maken voor de komst van de kleine. En binnenkort ga je hem of haar ook voelen enzo. Dan kan je lekker genieten!

En je zorgen maken hoeft niet, de kans dat het nog fout gaat is zooooo klein!!

4. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Voor je het weet is t zo ver! Probeer maar van elk moment t genieten!

5. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik vind dat de dagen tergend langzaam gaat.... wil zo graag voorbij de 12 weken zijn... zodat ik het iedereen kan vertellen en ook voor het "veilige" gevoel.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Dat vond ik op de termijn waar jij nu op zit, ook. Maar vanaf 20 weken vind ik het opeens bizar snel gaan...Nu kan ik soms al zitten stressen, van: hoe krijgen we alles op tijd af?!

7. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    De eerste 13 weken gingen zooooo langzaam! Maar daarna is het razend snel gegaan voor mijn gevoel.

8. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Klopt kim :). Zo te lezen gaat tbinnenkort heel snel! Maira, kan t me voorstellen, ook daarom al hoop ik dat het in 1 x goed gaat,ben 35, heb niet veel tijd voor nieuwe pogingen.....scheelt wel dat ik me fit voel en dus leuke dingen kan doen...

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ik begrijp jou volledig !
    Ben ook steeds de weken aan het tellen... wil vaker beweging voelen, mijn 1e positiebroek kopen...
    Maar 't schijnt dat het nadien snel gaat... al doen die suggesties de tijd precies nog trager gaan :D
    Succes !

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik denk dat je als ouder je je altijd zorgen gaat maken. Het stopt niet na de zwangerschap. Dus ik zou er maar vast aan gaan wennen.

De laatste weken gaan nu wel weer erg snel. Maar het is allemaal relatief als ik zo terugdenk weet ik nog precies hoe die eerste momenten voelden met de zwangerschapstest in mijn hand. Dat lijkt net gisteren...

11. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Voor mij lijkt het al maaaaaaaanden geleden t moment dat we erachter kwamen dat ik zwanger was, de tijd gaat bij mij nog steeds ongeloofelijk langzaam, mijn vriend daarin tegen vindt het voorbij vliegen.. Ik ben vanuit mezelf al een ongeloofelijk ongeduldig persoon -_- heel vervelend af en toe, a.s vrijdag de 20 weken echo ik hoop dat als ik weet wie er in mijn buikje zit en of hij/zij helemaal op schema ligt dat ik dan echt kan gaan genieten

12. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook hoor, ook zo langzaam gaand. Zei het van het weekend tegen mijn vriend, die juist vindt dat het zo snel gaat.

Ann77, Ik zie dat jij en ik even ver heen zijn, ook op 23-08 uitgerekend?

13. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier ook vindt het ergggggg langzaam gaan
    ik kan niet wachten tot ik de eerste schopjes
    voel ,we hebben ook nog hoop te doen.

14. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wert je wanneer de tijd langzaam gaat? Op het einde!:D

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    De eerste 10 weken vond ik het traagst gaan, hiervoor een miskraam gehad en dacht steeds als ik de 6 weken maar haal, daarna was het als ik de volgende echo maar haal, etc, ik telde de dagen.

Maar vanaf de 20e week ging het snel en nu helemaal.. Ik verbaas mij erover want had gedacht dat dit de traagste 9 maanden ooit zouden worden. Vanaf de 22e week zit ik volledig thuis vanwege ischias en ik was even bang dat het dan helemaal lang zou duren maar ook dat is niet waar. Het vliegt voorbij!

16. ML82

ML82 Niet meer actief

De eerste 12 weken vond ik erg langzaam gaan... Maar nu vind ik het weer sneller gaan! Het verschilt bij mij per dag ;)
    Al heb ik wel een beetje hetzelfde gevoel als Maira, dat ik weer opnieuw moet beginnen... vorig jaar rond deze tijd ook zwanger geworden, maar helaas hebben we afscheid moeten nemen van de kleine na 21 weken....
    En het had al bijna een jaar geduurd voordat ik toen zwanger was, dus we wachten al zo lang op nog een kindje!! Het mag van mij wel augustus zijn! ;)
    (We schelen trouwens maar 2 daagjes!)

Kan me van mijn 1e zoontje wel herinneren dat het na de 20 weken opeens wel heel snel gaat!! Helemaal als straks het mooie weer er is en je de kleine gaat voelen (al voel ik het nu soms al). Je zult zien dat je straks de zwangerschap nog gaat missen! ;)

17. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Ik vond de eerste 16 weken echt voorbij kruipen....
    En na de 20 weken vind ik het echt snel gaan...
    Heb nu zoiets van jeetje ben al bijna 30 weken....
    Dan kunnen we echt aftellen!

Geniet ervan echt het is zo voorbij weer..

18. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Het duurst nog zooooooo lang eer ik over de 12 weken ben..pffffffff!! Iedere dag op t forum help ook niet echt ;)

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet nog dat ik dacht "Och, het is pas augustus!" en nu denkt de vk dat de kleine over een weekje of maximaal 2 weken komt..:)

20. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ooh kaala heerlijk dat die kleine bijna komt! Hoe heb jij de eerste 12 weken ervaren?! Benieuwd!

Deel Deze Pagina