wie komt er ook veel aan???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jesje1982, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo allemaal,

ik zit net te kijken bij het topic wat gaat over hoeveel je bent aangekomen bij hoeveel weken, maar als ik daar kijk schaam ik me de ogen uit mn kop:) ik ben nu 30 weken zwanger en was vorige week al 19 kilo aangekomen:):) bij mijn vorige zwangerschap kwam ik ook veel aan, daar was ik uiteindelijk 25 kilo aangekomen. maar ben ik dan de enige die zoveel aankomt? nu weet ik van mijn zussen dat zij ook minimaal 20 kilo aankwamen en bij sommige kinderen was dat zelfs 30. zou dit dan in de familie zitten ofzo? de vk heeft ook nog niet gezegd tegen mij dat ik te veel aan kom ofzo, maar vroeg me gewoon af of ik nou echt de enige in dit forum was die zoveel aankomt hihi

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb begrepen dat het heel erg wisselend is, en ook te maken heeft met je gewicht voor de zwangerschap.
    Hoe slanker hoe meer je aankomt en hoe steviger hoe minder....
    En ik geloof dat het gemiddelde 12 kilo is, als er meiden zijn met +4 kilo mogen er denk ik ook meiden zijn met +25 kilo toch?

Ik hoop wel voor je dat je het er straks weer afkrijgt:D

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Had ik ook! 26 kilo erbij op 1.58m mijn god....
    Na een jaar weer op oud gewicht maar nie mijn oude figuur terug

Zeg ook altijd dat ik t volgende zw nie wil maarja eigenlijk stomme gedachte want kon er nie veel aan doen! !

Komt goed :)

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, ik woog voor mijn zwangerschap 57 kilo, bij 1.75mtr, een lichtgewicht.
    Inmiddels ruim 35 weken zwanger en ik weeg 70,5.
    Ben dus 13,5 aangekomen. Dus die vlieger gaat niet altijd op...( terwijl ik ruim boven de 30 ben en dan schijn je ook sneller aan te komen)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Ja hoor.. count me in:(
    Eerste zwangerschap: 25kg
    Tweede: meer dan 25kg

Huidige stand: plus 8. Maar ik weet dat ik de vorige keren na de 20w vaak een kg per week aankwam...

6. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ongeveer dertig kilo aangekomen... Ben nu bezig om ze eraf te krijgen, want na de bevalling was ik er maar tien kwijt...

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al dik 20 erbij, ik hoop heel hard dat ze er straks net zo hard weer afvliegen! Schrik me elke keer weer naar als ik op de weegschaal sta!

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Voor de zwangerschap 56..
    Nu met 34,5 weken 74.

9. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Hmms ik probeer mij in te houden maar ben tot nu 4 KG aangekomen, en ik moet nog zo lang :$. Schrok er wel van.

Sporten doe ik wel nog steeds 4 / 5 keer per week en gedeeltelijk opletten op het eten.. Veel light producten heb ik moeten inwisselen naar gewone producten van de VK en heb iets meer gesnoept de laatste tijd, dus daar zal het wel aan liggen. Nu probeer ik weer op te letten zodat ik tegen de 12 / 15 KG max aankom (althans dat hoop ik :cool:).

Dit exta gewicht merk ik trouwens niet zo in mijn kleding maar meer bij mijn buik, het begint nu ook te groeien (babybuik).

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben alle 3 rond de 30/35 kilo aangkomen, en maakte niet uit of ik startte met 94 kilo of 74...
    Moest na de zwangerschappen steeds 30 kilo afvallen, alles bleef er aan zitten

11. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Bij de vorige zwangerschap ben ik gestopt met tellen bij +22... Denk dat t nog iets meer is geweest..
    Nu bijna 22 wkn en nu +2,5 kilo, maar ben pas net over de helft....

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat het gewicht voor de zwangerschap meetelt, maar dan kijk ik naar mezelf.
    De eerste 12 kilo erbij 25 jaar en begin van 57 kilo eind 69 kilo.
    2e 11 kilo erbij 33 jaar en begin van 58 kilo en eind 69 kilo
    Nu zwanger van de derde 38 jaar en begin 69 kilo en tot zover nog geen kilo aangekomen, dus nog steeds 69 kilo.

Een vriendin van mij had maatje 44 begin zwangerschap en maatje 36/38 over na de bevalling, die is dus ontzettend afgevallen.

Het maakt ook niet veel uit, als de baby maar gezond is.
    Ik was nu erg bezorgd omdat ik niet aankom, de vk zei dat het niet uitmaakt, de baby doet het goed en groeit prima gelukkig.

13. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik was rond de 55 kilo toen ik zwanger raakte en een maand voor de geboorte van mijn dochtertje woog ik 87.5 kilo !!

Dus 32.5 kilo zwaarder op 8 maanden zwangerschap.
    Denk dat ik in totaal wel bijna op de 35 kilo heb gezeten.

Mijn moeder kwam ook +25 kilo aan in haar zwangerschap en was ook heel slank voor dat ze zwanger raakte.

Erfelijk misschien, had een enorme buik, was ook ruim boven de 30, en gewoon veel te veel gegeten, gestopt met roken, geen zoetstoffen meer, minder beweging omdat ik gewoon erg zwaar was, vocht vasthouden...

14. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hier ook al veel aangekomen, start gewicht: 56 kg, 1,66 m
    zit nu op de 70. dus in totaal 14 kilo aangekomen met nu 34+2.
    ik eet niet raar, wel wat meer als anders maar niet ongezond ofzo.
    ach als de baby maar gezond ter wereld komt:).

15. Sanna H

Sanna H Nieuw lid

27 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 25wk 4d plus 13 kilo. Vorige zwangerschap in totaal 30 er bij....:$

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou gelukkig ben ik dan niet de enige hihi. en idd als ons meisje gezond ter wereld komt is het belangrijjkste. bij mijn eerste was ik 25 kilo aangekomen en was na 2 weken 16 kilo kwijt, heb er 8 kilo echt af moeten lijnen. het stomme is, is dat ik bij de eerste echt wel veel snoepte en dat ik daar nu niet zo heel veel behoefte aan heb, maar toch aankom. ach ja we zien straks wel wat er aan blijft zitten, ik krijg er iets moois voor en dan moet ik maar wat harder werken om de kilo's er weer af te krijgen hihi

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hier ook 25 kilo hoor!Niks om je voor te schamen vind ik.Ieder mens is anders en laten we wel wezen,we krijgen er iets fantastisch voor terug!

18. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Denk dat t vooral belangrijk is if je het er zelf aan eet of gewoon puur zwangerschap is. Als je voor twee eet dan doe je het denknik vooral zelf en lijkt t mij er ook weer moeilijker af te krijgen na de bevalling.

Ik ben nu met 29 weken 7 kg aangekomen. Valt dus wel mee nog en snoep wel wat meer (meer behoefte aan zoet wat ik eerder niet had).
    Maar mensen vinden mijn buik enorm hihi. In t gewicht zit t niet en de beeb is mooi op schema. Denk dus veel vruchtwater en ik draag naar voren.
    T is voor iedereen weer anders.

19. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    zit nu op 20 kilo.... :( buh.
    Strakkies lekker veel wandelen achter de wagen!

20. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woog voor de zwangerschap ongeveer 52 kg en weeg nu 60 kg, weet niet of dat veel is voor dit termijn?

Deel Deze Pagina