Als een ramp..En niet omdat het zo langzaam ging ofzo, maar omdat ik zo misselijk was dat ik bijna de kracht niet had om naar de badkamer te strompelen om weer over m'n nek te gaan En dat heeft tot ongeveer 20 weken geduurd, geweldig!
Dat vond ik idd ook.. T einde leek niet in zicht te komen.. Maar man man wat is t achteraf omgevlogen.. En wat verlang ik er soms naar terug
ik had het juist andersom ik vond de eerste 20 weken juist heel snel gaan. nu begin ik steeds meer ongemakken te krijgen en bekijk ik het per dag het lijkt het juist even in een slakkengangetjes te gaan, maar ik zal daar over een tijdje wel weer anders over denken haha in mijn vorige zwangerschap zat ik idd die laatste weken echt ertegen aan te hikken dus er staat me nog wat te wachten
Ik wist al zo vroeg dat ik zwanger ben, dat ik soms het idee heb dat ik al bijna uitgerekend ben, haha! Voor mijn gevoel gaat de tijd soms ook wel langzaam, maar als er weer een week om is vond ik het achteraf best snel gegaan. Er moet nog zoveel gebeuren voor de kleine geboren wordt, dat het me wel rust geeft als ik me besef dat we daar nog tijd genoeg voor hebben. Zo erg vind ik het dus niet .
Ik vond de eerste weken ook erg sloom gaan, leek wel of de tijd voorbij kroop. Maar nu, gaat t heel snel voor mn gevoel!!
Als je kindje straks 3 jaar is zul je zeggen, wat is de tijd toch snel gegaan! Is echt zo hoor.. Geniet van elk moment, elke dag, elke seconde!! Want achteraf zul je je ineens realiseren dat het toch wel heel snel is gegaan!
Beetje lang gewacht met reageren maar de topics gaan ook zo snel! Kniks, ik ook uitgerekend 23 aug!Zo te lezen varieert het nogal. En ja, het genieten als het kindje er is zal ik zeker doen want ik zie om mij heen hoe snel het gaat. Gelukkig schiet het klussen op dus daarna kunnen we het kamertje inrichten enzo. Herken het wel Sietsie, wij moeten ook nog veel doen dus gelukkig maar.
Ik vind het een beetje dubbel. Op zich kan de tijd me niet snel genoeg gaan en kruuuiiipt het echt tot aan mijn verlof! Maar als ik dan bedenk hoe lang (kort) geleden ik de pretcho had, met 26 weken, dan ben ik wel weer OPEENS bijna 33 weken en duurt het nog maar net zo lang tot de uitgerekende datum als dat het geleden is dat ik die echo had. Dan opeens gaat het weer heel snel. Het is maar net hoe je het bekijkt!
Eerste 12 weken vond ik erg langzaam gaan vooral omdat ik erg misselijk was. Van 12 tot 23 weken ging super snel voelde me goed en kon alles. Vanaf 23 weken ben ik ziek geworden en kan ik weinig en nu nog steeds. De ene keer voeld het als snel gaan en andere keer denk ik moet nog zeker een maand terwijl ik aan me huis vast zit waar ik niet echt vrolijk van word.
Voor mijn gevoel ben ik nu al 3 jaar zwanger en kruipt de tijd echt voorbij.... Ik ben veel te ongeduldig om zwanger te zijn, begrijp me niet verkeerd, ik geniet van alles hoor, maar ik heb liever de baby in mijn armen dan in mijn buik
Ik wist bij 4 weken al dat ik zwanger was.. En de tijd ging zooooo langzaam.. TOEN !! Eerste wachten tot de 12 weken.. Toen wachten tot de 20weken voor de echo en het geslacht wilde ik zo graag weten !! Nadat ik wist dat we een dochter verwachten ging het ineens heel snel !! En nu denk.. Wat heb ik zitten mopperen zeg die eerste weken dat het zo langzaam ging.. Maar uiteindelijk ging het toch snel !!
Soms heb ik ook van die dagen, al helemaal omdat ik niet meer werk(ziektewet)... Maar de komst van het zonnetje doet goed nou maar hopen dat die blijft.... En soms denk ik jeetje ben alweer bijna 24 weken gaat best snel dan.. Komt allemaal goed voor j het weet heb je de kleine in je armen.. En de garanties dat het goed gaat heb je nooit meid... Wj verloren ons kindje ook met 19 weken.. Maar ben wel zo gaan denken geniet van alle dagen die je zwanger ben en positief blijven...garanties heb je nooit nu niet en in de toekomst niet... Fijne zwangerschap
Ik ben ook aan de 15e week begonnen(banner loopt wat achter, sorry). Herken het wel, maar aan andere kant vliegt de tijd ook wel weer, zeker omdat ik me weer goed voel en weer dingen kan doen waar ik eerst geen energie/zin voor had. Dus voor ik het weet is het alweer vrijdag, haha! Maar het duurt nog wel lang naar mijn 20 weken echo! Pffff! Wil zo graag weten of kleine gezond is(al kunnen ze dat niet 100% zeggen natuurlijk). Ook moeten we nog met kamertje aan de slag, maar das ook nog wel een beetje vroeg. Binnenkort gaan we wel meubels kijken(joepie!!). Maar ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe het moet worden en zou met mijn ouders naar de ikea gaan voor wat spulletjes, maar dat duurt ook nog zoooooooo lang! Typisch allemaal he?! haha!
nora: herkenbaar ook wbt de meubels... had het ook allemaal zo vroeg al in me hoofd en dan moesten we nog zolang wachten nu komt eindelijk vrijdag de kamer en ga ml vrijdag middag het in elkaar zetten.. kunnen eindelijk de tassen met kleding gewassen worden en gestreken en hup de kast in.. zodra dat bij jou ook gaat lopen dan vliegt de tijd ineens hihih..
Voor mij mag de tijd ook wat sneller gaan. Zal blij zijn als ik de 3 maand voorbij ben. Want zoals je ziet ben ik nog maar pril zwanger.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha lekker ding ben je toch ook moppie!! Hiiiiiiiiiiii ik sleep je er doorheen! *sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
haha.. tja bij mn eerste zwangerschap duurde alles zoooo lang! maar nu ik zwanger ben van nummer 2 denk ik soms waar blijft te tijd? hij vliegt voorbij ! heb het gevoel dat ik nummer 1 bewuster meemaakte dan nu nummer 2.