De tijd gaat langzaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ann77, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happysunshine

19 jul 2012
    69
    0
    0
    In het begin (tot 16 weken) vond ik het ook langzaam gaan.
    Maar meer omdat ik toen nog niet veel kon shoppen voor de babyuitzet, omdat ik het geslacht wilde weten. En dan duurt wachten lang haha, maar daarna ging het toch aardig snel. Je bent dan ook druk met de uitzet en het kamertje, namen bedenken, kaartje uitzoeken, gym enz.

2. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid

ja idd zie het... maar voor je het weet ben je 8 weken heb je de echo en dan leef je naar de 13 weken... en dan gaat het best snel hoor naar de 20 weken...
    komt allemaal wel goed;)...
    vriendin van mij is vandaag 37 weken dacht vanmorgen ook zullen we ruilen hhihihi...

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Pff voor mij duurt het nu ook lang. Wist het ook met 4 weken. Ben gelukkig nu al 8,5week dus die weken zijn eigenlijk toch wel gevlogen. Maar heb volgende week woensdag pas de 1e echo, terwijl heel veel al de echo hebben gehad. Dus zit nog steeds beetje in onzekerheid of alles goed is met het kindje. Maar als ik op mijn misselijkheid afga zal het wel goed zitten hihi. Ben vanaf week 7 me beroerd gaan voelen en wordt elke dag erger. Maar het hoort erbij :p

4. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    @noral, ja, ik koop ook nog niets tot na 20 wk echo, al weet je het niet zeker, toch hoop ik dat dan alles goed is en dan pas shoppen. en ik heb nu maar eens een echt lijstje gemaakt van wat ik vind dat er echt nodig is, en dat valt mee, geduld dus maar. en ja, zeker genieten!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik vond het in het begin ook heel langzaam gaan, maar na de 20 weken echo ging het opeens supersnel! Nu is het nog maar 8 weken en we moeten nog zoveel doen....

Deel Deze Pagina