Ik voel me zoooo vies! Het is weer zo laat! Vaginale schimmelinfectie...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

In mijn eerste zwangerschap ook gehad en helaas.. sinds zaterdag begon het weer; brandende en pijnlijk gevoel van onderen en vooral; heel, heel veel jeuk! Ik probeer alles te vermijden om niet aan de jeuk te denken, maar wat verschrikkelijk is dit!
    Ik werd vannacht wakker en voelde mij zo vreselijk vies; waarschijnlijk heb ik toch in mijn slaap alles kapot gekrabd! Alles is kapot van onderen, ben toen als een gek uit bed gesprongen! Was alleen al bang dat ons kindje er wat aan over zou houden als ik geen handen zou wassen, bah, bah, bah! (kan dit trouwens??) Durf vannacht bijna niet te gaan slapen!
    Ik voel me echt zo vies, terwijl ik normaal altijd zo op mijn verzorging let. Ik weet dat het hier niet mee heeft te maken, maar blehhhhhh.....
    Wie heeft ook last (gehad) van deze infectie? Krijg vanmiddag van de dokter Gyno Daktarin. Helpt dit?
    Wie he

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nee hoor, je baarmoeder is goed beschermd met een prop.
    Ik heb ooit van de huisarts een soort mouseachtige crème gehad die ik met staafjes in me moest spuiten. Het werkte gelijk!
    Ik had me toen ook helemaal kapotgekrabd.

Seks in bad met badolie is noooooooit een goed idee :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een schimmel is niet vies gekkie.
    Iniedergeval nooit wassen met zeep of lactacyd.
    Die eitjes of zalf zal binnen 3 dagen verlichting geven :)

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Klopt, maar haal me de raarste dingen in m'n hoofd.. Of ik niet vannacht in m'n droom/slaap met m'n handen in m'n mond heb gezeten bijv.. Bleh, ik vind al vies om het zo te typen, maar goed... Wat ik in m'n slaap deed weet ik niet meer! ;) Vandaar dat ik zo schrok en direct uit bed sprong om m'n handen te wassen..
    Durf gewoon niet meer te slapen vannacht! :)
    Kan het op die manier schadelijk zijn voor je ongeboren kind?!

5. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hier tijdens de zwangerschap ook al 2x last van gehad. Gelukkig de laatste maand niks (ik klop het af). Gyno Daktarin helpt goed, maak het kuurtje wel af, ik kreeg 3 tabletjes en dacht na de eerste dag dat ik er al vanaf was en de rest wel kon bewaren voor de volgende keer, niet dus ! 2 dagen laten kwam het net zo hard weer terug.

Maar het kan allemaal echt geen kwaad hoor. Je kleintje zit super goed beschermd daar binnen, al moet ik eerlijk toegeven dat ik me er zelf ook al snel zorgen om maak. :D

6. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hier ook tijdens de zwangerschap last van gehad, ik kreeg een eitje wat ik inwendig moest doen en een zalfje wat ik aan de buitenkant mocht smeren, maar dat mocht niet inwendig ivm zwangerschap.

Hier kwam het door laag weerstand na antiobiotika kuur.. echt balen!

Deel Deze Pagina