Het zal toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roos123, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Bij onze eerste duurde het anderhalf jaar voor ik zwanger was.
    Na haar geboorte, bijna anderhalf jaar geleden, zijn we condooms gaan gebruiken. Altijd een keurige cyclus van 28. Altijd op donderdag de eerste dag van mijn menstruatie. Deze maand voor het eerst zonder condoom, gepand, maar zonder hoop...het zal vast wel weer lang duren.
    Vrijdag nog niet ongesteld, een dag over tijd. S middags een test gedaan, negatief. Morgenvroeg gaan we opnieuw testen met ochtendurine, het zal wel niet, want anders was de test vrijdag toch al wel positief geweest? Maar stel nou dat...... Wat zal dat een enorm cadeau zijn!
     
  2. stefani

    stefani Lid

    15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames .
    Ik heb 3 weken gelden gestest met 2/5 kruitvat die gaf 2 streepjes 1 donker 2 lifter en dag later tog ongi en nu moet ik mijn eisprong hebben maat de ovulatie testen geven geen donkere strepen aan allen 1 ligte en een donker snap er niet veel meer van ben nu 14 maand bezig om zwanger te raken
     
  3. Melgje

    Melgje Niet meer actief

    dat zou zeker wat zijn en bijzonder zijn ik duim voor je. Heb je bij je dochter vroeg positief getest?
     
  4. Melgje

    Melgje Niet meer actief

    maak even een eigen topic aan, want je reageert nu niet op degeen die dit opent
     
  5. Scarlett1985

    Scarlett1985 Fanatiek lid

    5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik hoop het voor je Roos123! Spannend!
     
  6. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Bij mijn dochter testte ik met drie dagen over tijd positief. Ik heb het toen ook niet eerder geprobeerd. Morgen is het ook drie dagen.
     
  7. stefani

    stefani Lid

    15 okt 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames wist niet hoe het moest ma ik heb er een aan gemaakt
     
  8. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Spannend, hoor! Ik duim voor je!
     
  9. 1e wondertje

    1e wondertje Fanatiek lid

    21 jun 2014
    1.186
    313
    83
    Vrouw
    Spannend Roos!
    Heb je al getest??
     
  10. meisje29

    meisje29 Niet meer actief

    Oh dat is zeke spannend !
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je weer getest hebt?
    Zal zeker een cadeau zijn !
     
  11. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Ik heb niet getest.
    Gisteravond voor ik ging slapen had ik met afvegen wat licht roze bloed. Dat is altijd het begin bij mij van de menstruatie. Dus ik heb niet getest vanmorgen. Verder geen bloed meer gehad, dus kreeg toch weer iets hoop, maar vanavond is het echt los gebarsten. Dus op naar de tweede ronde!
     

Deel Deze Pagina