Hoi hoi, tja ik zie zoveel advatars de laatste tijd met Snoopy of Woodstock dat ik het toch maar eens wilde vragen; Zijn jullie ook fan van snoopy? of vinden jullie het gewoon een leuke hond? en hoelang vinden jullie 'm leuk? Ik verzamel al Snoopy zolang ik me kan herrineren. Ik heb een Snoopy gekregen toen ik een peuter was, en sinds dien vind ik het een erg leuke hond. Ik verzamel echt alles van Snoopy en the Peanuts.
Jeeeetje, wat heb jij een hoop snoopy. Ik ben geen snoopy-fan, maar ik vind het wel leuk om te zien dat je zoveel hebt.
Toen ik klein was kreeg ik m'n eerste Snoopy. En heb er daarna nog veel spulletjes voor mezelf van gekocht. Maar toen werd ik Winnie the Pooh fan en ging Snoopy de kast in Nu heb ik em echter weer herontdekt! Heb voor m'n beeb een luiertas, tutdoekje en een berg kleertjes (van H&M) met Snoopy gekocht. M'n eigen Snoopy komt straks ook op z'n kamertje te staan. Zie op je foto's dat Ewout ook Snoopy kleertjes aanheft. Waar heb je die gekocht?
ik heb Snoopy altijd leuk gevonden ...maar er spand er maar 1 voor ons de kroon en dat is Woodstock ...die vinden mijn man en ik helemaal geweldig ik wilde woodstock dan ook gaan schilderen straks op de baby kamer ..maar ja nu met het oog op een verhuizing die in Dec. gaat plaatsvinden weet ik niet of ik daar dan nog genoeg tijd voor heb ...er vanuituitgaande dat mijn dochter 5 weken te vroeg is geboren .. Jeetje jij hebt er echt veel van meid ...echt gaaf
Ik heb wel wat kleertjes van Snoopy voor Ewout. Maar ik waak er voor dat ik niet alleen maar Snoopy kleertjes voor hem koop hahaha Ik koop ze vaak bij H&M in Alkmaar. Ook zijn baby kamer is in Snoopy style, dus ik hoop niet dat hij later anti -Snoopy word
Leuk zeg een verzameling om trots op te zijn! Snoopy is idd erg leuk,alleen ik ben helaas niet verder gekomen dan de Happy Meal-figuurtjes
Hi Mouschy! Ik ben ook een Snoopy fan! Eigenlijk ook al sinds ik als peutertje een knuffel van hem kreeg! Hij is gewoon super schattig en grappig! Maar zoveel spullen als jij van hem hebt heb ik niet, hoor! WOW! x