Hoi hoi wij willen heel graag in de zomer 2 of 3 weken naar Italie of Frankrijk het liefst een camping, maar leuk vakantiepark mag ook. en dan.... Niet een te massale camping (dus half uur lopen naar zwembad) Geen badmuts verplichting Niet te rustige omgeving In de buurt van een boulevard of ergens waar gezellige restaurantjes zitten Ben benieuwd of jullie leuke tips hebben...... wij zien echt door de bomen het bos niet meer haha
Als je er een lange rit (en korte boottocht) voor over hebt kan ik Marina di Campo in Elba aanraden. Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar Ville degli Ulivi in Elba was echt super. Wel badmuts verplichting volgens mij, maar ook pal aan een supermooie baai, en Elba is echt geweldig. Is te boeken met Eurocamp. Verder is Peschiera del Garda ook erg leuk. Ik heb ervaring met Bella Italia, was erg goed bevallen (geen badmutsverplichting) wel massaal maar toch erg leuk. Er zijn ook kleinere campings op loopafstand van Peschiera. Argeles sur Mer - ik heb ervaring met La Sirene. Leuk, maar niet op loopafstand van ergens. La Chapelle ligt wel dichtbij zowel strand als boulevard.
Camping du parc bij Lazise aan gardameer Kleinschalig, bergje op voor zwembad wel. Maar 5-10 min lopen voor stadje langs Gardameer
Wij gaan naar spiaggia e mare in Italie, netnieuw zwembad. Niet te grote camping. Meteen aan zee, op loopafstand van dorpje met allerlei restaurantjes