* dorisn, ze smelten niet hoor. Je moet de stoomreiniger er iets vanaf houden om het beste resultaat te krijgen. *char en meetie, ik vind hem echt ideaal. Het is wel dat je op de tv altijd vers vuil ziet liggen dat is natuurlijk een verschil. Maar ik vind hem net zo goed. Toen ik voor de eerste keer de voegen van mijn aanrecht deed schrok ik me rot, het leek net of ik hem nooit schoongemaakt had. In de badkamer de kitvoegen van de douchecabine en het ligbad had ik wel gelijk een verschil maar na een paar keer is het pas echt weer wit. Dat heeft dus een paar keer nodig. Waar ik hem ook voor gebruik is het babyspeelgoed, als lisa in bed ligt even de stomer er over heen en het is sterielschoon. Ik gebruik de stomer meestal 's avonds omdat mijn zoon van 4 er bang van is. Meetie ik vind die 10 minuten ook niet erg, als je er al warm water in doet is hij eerder klaar voor gebruik. Die van de wehkamp is net zo goed als die andere alleen de stang is wat onstabiel, maar ja je hoeft er ook geen kracht mee te zetten en dat is wel wat je gewend bent. Hahaha ik lijk wel een verkoopster van de stoomreiniger, maar ik ben er ook heel erg mee in mijn nopjes.
Dus die van de wehkamp werkt net zo goed! Misschien dat ik hem binnenkort ook maar aan ga schaffen dan. 80 euro valt nog te overzien.. De stang is alleen niet zo sterk.. hm.. anders kan je die altijd nog spalken. Als de stoom maar heet genoeg is hihi. Hm, ik ga een nieuwe topic openen, ben wel benieuwd naar meer ervaringen omtrent een stoomreiniger!
Maar als je met zo'n stoomreiniger reinigt hè, hoe doe je dat dan? Ga je er met het apparaat langs en neem je het daarna af met een droge (of licht vochtige) doek? Want alles wordt toch nat lijkt me? En je moet toch het losgestoomde vuil weer verwijderen?