Wie heeft voor mij de tip om vetfilters van een afzuigkap schoon te krijgen? Ben aan het helpen bij een verhuizing en die filters zijn echt vies! krijg ze echt niet schoon! wie heeft de tip? alvast bedankt.
Ik weet niet of die filters los kunnen,maar ik steek ze altijd in de vaatwas. Ze zien er dan uit als nieuw!
Doe ze ook altijd in de vaatwasser! Zo schoon en lekker makkelijk. Moeten ze wel los kunnen natuurlijk...
Hier ook net verhuisd en die dingen zijn supervet....Heb ze eerst ingespoten met ontvetter en daarna nog in de afwasmachine gezet. Maar ze zijn nog lang niet schoon. Moeten nog een paar keer meedraaien vrees ik in de machine, in 1 keer vetvrij lukt echt niet.
Spuit ze altijd in met Cillit Bang, Laat even in weken en help een beetje met de spons. Niet het schuurgedeelte! dan spoel ik ze af en zijn ze weer als nieuw.
Er zit helaas geen vaatwasser in het huis, zal morgen de soda eens proberen dat heb ik zelf nog wel in huis en anders de dasty even proberen. Smerige rot dingen!
Aluminium lost op in soda! Dus je moet wel goed weten of er geen aluminium aan zit. Dettol is ook een goede ontvetter.
ProWIN! Zweer ik bij, daarmee krijg je het schoner dan schoon, en je hoeft er weinig tot niks vor te doen