Waar baseer je dat op dan? Ik bedoel; prima dat je dat denkt/gelooft, maar waar vind ik die resultaten terug met echte orginele arganolie in verhouding tot de shampoo van Andrélon? Ik wil namelijk best wel een potje 'echte' gaan kopen, dat doet er niet toe, maar dan wil ik wel weten of het echt werkt.
Baseer het enkel en alleen omdat ik 'weet' hoeveel er gesjoemeld word met arganolie. Mensen beweren arganolie te verkopen, of dit ergens in te verwerken. Maar kunnen geen bewijs (certificaat) leveren dat het echte arganolie is. En dat kun je vragen bij de plekken waar ze de echte dus verkopen, oa in Marokko. Ik koop dit enkel bij 1 vrouw, die ik persoonlijk ken, waarvan ik zeker weet dat het de echte olie is wat ik koop.
Je voelt het trouwens ook, had 1 fles(je).. Wat ik dus oa ook in mijn haar en op mijn gezicht smeerde. Nou heerlijk hoor haha, was echt verbaasd.
Aan de onderkant is het bij mij juist pluizig. Maar bij de wortel is het zo vet als wat!! Na 2 dagen is het al zo vet dat je er een eitje op kan bakken... Zijn daar ook tips tegen?
Klopt idd. Ik gebruik ook alleen de pure olie. Ik ken ook maar 1 winkeltje in rotterdam die het verkoopt.
https://www.arganwinkel.nl/proeffles/cosmetisch/?utm_source=AEU&utm_medium=banner&utm_content=Home-AEU&utm_campaign=proefflesje Ik heb voor 1,50 (=verzendkosten) een proefflesje besteld, ben wel benieuwd naar die olie...
Gebruikt iemand de arganolie toevallig ook voor eczeem bij kinderen? Ben wel benieuwd of het daarvoor ook goed werkt
CHI Silk Infusion. Belangrijk is dat je je haar ook beschermt tegen hitte van de föhn,stijltang, fohnborstel enz. Dit is spul wat ook een haarbeschermer is, wat je na het haren wassen in je handoekdroge haar doet. Minimaal er is echt niet veel van nodig, anders word het inderdaad vettig. Gaat er mooi van glanzen en je beschermt het haar. Je kunt het online kopen, zijn verschillende van, dus ook een kleine van 50 ml, ideaal om te proberen. Succes, ik hoop dat je iets vindt wat helpt!
Ooit, in een grijs verleden toen het me nog boeide hoe mn haar eruit zag.... (lees; toen k nog geen hoofddoek droeg). Hield ik me aan: niet je haar borstelen/kammen. Alleen onder de douche als er conditioner in zit. En dan met een kam, nooit met een borstel. En idd arganolie erin. Soms ook cocoswax.
Borstelen en/of kammen deed ik al niet idd. Föhnen is redelijk onvermijdelijk aangezien ik heul veul haar heb en het anders halverwege de dag pas een beetje droogachtig is. Zeker in de winter geen optie, omdat ik 's morgens altijd mijn zoontje op de fiets naar het kdv breng. Maar dat föhnen is ook een drama, met een diffuser wordt het waardeloos, maar als ik het gewoon föhn lijkt het ook nergens op. Zucht... rothaar! En echt hè...waarom is het zo veranderd na de zwangerschap van de jongste? Hoe kan dat en waar sláát dat op?! Het zou verboden moeten worden .
Heb ook jaren lopen aanklooien.... Maar wat hier helpt: Niet te veel wassen, ik was het 1x per week, om te voorkomen dat je krullen nog droger worden. Wel regelmatig cremespoeling gebruiken om je haar extra te voeden en alleen kammen als het nat is. Paar druppels pure Arganolie erin en met schuimgel in model brengen. Daarna niet meer aanzitten en gewoon aan de lucht laten drogen.
De kapper heeft mij shampoo aangeraden tegen een vette hoofdhuid, omdat juist het vet je haar uit schijnt te drogen. Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik geen shampoo tegen een vette hoofdhuid heb kunnen vinden :S
De lijn van moroccanoil kan ik je aanbevelen ( is niet goedkoop btw) Of de nieuwe keratine lijn van chi ( is van farouk)
Mijn haar pluist erg aan de onderkant. Ik doe een beetje haarlak op mijn borstel, en borstel de onderkant een paar keer. Weg is pluis!
In ons klimaat hier, altijd heet en extreem vochtig, was mijn haar ook één en al pluis en kroes. Het ENIGE wat ECHT helpt is een keratine/Brazilian Blowout behandeling bij de kapper laten doen! Kost ff wat maar daarna heb ik weer drie maanden zijdedacht soepel vallend haar waar ik niet meer maar hoef om te kijken. Super gewoon!
Moroccanoil!!! (Met arganolie) beste haarproduct ever! Google even reviews of kijk op Review: Moroccanoil - Beautylab.nl Bij veel kappers verkrijgbaar. Drogisterijproducten komen lang niet in de buurt van de iets duurdere kappersproducten. Het kost iets meer maar je doet er veel langer mee en het resultaat is verbluffend! Zo goed voor droog haar