DE tip tegen pluizend haar...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneDo

JaneDo Lid

18 dec 2010
    10
    0
    0
    image.jpg
    Voor en na moroccanoil producten :/ omg

Dit plaatje ff gestolen Van een kapper hier in de buurt.

Na 2 maanden gebruik ziet het haar er zo dus uit!

2. Linana

Linana Niet meer actief

IC fantasia serums
    Mega fles voor 7,- bij de black hair shop. Je doet er maanden mee, het ruikt heerlijk en werkt super goed :D

3. Sofie12

Sofie12 Lid

24 apr 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schwarzkopf, anti- pluis. Erg fijn!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, genoeg producten om uit te proberen ;):D. Morgen ga ik even de stad in en zal ik eens een keuze maken.

Ik moet zeggen dat het vandaag, na een nacht slapen en niet natmaken of wassen vanmorgen, het al wel een stuk minder pluis is. Thank god!

En eigenlijk, heeeel eigenlijk, wil ik die stomme halfgare slag helemaal niet. Ik wil gewoon óf echte mooie krullen, óf het mooie steile haar wat ik eerst had. Dus!

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Shampoo zonder silicone.
    Van silicone krijg je juist pluizig haar.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ziet er meer zo uit alsof plaatje 1 getoupeerd is en lang niet geborsteld is en plaatje 2 netjes geborsteld en een kleurtje er doorheen.. Zo kan ik het ook :D

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb ruim 6 maanden gewassen en producten gebruikt zonder silliconen. Heeft niet geholpen helaas.

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ben je er al eens mee bij een kapper geweest? Ik merk wel degelijk verschil wanneer ik het uit gierigheid weer eens met een goedkoop goedje was of wanneer ik het met shampoo van de kapper was!

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Met de keratine behandeling bij de kapper wordt je haar prachtig steil. En zijdezacht dus. ;)

Succes!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ok mijn kapper zei gisteren... als je haar stijl is weerkaatst het mooi licht waardoor het glanst als je haar krul / slag heeft weerkaatst het een stuk minder licht waardoor het minder glanst en lijkt te pluizen. Olie is dan de enige optie maar daar wordt het dan weer vet van. Zelf had hij veel krullen en gebruikte fiber spul ( weet niet welk merk ) Weet niet of je iets aan dit antwoord heb maar goed..
    IK deel de irritatie in ieder geval. Wordt ook gek van mijn pluizend haar.

Deel Deze Pagina