vraag over foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Welk site kan ik makkelijk foto's opslaan en laten afdrukken?

welk winkel is goed qua prijs/kwaliteit verhouding afdrukken? kruidvat of blokker? of anders???

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wb het opslaan; ik heb een account bij Snapfish. Daar kun je gewoon albums aanmaken en je kan ze ook laten afdrukken vanuit je album en dan worden ze thuisgestuurd. En ik vind de prijzen ook wel meevallen.

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snapfish heb ik ook ja, en Pixum. Welke ik gebruik, dat hangt een beetje van de aanbiedingen/acties af. Gister weer een lading binnen van Snapfish; je bl;ijft aan het afdrukken als je net mama bent, hè?! :D

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik laat het meetal afdrukken bij de hema, maar kruidvat is ook niet verkeerd hoor!

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik laat mijn foto's altijd afdrukken bij Pixum!

Hema zou ik nooit doen! Slechte kleuren!
    Alle fotografen (waar ik er 1 van ben) raden dat af! Kleuren komen niet overeen met je scherm!

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hier ook pixum, geode kwaliteit , lage prijs en ik vind het ideaal dat ze ze via de post verstuurt worden..

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thanx voor alle reacties ik ga bij snapfish bestellen want ik heb nu een tegoed bon voor 50 gratis fotos gekregen

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik bestel ze eigenlijk altijd op wijfotoservice. Daar kan je ze opslaan en dan zo bestellen. Heb nog geen goedkopere gevonden.

Deel Deze Pagina