Okee, iets teveel gegoogeld en best geschrokken.. Heb sinds enkele weken steeds last van bloedingen, begint steeds direct Al ik en mijn vriend gemeenschap gehad hebben en is dan echt helder rood en houdt dan zo een week aan, ene dag wat erger dan de andere echt helder rood bloed steeds. Ook bij toiletgang wordt het bloeden erger. Dit is nu al een paar weken zo af en aan maar uitgerekend nu voor het paasweekend ga ik het zitten googelen.. Pfff.. Iemand die me gerust kan stellen?
Ben je al naar de huisarts geweest? Zo nee, bel dinsdag even. Ik heb ook vaak tussentijds bloedverlies. Ook BV na m'n menstruatie 2 dagen niets (dan vaak gemeenschap) dan weer bloedverlies. Uitgeprobeerd, ook zonder gemeenschap nog bloedverlies. Arts heeft uitstrijkje gemaakt en dat is niet afwijkend. Wel even naar laten kijken voor de zekerheid.
Ik zou een afspraak met je gynaecoloog maken. Dat die eens goed van binnen kijkt, en ik zou (ja ik heb makkelijk praten) niet te veel op mr Google gaan zoeken. Misschien heb je tijdens bepaalde periodes van je cyclus een hele doorbloede vagina wand, dat daar een adertje springt na het vrijen? Of heb je een cyste? Ik zou echt naar een arts gaan, die is de enige die je echt gerust kan stellen. Heel veel succes en sterkte!
Ja hier ook. Blijkbaar bloedvaatjes die erg aan de oppervlakte liggen en snel stuk gaan en dus ga ik dan bloeden. Kunnen ze dichtbranden heb ik vooralsnog niet laten doen. \Maar ik zou voor de zekerheid i.d. even laten kijken. Want er zijn meerdere oorzaken mogelijk dat kan alleen een arts beoordelen Wel rot he " daar " klachten hebben en zeker als het zo vaag is
Nee nog niet geweest. Maakte me er eerst niet zo druk om maar nu de derde keer in een paar weken begonnen er toch wat alarm bellen te rinkelen. Heb in het verleden (ongeveer 6 jaar geleden) ook veel last gehad van tussen tijds bloed verlies. Toen bleek er baarmoeder slijmvlies buiten mijn baarmoeder te zitten en moest toen weggehaald worden met stikstof weet ik nog. Geen pretje. Misschien dat het nu weer zo iets is maar lees overal over baarmoeder hals kanker, Brrr.. Ben al zon paniekvogel..
Niet googlen, want volgens google heb je kanker en nog maar kort te leven. Wat natuurlijk onzin is want tussentijds bloedverlies kan duizenden oorzaken hebben en de meesten daarvan zijn onschuldig. Ik heb het zelf ook, al jaren, binnenste buiten gekeerd hiervoor en het enige waardoor het kan komen is endometriose of een erosief baarmoedermond. Ik ken ook zat vrouwen die het ook hebben en daarbij is het allemaal echt onschuldig, alleen heel vervelend natuurlijk. Ik zou lekker paasweekend gaan vieren, en daarna een afspraak maken bij je huisarts om een doorverwijzing te krijgen naar je gynaecoloog. Daar hebben ze de kennis in huis om precies te vertellen waardoor dit komt. Maar echt, maak je niet te veel zorgen want dit komt veel vaker voor dan je denkt.
Ja zeker rot maar inmiddels wel wat gewend na ivf behandelingen en 2 kinderen vind het niet eng om er mee naar de huisarts te gaan maar in mijn hoofd ben ik zowat mijn begrafenis al aan het regelen.. Schiet echt in de stress van dit soort dingen..
Ach .. tja .. lastig je gerust te stellen. Wij weten het natuurlijk ook niet. Maar zorgen maken helpt niet hè ... dat weet je zelf natuurlijk ook wel
Herkenbaar. Ben zelf ook snel in paniek. Had ook tussentijds bloedverlies en begreep van de huisarts dat t best heel vaak voorkomt maar laat wel even een uitstrijkje maken voor de zekerheid.. En idd misschien word je wel doorverwezen naar de gynaecoloog als de huisarts verder niets kan vinden.
Ik had het ook...alweer 12 jaar geleden. Mn baarmoedermond bloedde snel. Wondje dat steeds open ging. ze hebben het toen bevroren. Daarna geen last meer.
Komt echt goed, zeker als je schrijft dat je het al eerder hebt gehad. Ben je in die tussenliggende jaren nog aan de pil geweest? Want dat is vaak de oorzaak van dat baarmoeder slijmvlies dat buiten de baarmoedermond groeit. Ik zou een afspraak maken bij huisarts (voor doorverwijzingnaar je gyn.) en nu lekker pasen gaan vieren!