vorige maand is een ex collega (25 jaar) van ons in Den Haag uit het niets op een vrijdag avond voor de Subway neergeslagen. Hij liep daar met zn vriendin en uit het niet begonnen 3 dronken gasten op hem in te rammen. Hij werd die ochtend wakker in het ziekenhuis, opgezwollen oogkassen waardoor hij zijn ogen niet kon openen. Meerdere slangetjes aan zich bevestigd omdat het alles behalve goed met hem ging Nu gister avond is een andere ex collega (19 jaar) ook uit het niet gister in elkaar geslagen door 3 mannen. (in leidseveen) Deze jongen heeft geluk gehad dat er mensen voorbij kwamen die de ambulance hebben gebeld en bij hem bleven. Inmiddels is hij thuis met een waarschijnlijke gebroken neus en een oog waarmee die niks meer ziet en die echt zwart/blauw is. Beide gasten hebben we nu een foto van gezien en je schrikt je echt kapot! Waar is dit voor nodig man?! Gister ging mijn mannetje naar huis en kwam 3 dronken gasten tegen de het nodig vonden om tegen hem aan te proberen te pissen en te schreeuwen naar hem.... In wat voor bizarre wereld leven wij?! Ik hou echt mn hart vast hoe het straks is als mijn kinderen avonds over straat lopen Sorry maar ik moest het echt even kwijt
Ik vind het ook steeds enger worden overal.. Ik durf ook echt 's avonds niet meer alleen over straat..
Nee dit vind ik ook echt niet normaal... ik ben echt niet bang uitgevallen en gelukkig (!!!) is mij nooit iets overkomen, maar je gaat wel nadenken bij dit soort verhalen...Onze kinderen mogen toch ook onbezorgd uitgaan straks???!!! Wij wonen niet ver van msterdam.Ik voel me altijd vrij veilig daar.Hopelijk gaat er eens iets gebeuren in de wereld want als het zo doorgaat...
Ik wilde eerst zeggen; Jemig, waar woon je in hemelsnaam? Nu zie ik dat je op ongeveer een km of 3 afstand woont. Wel maf, ik (en mijn omgeving gelukkig ook niet) maak hier in de omgeving nooit dat soort dingen mee. Ook niet in Den Haag. Maar wel erg vervelend en inderdaad erg zinloos zeg...bah.
Was ook mijn eerste reactie maar. Ga mee in jou antwoord haha. maar zie hier onder. Maar erg zeg t.s niet te geloven. Wel pas in Delft een vrouw mishandeld die een man aansprak omdat hij wild plasten die heeft die vrouw daarna ook aan gevallen. Meer weet ik er ook niet van stond in de krant en was bij opsporing gezocht.
Tja, inmiddels bijna 4 jaar geleden ben ik ook met mijn man (toen nog vriend) met de politie bij de eerste hulp beland.. Waren uit om te vieren dat we een jaar samen waren. Gezellig op de fiets, dus ik ook flink drinken (vriend wilde me wel eens dronken zien). Wilden naar huis gaan, staan bij de fietsen, werd ik dus ziek. Kwamen er 3 jongens aan die opmerkingen over mij maakten, waarop mijn vriend zei dat ze door moesten lopen en ons met rust moesten laten. En toen werd ie dus ook ff flink te grazen genomen. En uiteindelijk dus met de politie (achter in de auto) op de eerste hulp in het ziekenhuis beland, waar onze verklaringen werden afgenomen. Fraaie is, het was denk ik een meter of 15 vanaf de kroegen, waar onwijs veel mensen buiten op het terras stonden te roken. En niemand die ook maar een poot uitstak helaas. Heb er echt bijna 3 jaar nog wel eens nachtmerries over gehad, terwijl ze mij niet eens iets hebben gedaan. Zijn er wel achter gekomen wie het waren. Eén er van was een klasgenoot van een collegaatje van m'n man, die was in de klas ff flink aan het opscheppen dat ie iemand in elkaar had geslagen... Hebben alleen niks meer van de aangifte bij de politie gehoord. Man is alleen nog een keer langs geweest om iets te tekenen dat ze de gegevens van het ziekenhuis mochten opvragen. En dan wonen wij in een gehucht in 't Noorden..
Hier ook een keer zoiets meegemaakt terwijl ik 8 maanden zwanger was. Er reed een brommer keihard precies langs ons (ik, mijn moeder en mijn broertje) dus mijn moeder riep naar die gozer en zijn vriendin (die reed) kijk eens uit joh. Waarop ze terug keerde. Die gozer had een grote een bek en schold met het bekende k woord. Waarop hij me moeder daarna nog een klap met zijn helm in haar gezicht gaf. Mij sloeg hij ook met die helm, maar ik was dus ook nog 8 maanden zwanger. Ik zette me tas neer en schopte hem keihard met mijn hak in zijn been (ik ben van niemand bang en laat me echt niet slaan) Niemand deed wat, terwijl het zo druk was met mensen en auto's. Maar toen die gozer me weer wilde slaan, stopte er een jeep. Er stapte een man uit, pakte een koevoet uit zijn achterbak en liep snel naar die gozer toe, waarop hij zei: ben je helemaal gek, je gaat geen vrouwen slaan. Die gozer plaste zowat in zijn broek en maakte dat hij weg kwam met zijn Vriendin (die ook alleen maar meeschold en verder toekeek). Het was trouwens op klaar lichte dag bij een jumbo winkel. Het jammere is ook dat je niet helder nadenkt op dat moment, achteraf bedacht ik nog dat ik pepperspray in me tas had Ik ben Die man zo dankbaar, als hij er niet was geweest wie weet wat er had kunnen gebeuren met ons en mijn kindje. Helaas hebben die gozer nooit meer gezien, anders had mijn man hem even terug gepakt Het is echt niet normaal meer, gestoorde idioten allemaal
bij die 2e jongen is het in L'veen gebeurd, rond 4:15, op de Veenweg? maar wat bezielt mensen toch ook om tegen mijn vriend die netjes te wachten staat op de bus in Rijswijk om kwart voor 12 om als dronken vent rond te schreeuwen "alle vrouwen zijn hoeren" en tegen mijn vriend (20 jaar) voor hem te gaan staan en tegen hem aan proberen te pissen en iets verder naast hem zitten schijten! Ziek ben je dan gewoon! gasten moesten met dezelfde bus mee en hij had de buschauffeur gewaarschuwd waardoor de gasten achter in de bus plaats moesten nemen en mijn vriend voor in de bus. waar mijn vriend er uit moest (voor in de bus) wouden de mannen er ook uit maar de buschauffeur liet dus mooi de deuren dicht en is door gereden anders waren ze hem waarschijnlijk ook achterna gegaan. mijn ex partner is helaas in coma geslagen door dit soort zinloze actie's hij is hier voor in therapie gegaan en is nu 43 en heeft er nog steeds last van van wat er gebeurd is.