wanneer de eerste positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cindy84, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hallo, ik ben 11 weken zwanger en mijn broeken zitten echt niet lekker meer.
    zelf vond ik het nog wel overdreven om al positie kleding te kopen, maar ik heb het toch maar gedaan.
    het zit erg lekker en voel me er ook prettig bij!:)
    de zwangerschapsbh (van katoen en zonder beugel) draag ik al sinds week 7, mijn eigen bh's waren te snel te klein!

bij hoeveel weken zwangerschap hadden jullie positiekleding aan?

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    toen mijn gewone kleding niet meer lekker zat ben ik zo snel mogelijk gaan shoppen voor positiekleren..
    Dan kun je er immers t langst van genieten.. Voor mij was t ook bij de 12e week dat de eerste broek al niet meer goed zat..

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb vandaag voor het eerst zelf positiekleding gekocht maar droeg al wel sinds week 8 ofzo broeken (gekregen van een vriendin). Probleem is dat eigen broeken echt niet leuk meer zitten en positiekleding zo groot lijkt... ;)

Eigen rokken gaan gelukkig nog wel goed, moet ik gewoon wat hoger optrekken... ;)

4. caressa

caressa Actief lid

28 aug 2009
    142
    0
    0
    Ik ben bijna 28 weken zwanger en ik heb nog steeds geen positiekleding gekocht. Heb wel gekeken, maar het is allemaal veel te groot.
    Toen ik m'n spijkerbroek niet meer lekker vond zitten, heb ik gewoon één maatje groter gekocht. En m'n spijkerrokjes pas ik nog steeds.

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    alllemaal zo groot?
    ik heb gewone spijkerbroeken gekocht met een band erin een trui of t shirt er over heen en je ziet niks. en je zwangerschap buikje valt eerder op. lijkt helemaal niet groot vindt het net als mijn andere kleren alleen zit dit veel lekkerder.

ik droeg het ook vanaf een week of 12 zat echt niet lekker meer gewone kleren
    liefs

6. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi,
    Gewoon zwangerschapskleren kopen hoor! Zit echt stukken beter! Ik was ook al heel snel uit mijn eigen spijkerbroek en bh's gegroeit (met een week of 8 en heb geen moment spijt gehad van ruimere kleren! Ook veel rekbare jurkjes en een legging eronder aangedaan, zit heerlijk. Halverwege ben ik niet zo hard gegroeit, en inmiddels begint het buikje weer mee te rekken.

Is mijn eerste kindje, weeg normaal 60 kg, en nu op 30 weken weeg ik ongeveer 70kg. Heb gewoon nog taille, en draag keurig naar voren (hiep hoi!) Succes met shoppen!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb afgelopenweek ook geshopt voor positiekleding. Ik paste mijn broeken ook al niet meer, maar heb het een tijdje uit weten te zingen met elastiekjes. Zo zaten mijn broeken net ff wat ruimer, en het zat lekkerder. Met een riem eroverheen zie je er namelijk helemaal niets van. Moet wel zeggen dat nu ik positiekleding heb het wel een stukje comfortabeler zit:D.

8. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ik denk dat het per persoon verschillend is. Bij de een zitten de broeken bij week 10 niet meer lekker, bij de ander bij week 20.

Ik droeg zelf vanaf week 12 geregeld een zwangerschapsbroek, heerlijk! Nu draag ik veel jurkjes met legging eronder en klaar! Daarnaast had ik vorig jaar tuniekjes gekocht en die kan ik nu ook gewoon dragen. Ik heb niet teveel zwangerschapskleren gekocht, want het is maar voor een paar maanden.
    Maar gewoon kopen als je het lekker vindt zitten.

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    sommige broeken zijn idd mega groot, ze denken dat als je zwanger bent, dat je kont dan ook zwanger is!

maar ik heb een mooie broek gevonden, Ziet er uit als een normale spijkerbroek. dus niks mis mee!

Deel Deze Pagina