ik weet niet hoe ik erbij kom... maar ik had aangenomen omdat de titanic vandaag 100 jaar geleden gezonken is, dat die film wel op de tv zou komen...... nou niet dus... dus daar kwam ik net achter... sta ik op loop naar onze (mega) dvd collectie om de titanic te pakken, zegt mijn man die hebben we helemaal niet, en na een zoektocht heeft die nog gelijk ook nog (wat al frustrerend genoeg is) en nu? er komt niks wat ons interreseerd op de tv, en IK wil NU de titanic zien...haha zooooooo iemand ook nog een frustratie momentje delen? (of de dvd van de titanic langsbrengen? das ook goed )
oh morgen? waarom morgen... morgen is die 100 jaar en 1 dag gezonken.. haha.. hij moet gewoon vandaag komen
Hij zonk in de nacht van 14 op 15 april. er komt wel een serie op veronica maar die komt pas laat. en morgen komt ie op rtl 8.
haha ja zouden we kunnen doen, maaaaaaaaaaar ben lui'ig op t moment.. kan nog wel een vriendin bellen of zij hem heeft !! zo niet houd t op... oh of mijn moeder.. weet wel dat mijn vader die dvd heeft maar die woont op 11 uur vliegen hiervandaan
Watch Titanic Online For Free - Titanic Full Movie without Downloading Jack and Rose Dawson - YouTube hier meid.........
als je ziggo hebt staat ie vast wel bij 'on demand' dan kun je hem voor een paar euro`s bekijken vanaaf.
De Titanic is volgens mij in de nacht van 14 op 15 april gezonken. Dus dan is het morgen toch pas 100 jr geleden. Zie op tvgids.nl dat ie morgen om 20.00u wordt uitgezonden op RTL 8
Op Veronica komt vanavond de Titanic hoor! Maar wel pas om 22.30 uur! Edit: Het is een miniserie over de Titanic...